Robert K.

Data: 2020-01-02 01:50:41
Autor: PiteR
Robert K.
Ciekaw jestem Waszych komentarzy co to się wokół tego wyczynia.
Bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)

Jakoś nie zauważyłem wątku o tym, być może przeoczyłem.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2020-01-02 09:45:14
Autor: collie
Robert K.
W dniu 2.01.2020 o 01:50, PiteR pisze:

Ciekaw jestem Waszych komentarzy co to się wokół tego wyczynia.
Bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)

Jakoś nie zauważyłem wątku o tym, być może przeoczyłem.

Dla Ciebie inicjał "K." coś znaczy, ale dla innych - już
niekoniecznie. Stąd Twoja konfuzja.

Data: 2020-01-02 09:46:38
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Thu, 02 Jan 2020 01:50:41 +0100, w <XnsAB3812C41FE5dayrider@localhost.net>,
PiteR <email@fauszywy.pl> napisał(-a):

Ciekaw jestem Waszych komentarzy co to się wokół tego wyczynia.
Bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)

Jakoś nie zauważyłem wątku o tym, być może przeoczyłem.

A-oso-chodzi?

Data: 2020-01-02 10:58:40
Autor: Budzik
Robert K.
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Ciekaw jestem Waszych komentarzy co to się wokół tego wyczynia.
Bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)

Jakoś nie zauważyłem wątku o tym, być może przeoczyłem.

A-oso-chodzi?

Moze o Sebastiana K? ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2020-01-02 12:17:12
Autor: Robert Wańkowski
Robert K.
W dniu 2020-01-02 o 11:58, Budzik pisze:
[...]

Nie, chodzi o Roberta Q. :-)

Robert W.

Data: 2020-01-02 17:59:58
Autor: Budzik
Robert K.
Użytkownik Robert Wańkowski robwan@wp.pl ...

[...]

....powiedział Robert W. Przypadek? ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2020-01-02 11:58:26
Autor: Marcin N
Robert K.
W dniu 2020-01-02 o 01:50, PiteR pisze:
Ciekaw jestem Waszych komentarzy co to się wokół tego wyczynia.
Bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)

Jakoś nie zauważyłem wątku o tym, być może przeoczyłem.

Wokół czego się wyczynia?
Williams zapewne miał zapisy w umowie blokujące media do końca 2019. Stąd oficjalne info pojawiło się 1 stycznia.

Kubica wynegocjował najlepiej jak się dało.
Orlen został sponsorem tytularnym Alfy.
Wszystko pięknie.

Do tego DTM w tle.

--
MN

Data: 2020-01-02 13:38:04
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Thu, 2 Jan 2020 11:58:26 +0100, w <5e0dcccf$0$500$65785112@news.neostrada.pl>,
Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał(-a):

Kubica wynegocjował najlepiej jak się dało.

Kubica nic nie wynegocjował, wynegocjował Orlen wątpliwej jakości angaż.

Orlen został sponsorem tytularnym Alfy.

Czyli lokalna firma reklamuje się globalnie. Typowe wyrzucanie kasy w błoto.

Data: 2020-01-02 13:43:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
Robert K.
Hello Radekp,

[...]

Formuła 1 jest sportem europejskim. To tu jest najwięcej wyścigów.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2020-01-02 13:57:07
Autor: 'TomN'
Robert K.
RoMan Mandziejewicz w <news:7719753437$20200102134330squadack.com>:

Hello Radekp,
[...]

I nie ma w F1 konstruktorów spoza Europy, którzy "coś" osiągnęli.

--
'Tom N'

Data: 2020-01-02 22:58:26
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Thu, 2 Jan 2020 13:57:07 +0100, w
<200102.135707.pms.4298.48@int.dyndns.org.invalid.200102.invalid>, 'TomN'
<news@intf.dyndns.org.invalid> napisał(-a):

RoMan Mandziejewicz w <news:7719753437$20200102134330squadack.com>:

> Formuła 1 jest sportem europejskim. To tu jest najwięcej wyścigów.

I nie ma w F1 konstruktorów spoza Europy, którzy "coś" osiągnęli.

Taki np. McLaren to europejski jest z nazwy.

Data: 2020-01-03 14:54:40
Autor: ąćęłńóśźż
Robert K.
A nawet nie ma z Japonii ;-)

-- -- -
nie ma w F1 konstruktorów spoza Europy, którzy "coś" osiągnęli.

