Roaming - w plusie na kartę - Grecja

Data: 2017-08-23 21:12:02
Autor: Jer
Roaming - w plusie na kartę - Grecja
Cześć,
Mam pakiet 1 GB internetu na miesiąc. Przez chwilę przebijałem się przez
te strony plusa w celu znalezienia odpowiedzi ile będę płacił za internet.
Znalazłem jakieś pdf-regulaminy - ale tam są wyliczenia dla plusza - a
kliknąłem odnośnik do PnK.
Na infolinii trochę sobie poczekałem. Bez rezultatu.

Może ktoś mi naświetli jak to się ma w rzeczywistości po tych zmianach
roamingowych odnośnie internetu w UE (np. Grecja) z uwzględnieniem
taryfy PnK?

--
J.

Roaming - w plusie na kartę - Grecja