Robert Gwiazdowski: LEKARZE W KAMASZE.

Data: 2012-01-02 16:19:06
Autor: Obserwator
Robert Gwiazdowski: LEKARZE W KAMASZE.

...poniewaz trollujacy aktywisci pelomafii grasujacy w sieci, znowu
bezkrytycznie zaczynaja bronic kolejnej glupoty rezimu Tuska, polecam
przeczytac tekst napisany przez osobe ktora pisiakiem nie jest.

Ponadto R. Gwiazdowskiego do pazernych i chciwych glupkow trudno zaliczyc:)

Autor tekstu NIE jest pisiakiem i pisze na swoim blogu tak:

„Lekarze, którzy będą zachowywali się niegodnie, którzy będą utrudniali
pacjentom życie, będą podlegali konsekwencjom” - powiedział w Sylwestra Pan
Premier Donald Tusk o nowej ustawie refundacyjnej.

„To jest nie do uniknięcia, że ktoś to odczuje boleśnie, ponieważ będzie
musiał płacić trochę więcej pieniędzy za leki” Więcej??? Jako to? Przecież
Pani Marszalek Ewa Kopacz mówiła, jak jeszcze była Ministrem Zdrowia, że
pacjenci będą płacić mniej! Pan Minister Arkułowicz to powtórzył. Pisali tak
niektórzy dziennikarze. I co? „Ktoś” będzie jednak płacić „trochę więcej”?
„Kto”? I ile to jest „trochę”?

Ja się nie znam na polityce, ale jakie będą skutki wprowadzenia cen sztywnych
pisałem dwa lata temu: www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=1&id=700
(tak a propos: „A nie mówiłem?”) Ciekawy też jestem na czym będzie polegać „zachowanie niegodne”? Lekarze
zapowiadają, że nie będą określać na receptach poziomów odpłatności za lek. To
jest ta „niegodziwość”? A może „niegodnie” było zmuszanie lekarzy do tego? Bo
przecież to nie ich rola. Skoro się uchwaliło, że lekarze błędnie określający
poziom refundacji będą zobowiązani do zwrotu za pacjenta kwoty nienależnej
wraz z odsetkami – to się proszę nie dziwić. Ja, jak pójdę do lekarza i
wystawi mi receptę na 100%, to się nie zdziwię. Bo lekarz ma prawidłowo
rozpoznać, czy mam grypę, czy anginę, a nie jaki poziom refundacji mi
przysługuje. Więc po co ma finansowo ryzykować?

Lekarze mają też ponosić odpowiedzialność za wypisanie recepty
„nieuzasadnionej względami medycznymi” lub „niezgodnej z listą leków
refundowanych”.

Ale przecież na liście leków refundowanych nie ma wielu leków jak najbardziej
„uzasadnionych względami medycznymi”! To może by się ustawodawca zdecydował,
za którą ewentualność karać lekarzy. A dokładniej niech się może Pan Premier
zdecyduje, bo to on robi teraz za „ustawodawcę” – w Sejmie ma maszynkę do
głosowania. Jak mi lekarz przepisze lekarstwo, które mi zaszkodzi to przecież
ponosi pełną odpowiedzialność za błąd w sztuce. Co prawda jeszcze jest to
raczej teoria, ale mam nadzieję, że się ten stan zmieni.

I na koniec pytanie: jakim „konsekwencjom” będą „podlegali lekarze”? Może
wezmą ich „w kamasze”? Pan Poseł Ludwik Dorn, który kiedyś straszy w ten
sposób lekarzy, mógłby podzielić się z Panem Premierem Tuskiem swoimi
przemyśleniami na ten temat.