Data: 2020-01-02 22:56:50
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Thu, 2 Jan 2020 13:43:28 +0100, w <7719753437$20200102134330@squadack.com>,
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> napisał(-a):

Hello Radekp,

> Kubica nic nie wynegocjował, wynegocjował Orlen wątpliwej jakości angaż.
> Czyli lokalna firma reklamuje się globalnie. Typowe wyrzucanie kasy w błoto.

Formuła 1 jest sportem europejskim. To tu jest najwięcej wyścigów.

Jakim europejskim skoro połowa wyścigów jest poza Europą i tych
pozaeuropejskich przybywa, a europejskich ubywa?

Data: 2020-01-02 16:24:34
Autor: J.F.
Robert K.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fuor0fhlbh7v3ogv3a37nu28lca694c691@4ax.com...
[...]

Nie calkiem - Orlen ma siec stacji w Niemczech. Co prawda jako Star.
I w Czechach, i na Litwie.

No i z tego co mowia, to im rosnie "rozpoznawalnosc" jak sa wyscigi u Arabow, co sie moze przelozyc na zakupy ropy ...

Ale mowic to sobie moga ...

J.

Data: 2020-01-02 18:03:31
Autor: Marcin N
Robert K.
W dniu 2020-01-02 o 13:38, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Ups. Sorry. Nie zdawałem sobie sprawy, ze dyskutuję z asem biznesu. Prowadź wodzu.

--
MN

Data: 2020-01-02 18:45:22
Autor: collie
Robert K.
W dniu 2.01.2020 o 18:03, Marcin N pisze:

[...]

No to Twoja kolej, by pokazać, żeś nie wyleciał kaczce spod ogona
i że trzeba zamykać okna, byś nie wyleciał. Mój ty orle, sokole.
Biznesu. Z Orlenem i kaleką w tle.
"I kto za to płaci? Pan płaci, pani płaci, my płacimy. Społeczeństwo!"

Data: 2020-01-02 22:59:24
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Thu, 2 Jan 2020 18:03:31 +0100, w
<5e0e2260$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>, Marcin N
<marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał(-a):

W dniu 2020-01-02 o 13:38, radekp@konto.pl pisze:

Ups. Sorry. Nie zdawałem sobie sprawy, ze dyskutuję z asem biznesu. Prowadź wodzu.

W porównaniu z obecnie rządzącymi to każdy (może prócz ciebie) jest asem
biznesu.

Data: 2020-01-03 11:00:31
Autor: Zenek Kapelinder
Robert K.
Ze sponsoringu Orlenu, Orlen i reszta Polaków będzie miała tyle co z lotu Lajki miały sowieckie psy.

Data: 2020-01-03 22:52:08
Autor: Lopfer
Robert K. Orlen.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Ze sponsoringu Orlenu, Orlen i reszta Polaków będzie miała tyle co z lotu
Lajki miały sowieckie psy.

A ile będą mieli właściciele Orlenu (niby państwowego) ?

Data: 2020-01-03 14:07:49
Autor: Zenek Kapelinder
Robert K. Orlen.
Oni nie placa ze swoich tylko z moich. Będą mieli ile będą chcieli.

Data: 2020-01-03 23:29:37
Autor: Lopfer
Robert K. Orlen.

Oni nie placa ze swoich tylko z moich. Będą mieli ile będą chcieli.

To znaczy, że z PeKaO SA (niby państwowy) też wlaściciele będą mieli ile
będą chcieli.
Teraz wszystko jasne do czego służy państwowe.

Data: 2020-01-03 23:39:44
Autor: collie
Robert K. Orlen.
W dniu 3.01.2020 o 23:29, Lopfer pisze:

Teraz wszystko jasne do czego służy państwowe.

Szczególnie teraz. TKM.

