Robale...

Data: 2010-06-14 21:13:29
Autor: robercik-us
Robale...
Witajcie...
Ostatnio nawiedza mnie dość sporo takich stworów:

http://picasaweb.google.pl/robercikus/Inne#5482701129754050338

łazi toto pod nogami i czasem się w to wdeptuje... brrr...

Co to w ogóle jest, czy jest groźne, czy tylko obrzydliwe i jak się tego pozbyć. Wyłazi to jak jest trochę mokro, albo... w nocy, kiedy jest ciemno. Wówczas trzeba szczególnie uważać, bo można na tym ujechać...

pozdr
robercik-us

Data: 2010-06-14 21:09:12
Autor: Irokez
Robale...
Użytkownik "robercik-us" <robercikus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv5v0u$o2n$1news.onet.pl...
Witajcie...
Ostatnio nawiedza mnie dość sporo takich stworów:

http://picasaweb.google.pl/robercikus/Inne#5482701129754050338

łazi toto pod nogami i czasem się w to wdeptuje... brrr...

Slimak nagi
Pomrów i tym podobne
na przykład tu:
http://sionekr.republika.pl/zwalczanie.htm