Możliwa w tym względzie byłaby chyba szeroka koalicja. Bo przecież w 2007 roku
PiS planował przeprowadzić w Sejmie bardzo podobną ustawę. Ceny lekarstw też
miały być sztywne. I miało być od tego „dobrze”. Protestowała wówczas
Platforma Obywatelska a głównie Pani Poseł Ewa Kopacz. Teraz protestuje PiS i
mówi mniej więcej to samo. Jak PiS przygotowywał swój projekt dr Wojciech Misiński i dr hab. Aleksander
Surdej stwierdzili, że „regulacje administracyjne rynku farmaceutycznego
powinny ograniczyć się do wymiaru zdrowotnościowego. (…) Urzędy państwowe
dysponują obecnie szeregiem przyjaznych rynkowi narzędzi, które umożliwiają
kontrolę nad wydatkami publicznymi związanymi z refundowaniem leków”. Ich zdaniem „w wyniku eliminacji konkurencji cenowej w fazie obrotu hurtowego
i detalicznego projektowane zmiany prowadzą do dalszego pogłębiania bodźców
korupcjogennych, bowiem jedyną fazą patologicznej „konkurencji cenowej” stanie
się faza ustalania maksymalnych cen zbytu” oraz że „jest to wręcz ukrytym
celem projektowanych zmian”! A ja, jak PO przygotowywała swój projekt w roku 2009 zastanawiałem się „w jaki
sposób cena sztywna, której nie można obniżyć,  miałaby być korzystniejsza dla
pacjentów od ceny maksymalnej, którą można obniżyć, skoro nie ma żadnej
przeszkody prawnej, aby cena maksymalna została ustalona n a takim samym
poziomie jak cena sztywna”?            Konkluzja była taka: „jest to projekt wysoce korzystny tylko i wyłącznie dla jednej grupy podmiotów
działających na rynku farmaceutycznym: producentów lekarstw generycznych”. Jeden ze znaczących akcjonariuszy, dokupił właśnie akcje Biotonu.                   A nie mówiłem?

http://blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=1&id=1084

Data: 2012-01-02 17:27:54
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 02 styczeń 2012 17:19:

..poniewaz trollujacy aktywisci pelomafii grasujacy w sieci, znowu
bezkrytycznie zaczynaja bronic kolejnej glupoty rezimu Tuska, polecam
przeczytac tekst napisany przez osobe ktora pisiakiem nie jest.

A polecaj sobie. :-)

Data: 2012-01-02 16:29:42
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

> bezkrytycznie zaczynaja bronic kolejnej glupoty rezimu Tuska, polecam
> przeczytac tekst napisany przez osobe ktora pisiakiem nie jest.

A polecaj sobie. :-)

to nie dla ciebie tekst, tylko dla ludzi i to myslacych.

Data: 2012-01-02 17:34:33
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 02 styczeń 2012 17:29:

> [...]

A polecaj sobie. :-)

to nie dla ciebie tekst, tylko dla ludzi i to myslacych.

Kiedyś jeden człowiek chodził z lampą i mówił że "szuka człowieka". Jak mniemam zaliczasz się do wyznawców. POLECAM poczytać filozofów. :-)

Data: 2012-01-02 13:50:45
Autor: HaMMeR
Robert Gwiazdowski: LEKARZE W KAMASZE.
On 2 Sty, 17:34, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedzia ek 02 stycze 2012
17:29:

> Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> napisa (a):

> to nie dla ciebie tekst, tylko dla ludzi i to myslacych.

Kiedy jeden cz owiek chodzi z lamp i m wi e "szuka cz owieka". Jak
mniemam zaliczasz si do wyznawc w. POLECAM poczyta filozof w. :-)

A mniemaj sobie...

Data: 2012-01-02 16:43:45
Autor: Obserwator
[...]

mniemaj sobie co chcesz, filozofie z Pipidowki.

Data: 2012-01-02 17:51:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdsms0$nhf$1inews.gazeta.pl...
[...]

odszczeknął w swoim stylu Obsrywatorek. Ulżyło ci?

Data: 2012-01-02 13:52:05
Autor: HaMMeR
Robert Gwiazdowski: LEKARZE W KAMASZE.
On 2 Sty, 17:51, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl> napisa w
wiadomo cinews:jdsms0$nhf$1inews.gazeta.pl...

> Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> napisa (a):

> mniemaj sobie co chcesz, filozofie z Pipidowki.

odszczekn w swoim stylu Obsrywatorek. Ul y o ci?

--

Ulzy, jak poczujesz, ze ci cos po ryju splywa...

Data: 2012-01-02 23:38:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Robert Gwiazdowski: LEKARZE W KAMASZE.

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:93da5413-12da-4d8b-b8cd-9849ebb32f31h13g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

odszczekn w swoim stylu Obsrywatorek. Ul y o ci?

--

Ulzy, jak poczujesz, ze ci cos po ryju splywa...

O, Hamciu sie pojawil. Juz mi twoich bluzgów brakowalo.
Owocna ta nasza dyskusja, no nie?