Data: 2020-01-04 02:45:47
Autor: przemek.jedrzejczak
Robert K. Orlen.
DTM jest równie emocjonujący jak woda kapiąca z kranu ;-) idą zresztą w kierunku elektryków i pojazdów autonomicznych więc małpeczki będą tylko siedzieć przed TV i obsługiwać pilota ;-)

https://youtu.be/-TbjXzbkMAU

Data: 2020-01-08 09:29:44
Autor: Maciek
Robert K. Orlen.
W dniu 04.01.2020 o 11:45, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
DTM jest równie emocjonujący jak woda kapiąca z kranu ;-)

Może nie będzie tak źle, są grid girls-y ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=u0ze8awGgbg

....a poza efektami estetycznymi i walka się zdarza :)

https://www.youtube.com/watch?v=JIqSHJHCwqY

Zobaczymy co będzie, jednak na razie i tak kontrakt jeszcze nie podpisany.

Data: 2020-01-08 09:57:33
Autor: J.F.
Robert K. Orlen.
Dnia Wed, 8 Jan 2020 09:29:44 +0100, Maciek napisał(a):
W dniu 04.01.2020 o 11:45, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
DTM jest równie emocjonujący jak woda kapiąca z kranu ;-)

Może nie będzie tak źle, są grid girls-y ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=u0ze8awGgbg

Listonoszki :-)

Ale ... czy w takim towarzystwie ktos jeszcze zwroci uwage na inne
reklamy ? :-)

...a poza efektami estetycznymi i walka się zdarza :)

https://www.youtube.com/watch?v=JIqSHJHCwqY

DRS ? Walka elektroncznie sterowana ?

Zobaczymy co będzie, jednak na razie i tak kontrakt jeszcze nie podpisany.

TVPiS by sie ucieszyl, bo oplaty pewnie mniejsze ...

J.

Data: 2020-01-08 12:11:14
Autor: Maciek
Robert K. Orlen.
Listonoszki :-)

Ale ... czy w takim towarzystwie ktos jeszcze zwroci uwage na inne
reklamy ? :-)

Ja, ja ... naturlich ;-)

DRS ? Walka elektroncznie sterowana ?

mhm... zaczynam to ogarniać dopiero. Z tego co wiem jest DRS i jest "push to pass" tzn. dodatkowa moc w określonym czasie. Limitowane jest to na liczbę użyć. Od 2020 ma być:

- "push to pass" 24 razy na wyścig, +60KM przez 5s
- DRS w zależności od toru

No i ciekawostka.
Komunikacja radiowa jest możliwa jedynie w określonych przypadkach. Zabronione jest wydawanie przez nią komunikatów strategicznych.
Za to dozwolone są tablice.
Wygląda, że będzie więcej zależeć od kierowcy i jego ogarniania sytuacji.

Data: 2020-01-08 13:03:23
Autor: J.F.
Robert K. Orlen.
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e15b8d2$0$518$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Tak swoja droga - walka byla ambitna, ale sie zastanawiam jaki to ma sens.
Podziwiamy DRS ? Wciskanie sie kierowcow ?

Moze powinien byc kawalek toru zdublowany, z blizniaczymi zakretami, i niech sie na koncu okaze, kto lepszy.

Albo ... zmniejszyc moc silnikow, to moze beda mozliwe inne strategie.

Data: 2020-01-09 09:29:04
Autor: Maciek
Robert K. Orlen.
[...]

Właściwie wyścig mógłby się zakończyć po kwalifikacjach ;)

Albo ... zmniejszyc moc silnikow, to moze beda mozliwe inne strategie.

Pooglądamy DTM, ocenimy.

W F1 IMO powrót tankowania dodałby kolorytu. Może zmniejszenie też liczby mechaników na pitstopie? :)

W Super Formula (japońska seria) wygląda to ciekawie:

https://www.youtube.com/watch?v=8hjPCrZxsLw

Data: 2020-01-09 12:13:11
Autor: cyklista
Robert K. Orlen.
Maciek pisze:

- "push to pass" 24 razy na wyścig, +60KM przez 5s

Jeszcze niech dorzucą bonusy zbierane na trasie i będzie jak w ......

--
Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

Data: 2020-01-04 11:47:32
Autor: J.F.
Robert K. Orlen.
Dnia Fri, 3 Jan 2020 22:52:08 +0100, Lopfer napisał(a):
[...]

platne podzwianie wyscigow ?
Tzn im beda placic, bo to w ramach obowiazkow sluzbowych :-)

J.

Data: 2020-01-05 18:05:11
Autor: z
Robert K.
Ze sponsoringu Orlenu, Orlen i reszta Polaków będzie miała tyle co z lotu Lajki miały sowieckie psy.

