Roaming włączyć/wyłączyć!?

Data: 2017-06-10 12:41:49
Autor: LinFanQri
Roaming włączyć/wyłączyć!?
Witam.

Rok temu po urlopie w Bieszczadach dostałem wyyyysok± F-VAT za telefon :/ Aparat ci±gle szukał sieci i ł±czył się raz ze słowack± stron± raz z ukraińsk±.

Co zrobić aby tego unikn±ć?

Data: 2017-06-10 13:24:27
Autor: J.F.
Roaming włączyć/wyłączyć!?
Dnia Sat, 10 Jun 2017 12:41:49 +0200, LinFanQri napisał(a):
Rok temu po urlopie w Bieszczadach dostałem wyyyysok± F-VAT za telefon :/ Aparat ci±gle szukał sieci i ł±czył się raz ze słowack± stron± raz z ukraińsk±.

Co zrobić aby tego unikn±ć?

a) zablokowac roaming, b) wybrac na stale siec macierzysta,
c) pojechac troche blizej i przeniesc sie do Orange - roaming ze
Slowacja za darmo J.

Data: 2017-06-18 21:00:54
Autor: Budzik
Roaming wł±czyć/wył±czyć!?

[...]

Czy po 15.06 ma to jeszcze znaczenie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego s± jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2017-06-19 11:01:54
Autor: Liwiusz
Roaming włączyć/wyłączyć!?
W dniu 2017-06-18 o 23:00, Budzik pisze:

[...]

W przypadku Ukrainy jak najbardziej.

--
Liwiusz

Roaming włączyć/wyłączyć!?