--
Jaroslaw-Zbawiciel Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Data: 2012-01-02 23:08:06
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
O, Hamciu sie pojawil. Juz mi twoich bluzgów brakowalo.
Owocna ta nasza dyskusja, no nie?

Kto to jest Hamciu, zdziecinnialy , klamco, oszuscie i kolaborancie antypolski??

Data: 2012-01-03 05:35:02
Autor: stevep
Dnia 02-01-2012 o 23:38:09 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

> [...]

--

Ulzy, jak poczujesz, ze ci cos po ryju splywa...

O, Hamciu sie pojawil. Juz mi twoich bluzgów brakowalo.

Bez tej "ozdoby" psp jak by słońce zakryło swoje oblicze.  '<
--
stevep

Data: 2012-01-02 16:59:38
Autor: Obserwator
Robert Gwiazdowski: LEKARZE W KAMASZE.
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Ulżyło ci?
 koniecznie chcesz miec chamie i oszuscie klopoty ? Za dobrze ci jest?

Data: 2012-01-02 18:04:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdsnpp$qq6$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Ulżyło ci?

koniecznie chcesz miec chamie i oszuscie klopoty ? Za dobrze ci jest?

Co za czarna niewdzięczność! Ja do niego z przyjaznym i troskliwym sercem, a on z obelgami i pogróżkami.
Tak to synuś, ginie się od tego czym się walczy.

Data: 2012-01-03 05:33:43
Autor: stevep
Dnia 02-01-2012 o 17:59:38  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Ulżyło ci?
koniecznie chcesz miec chamie i oszuscie klopoty ? Za dobrze ci jest?

Ja chce świniopasie.
--
stevep

Data: 2012-01-02 20:56:07
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 02 styczeń 2012 17:43:

[...]

Nie ma to jak obserwować i grzmieć? :-)

Data: 2012-01-02 22:59:12
Autor: Obserwator
Robert Gwiazdowski: LEKARZE W KAMASZE.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Nie ma to jak obserwować i grzmieć? :-)

gdzie ci grzmi? zjadles grochowe?

Twoje wypowiedzi(obrona komuchow i kazdego oszusta) i nazwisko (bo tak
twierdzisz, ze to nie nick:), mozna sobie wytlumaczyc zwiazkami z lista ktora wklejam:

http://www.ny.pl/Lista_Wildsteina/c/cz.html

Sporo tych Czaplickich na niej jest. Ktory z nich to twoj tatus, wujek, albo
kuzyn?

Sorry gregory, ale niestety nie ma innego racjonalnego wytlumaczenia twojego
zachowania, jak tylko tym, zes pomiot komuszy lub esbecki.

Albos po prostu glupi, co raczej mniej prawdopodobne, bo potrafisz sprawnie wekslowac kazda rzetelna informacje kompromitujaca pelomafie.

Data: 2012-01-03 00:02:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdtcrv$em9$1inews.gazeta.pl...
[...]

A Obsrywatora i członków jego rodziny nie znalazłeś na tej liście?

Data: 2012-01-02 23:11:51
Autor: Obserwator
Robert Gwiazdowski: LEKARZE W KAMASZE.
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

A Obsrywatora i członków jego rodziny nie znalazłeś na tej liście?

Obserwator, takich namierza:) Jak bedziesz podskakiwal to ciebie tez namierzymy
w IPN.
Na razie poszlaki sa dosc wyrazne, kim byles.

Data: 2012-01-03 05:37:06
Autor: stevep
Dnia 03-01-2012 o 00:11:51  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

No to sru, mogę iść na pierwszy ogień, tylko niech cię nie zmyli  popularność nazwiska, bo się znowu skompromitujesz.

--
stevep

Data: 2012-01-03 10:55:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdtdjn$h5n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie Hamciuj się Obsrywatorku. Szukaj, szukaj, piesku!

Data: 2012-01-03 16:47:21
Autor: stevep
Dnia 03-01-2012 o 10:55:27 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Dupikowski aport.
--
stevep

Data: 2012-01-03 05:32:44
Autor: stevep
Dnia 02-01-2012 o 17:29:42  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

A polecaj sobie. :-)

to nie dla ciebie tekst, tylko dla ludzi i to myslacych.

Tych klasyfikujących do razwietki, czy do jaczejki?  ;)

--
stevep

Robert Gwiazdowski: LEKARZE W KAMASZE.