To przy założeniu że reklama nie działa. W sumie się z tym zgadzam

Jednak... jest wielu specjalistów co w to wierzą, to robią i wyceniają swoją robotę za gruby szmal.
A media i firmy używają tych "produktów" głównie do optymalizacji podatkowej.

Data: 2020-01-03 19:00:51
Autor: Maciek
Robert K.

Czyli lokalna firma reklamuje się globalnie. Typowe wyrzucanie kasy w błoto.

Wypowiedź Obajtka jest zupełnie inna niż uważasz, możliwe, że na ten temat wie więcej ;) :

https://youtu.be/li78BAy61J4?t=46

Poszukaj sobie zestawień zysków, zdziwisz się zapewne, gdyż największy hajs Orlen ma z rynków zagranicznych a nie z polskiego.

Data: 2020-01-03 20:24:13
Autor: Maciek
Robert K.
Wypowiedź Obajtka jest zupełnie inna niż uważasz, możliwe, że na ten temat wie więcej ;) :

Jako ze to stanowisko polityczne - klamie jak tylko usta otwiera :-)

.... za raz wykorzysta to opozycja i będzie ciepło ;-)

Na razie to Orlen mocno stracil na gieldzie ... inwestorzy chyba tez wiedza wiecej :-)

IMO jest po korekcie wzrostów.
Prawa rynku, ktoś realizuje zysk, inni mogą się taniej załadować.
Zaczyna z powrotem iść do góry, być może dobry punkt na zakup akcji ;-)

....a dywidenda rosną:
https://www.orlen.pl/PL/RelacjeInwestorskie/Gielda/Strony/Dywidenda.aspx

Data: 2020-01-07 20:29:09
Autor: collie
Robert K.
W dniu 2.01.2020 o 13:38, radekp@konto.pl pisze:

[...]

No, przynajmniej tym sposobem nie wyrzucą kasy na Orlen Warsaw Marathon:

"Orlen Warsaw Marathon ma zostać odwołany - nieoficjalnie dowiedział się
portal biegowe.pl. Według informatora strony internetowej, spółce PKN Orlen
zabrakło środków na przeprowadzenie imprezy po zainwestowaniu w zespół Formuły 1,
Alfa Romeo Racing Orlen. Polski Związek Lekkiej Atletyki, żeby dalej prowadzić
mistrzostwa Polski w maratonie, będzie musiał znaleźć nowego gospodarza i sponsora
imprezy".

Bo jak mówi chińskie przysłowie: lepiej źle jechać, niż dobrze biec.

Data: 2020-01-07 21:17:34
Autor: z
Robert K.
W dniu 2020-01-07 o 20:29, collie pisze:
Orlen Warsaw Marathon

Znaczy to taka impreska na którą wyspecjalizowane grupy przestępcze (tak grubo bo tak to w rzeczywistości wygląda) przywożą Afrykanów do wygrywania biegu i zgarniania kaski?

Data: 2020-01-07 21:18:22
Autor: J.F.
Robert K.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e14e75f$0$505$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

I zachecaja ludzi do biegania, zamiast do jazdy samochodem :-)

J.

Data: 2020-01-07 21:48:22
Autor: z
Robert K.
W dniu 2020-01-07 o 21:18, J.F. pisze:

I zachecaja ludzi do biegania, zamiast do jazdy samochodem :-)

To takie zachęcanie żeby gonić zawodowego sportowca który z racji fizjologii jest o poziom wyżej?

Znajdą się tacy co się zniechęcą bo nie da się wygrać.

Czyli pozostaje czyste rekreacyjne dbanie o zdrowie.

To po co wtedy sponsorzy i nagrody jak nie walczy się (jak to w sporcie) o wygraną?

Ale... Jest rzesza lemingów co łyka taką narrację i nie wiedzą co się przed nimi dzieje w peletonie ;-) I oczywiście grupka cwaniaków i firemek które na takim zbiegowisku zarabiają organizacyjnie
Takie SPAPRANE czasy nastały że nawet sport dziadzieje

Data: 2020-01-03 12:58:01
Autor: robot
Robert K.
W dniu 2020-01-02 o 11:58, Marcin N pisze:
[...]

Dopiero po przeczytaniu tego posta się kapnąłem, że chodzi o Kubicę.

Data: 2020-01-02 12:56:57
Autor: Akarm
Robert K.
W dniu 2020-01-02 o 01:50, PiteR pisze:
Ciekaw jestem Waszych komentarzy co to się wokół tego wyczynia.
Bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)

Jakoś nie zauważyłem wątku o tym, być może przeoczyłem.

Ale co takiego się wyczynie, i wokół czego?
Ten Robert K. kogoś rozjechał? Spowodował jakąś katastrofę w ruchu lądowym? I co, usiłują tuszować sprawę?
Czy może wprost przeciwnie, jest niewinny, a chcą mu przybić jakieś przestępstwo?
Napisz coś więcej.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2020-01-02 15:43:21
Autor: adam
Robert K.
W dniu 2020-01-02 o 01:50, PiteR pisze:
Ciekaw jestem Waszych komentarzy co to się wokół tego wyczynia.
Bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)

A może porostu zestarzał się, może nie te umiejętności, długo nie jeździł

Data: 2020-01-02 15:52:54
Autor: PiteR
Robert K.
na pl.misc.samochody.kodeks adam pisze tak:

Ciekaw jestem Waszych komentarzy co to się wokół tego wyczynia.
Bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)

A może porostu zestarzał się, może nie te umiejętności, długo nie
jeździł

no właśnie, co poszło nie tak? a niby Polak potrafi.
Chciałoby się go zobaczyć choć w środku stawki. --
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2020-01-02 19:59:36
Autor: Cavallino
Robert K.
W dniu 02-01-2020 o 15:52, PiteR pisze:
[...]

Samochód poszedł nie tak.

Data: 2020-01-02 23:02:04
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Thu, 2 Jan 2020 19:59:36 +0100, w <qulein$k4k$1$Cav@news.chmurka.net>,
Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

I dobrze, że samochód. Jest na co zwalić.

Data: 2020-01-02 23:11:37
Autor: Cavallino
Robert K.
W dniu 02-01-2020 o 23:02, radekp@konto.pl pisze:

no właśnie, co poszło nie tak?

Samochód poszedł nie tak.

I dobrze, że samochód. Jest na co zwalić.

Ale dobrze byłoby się przekonać w bardziej konkurencyjnym, choćby wśród kilku innych w stawce.

Data: 2020-01-02 23:29:42
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Thu, 2 Jan 2020 23:11:37 +0100, w <qulpqn$r25$2$Cav@news.chmurka.net>,
Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Ale dobrze byłoby się przekonać w bardziej konkurencyjnym, choćby wśród kilku innych w stawce.

Lepiej nie. Niech lepiej uskutecznia DTM, tam ma pole do popisu.

Data: 2020-01-03 13:43:31
Autor: z
Robert K.
W dniu 2020-01-02 o 23:11, Cavallino pisze:

Ale dobrze byłoby się przekonać w bardziej konkurencyjnym, choćby wśród kilku innych w stawce.

Ale wiesz że to kosztuje. Taki durny sport/biznes

Data: 2020-01-03 14:44:05
Autor: Cavallino
Robert K.
W dniu 03-01-2020 o 13:43, z pisze:
W dniu 2020-01-02 o 23:11, Cavallino pisze:

Ale dobrze byłoby się przekonać w bardziej konkurencyjnym, choćby wśród kilku innych w stawce.

Ale wiesz że to kosztuje.

Robienie auta, które nie dość że kosztuje niewiele mniej, a do tego nie nadaje się do niczego, to koszty wyrzucone w błoto.

Data: 2020-01-03 13:42:50
Autor: z
Robert K.
Po nicku widać żeś młody i mało wiesz o życiu i sporcie. ;-)

Data: 2020-01-03 19:12:30
Autor: Maciek
Robert K.
Samochód poszedł nie tak.

I dobrze, że samochód. Jest na co zwalić.

Mhm... a na grudniowych testach DTM wsiada pierwszy raz w nowy dla niego samochód i wykręca lepszy czas od fabrycznych kierowców BMW, do tego klasyfikując się wyżej od człowieka, który miał mistrzostwo tej serii.
Pewnie fuks początkującego amatora ;-)

Data: 2020-01-02 23:00:51
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Thu, 02 Jan 2020 15:52:54 +0100, w <XnsAB38A18EFB38Adayrider@localhost.net>,
PiteR <email@fauszywy.pl> napisał(-a):

> jeździł no właśnie, co poszło nie tak? a niby Polak potrafi.
Chciałoby się go zobaczyć choć w środku stawki.

8 lat na bocznym torze i po powrocie z jedną ręką to czegoś się spodziewał?
W tym czasie już jeżdzi nowa generacja kierowców, którzy więcej czasu spędzają
w symulatorze niż śpią.

Data: 2020-01-03 19:17:59
Autor: Maciek
Robert K.
8 lat na bocznym torze i po powrocie z jedną ręką to czegoś się spodziewał?

W międzyczasie mistrzostwo w WRC2, no a to nie jest samochód do jazdy po bułki. I pewnie byłby angaż DTM w Mercedesie, ze względu na czasy jakie wykręcał.

W tym czasie już jeżdzi nowa generacja kierowców, którzy więcej czasu spędzają
w symulatorze niż śpią.

Tak np. Russell, który zgarniał w F2 wszystko jak leci. W F1 mamy go na ostatnim miejscu tabeli klasyfikacji.

W tym roku Williams miał samochód tak g...y, że się nic z nim nie dało zrobić.
Nie jest tajemnicą, że posiadał poważną wadę konstrukcyjną.

Data: 2020-01-03 22:08:23
Autor: Robert Wańkowski
Robert K.
W dniu 2020-01-03 o 19:17, Maciek pisze:
W tym roku Williams miał samochód tak g...y, że się nic z nim nie dało zrobić.
Nie jest tajemnicą, że posiadał poważną wadę konstrukcyjną.

O tej technicznej stronie gdzie można poczytać?

Robert

Data: 2020-01-03 23:19:29
Autor: Maciek
Robert K.
[...]

Jest oficjalka Kubicy :

https://powrotroberta.pl/2020/01/kubica-auto-williamsa-mialo-wadliwa-konstrukcje.html

Szczegółów pewnie nie będzie, albo będą późno. Nie wyobrażam sobie aby zespół był za ujawnieniem tego typu kwestii bo i po co. Kierowcy nie powiedzą za dużo, gdyż chcą jeszcze znaleźć pracę.

Dobre podsumowanie w pigułce od komentatora TVP Sport, jak się zaczął sezon i co tam się działo:

https://www.youtube.com/watch?v=WN6b1jjV3lU

Śledząc sezon ewidentnie był mega problem z dociskiem.
Williams w pośpiechu wymieniał ludzi od aerodynamiki, można było zobaczyć ogłoszenia o pracę.

Druga sprawa, poważny problem z hamulcami (dzwon Kubicy w ścianę w Baku to nie przypadek, bolid był nieprzewidywalny i nim rzucało losowo przy tym manewrze).
Przykładowo tak wyglądał wyścig Russella w październiku(!) w Japonii:

https://powrotroberta.pl/2019/10/zblizamy-sie-do-punktu-bezpieczenstwa-chcialem-sie-wycofac-jedziemy-gp-japonii-z-george-russellem.html

Data: 2020-01-04 20:31:30
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Fri, 3 Jan 2020 22:08:23 +0100, w <5e0fad42$0$522$65785112@news.neostrada.pl>,
Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> napisał(-a):

> [...]
> Nie jest tajemnicą, że posiadał poważną wadę konstrukcyjną.

O tej technicznej stronie gdzie można poczytać?

Nigdzie konkretnie.
Może w F1 Racing za parę miesięcy, a raczej lat.
Bolid był niestabilny i tyle.

Data: 2020-01-04 01:08:58
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Fri, 3 Jan 2020 19:17:59 +0100, w <5e0f8557$0$549$65785112@news.neostrada.pl>,
Maciek <maciek@> napisał(-a):

> [...]

W międzyczasie mistrzostwo w WRC2, no a to nie jest samochód do jazdy po bułki. I pewnie byłby angaż DTM w Mercedesie, ze względu na czasy jakie wykręcał.

WRC2 ma się tak do WRC jak II liga do Ekstraklasy.

Data: 2020-01-04 20:23:51
Autor: Maciek
Robert K.
WRC2 ma się tak do WRC jak II liga do Ekstraklasy.

Ciekawe co Kubica robił samochodem WRC2 z 5tym czasem w generalce Niemiec ;-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Rajd_Niemiec_2013

Oczywiście był to słabszy samochód od WRC no ale jednak całkiem mocny i szybki.

Data: 2020-01-04 20:34:49
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Sat, 4 Jan 2020 20:23:51 +0100, w <5e10e647$0$516$65785112@news.neostrada.pl>,
Maciek <maciek@> napisał(-a):

> WRC2 ma się tak do WRC jak II liga do Ekstraklasy.
> Ciekawe co Kubica robił samochodem WRC2 z 5tym czasem w generalce Niemiec ;-)

A wiesz ile razy drużyna spoza Ekstraklasy była w półfinałach i finałach PP?

PS. Poza tym samochód WRC2 miał zmodyfikowany z powodu niedomagań, a w F1 nie
zrobią mu wyjątku.

Data: 2020-01-05 12:31:47
Autor: Maciek
Robert K.
A wiesz ile razy drużyna spoza Ekstraklasy była w półfinałach i finałach PP?

Nie podejmuję się porównywania rzeczy nieporównywalnych (rajdy-piłka) i zupełnie mnie to nie interesuje.

PS. Poza tym samochód WRC2 miał zmodyfikowany z powodu niedomagań, a w F1 nie
zrobią mu wyjątku.

W F1 poza kierownicą to fakt, tam nie ma pola do popisu.
Jednak Kubica mówił wyraźnie już po testach bolidu w 2017, że ograniczenia nie wpływają na jego jazdę. No ale jak to zwykle w życiu bywa ludzie wiedzą lepiej a pismaki szukają ciągle sensacji.

GP Monako, czyli na najbardziej wymagającym torze patrząc pod tym kontem, przejechał bardzo dobrze.
Gdyby nie Giovinazzi, który w niego wjechał, pewnie byłby dobry wynik jak na taki szrot, który prowadził.

Data: 2020-01-06 22:11:45
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Sun, 5 Jan 2020 12:31:47 +0100, w <5e11c924$0$539$65785112@news.neostrada.pl>,
Maciek <maciek@> napisał(-a):

> A wiesz ile razy drużyna spoza Ekstraklasy była w półfinałach i finałach PP?

Nie podejmuję się porównywania rzeczy nieporównywalnych (rajdy-piłka) i zupełnie mnie to nie interesuje.

A jednak porównanie całkiem trafne.

W F1 poza kierownicą to fakt, tam nie ma pola do popisu.
Jednak Kubica mówił wyraźnie już po testach bolidu w 2017, że ograniczenia nie wpływają na jego jazdę.

Ciekawe co innego mógł powiedzieć kierowca szukający pracy.

GP Monako, czyli na najbardziej wymagającym torze patrząc pod tym kontem, przejechał bardzo dobrze.
Gdyby nie Giovinazzi, który w niego wjechał, pewnie byłby dobry wynik jak na taki szrot, który prowadził.

Ano mógłby być przedostatni, a nie ostatni.

Data: 2020-01-06 22:22:12
Autor: J.F.
Robert K.
Maciek <maciek@> napisał(-a):
[...]

Jakos tak nie jezdzil gorzej od Russela.

J.

Data: 2020-01-07 13:32:10
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Mon, 6 Jan 2020 22:22:12 +0100, w
<13t52wsbu2n56.19zvta0736yhg$.dlg@40tude.net>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Dnia Mon, 06 Jan 2020 22:11:45 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

Jakos tak nie jezdzil gorzej od Russela.

To chyba inną formułę oglądaliśmy...

Data: 2020-01-07 13:59:28
Autor: J.F.
Robert K.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:shu81fdfjrna81im6ibpupu8c2spnda0ah@4ax.com...
> [...]
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Ciekawe co innego mógł powiedzieć kierowca szukający pracy.

Jakos tak nie jezdzil gorzej od Russela.

Obaj na koncu byli :-)
Z jednym wyjatkiem, i to jednak Kubica ma 1 punkt w sezonie.

W dodatku te plotki, ze Russel ma lepszy bolid ...

Tak czy inaczej - albo bolid byl kiepski i Kubica nie mial szans sie wykazac, nawet w koncu stawki, albo Russel jest kiepski.

J.

Data: 2020-01-07 17:29:54
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Tue, 7 Jan 2020 13:59:28 +0100, w
<5e148164$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
> [...]

Tak czy inaczej - albo bolid byl kiepski i Kubica nie mial szans sie wykazac, nawet w koncu stawki, albo Russel jest kiepski.

Wystarczy poczytaj oceny kierowców za występ w danym GP.

Data: 2020-01-07 17:31:11
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.

https://www.autosport.com/f1/driver-ratings

Data: 2020-01-07 18:27:30
Autor: 'TomN'
Robert K.
radekp@konto.pl w <news:bic91fhp1um469d50sn8e40n5h8o5mskob4ax.com>:

[...]

Contact Us
Contact the team
Advertise with Autosport

+1 305 507 8799 (US)
+44 0203 405 8100 (UK)

1 Eton Street, Richmond
Surrey, TW9 1AG. UK
                ^^^^

George Russell (born 15 February 1998) is a British racing driver                                           ^^^^^^^^^^

'Tom N'

Data: 2020-01-10 12:12:07
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Tue, 7 Jan 2020 18:27:30 +0100, w
<200107.182730.pms.4306.75@int.dyndns.org.invalid.200107.invalid>, 'TomN'
<news@intf.dyndns.org.invalid> napisał(-a):

> [...]

Hamilton też jest brytyjskim kierowcą. Co wymyślisz na usprawiedliwienie, że
był dopiero 2?
Ja wiem - spiskowe pierdolamento jest na topie.

Data: 2020-01-10 18:11:13
Autor: 'TomN'
Robert K.
radekp@konto.pl w <news:grmg1f5g2omb9bgtjg0qcbd4mk186no31o4ax.com>:

[...]

Radusiu mój miły, czy w tym wątku rozmawiamy o brytyjskich kierowcach F1?

Nie! Dyskutujemy o RK i Williamsie, a ty pokazujesz rejtingi angielskiej
prasy na dowód, że maja RK w dupie, a kmiot wyjęty komuś szacownemu w F1 z
dupy jest tym...

--
'Tom N'

Data: 2020-01-10 18:38:21
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Fri, 10 Jan 2020 18:11:13 +0100, w
<200110.181113.pms.4308.62@int.dyndns.org.invalid.200110.invalid>, 'TomN'
> [...]

prasy na dowód, że maja RK w dupie, a kmiot wyjęty komuś szacownemu w F1 z

Tomusiu, ponieważ najwyraźniej na skutek pomroczności zapomniałeś co zrobiłeś,
to ci przypomnę.

Zasugerowałeś stronniczność gazety na podstawie tego, że Russell i Autosport są
z UK, więc Robert _musiał_ być gorszy od Russella.

Najwyraźniej są niesamowicie stronniczy, przynajmniej redaktorzy, bo w ich
oczach Brytyjczyk Hamilton przegrał z Holendrem Verstappenem. Również
Brytyjczyk Lando Norris przegrał z Sainzem, w tym w oczach kibiców/czytelników.

Spisek, panie, szukaj sztucznej mgły!

Data: 2020-01-10 19:39:34
Autor: 'TomN'
Robert K.
radekp@konto.pl w <news:qbdh1ftoa0h9c7c80fm4karhoi6mouhlua4ax.com>:

Zasugerowałeś stronniczność gazety na podstawie tego, że Russell i Autosport są
z UK, więc Robert _musiał_ być gorszy od Russella.

Radusiu, skoro już ssiesz palucha z własnej dupy wyjętego to sie tym nie
chwal.

Ja niczego nie sugerowałem, tylko fakty przytoczyłem, co kto wyssie i
dlaczego to jego prywatna sprawa.

--
'Tom N'

Data: 2020-01-13 12:18:03
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Fri, 10 Jan 2020 19:39:34 +0100, w
<200110.193934.pms.4309.51@int.dyndns.org.invalid.200110.invalid>, 'TomN'
> [...]

chwal.

Ja niczego nie sugerowałem, tylko fakty przytoczyłem, co kto wyssie i

Tak, tak, ja nic nie sugeruję, ja tylko pytam.
Idź cmoknąć w dupę Leppera.

Data: 2020-01-07 19:04:31
Autor: Cavallino
Robert K.
W dniu 07-01-2020 o 17:29, radekp@konto.pl pisze:

Tak czy inaczej - albo bolid byl kiepski i Kubica nie mial szans sie
wykazac, nawet w koncu stawki, albo Russel jest kiepski.

Wystarczy poczytaj oceny kierowców za występ w danym GP.

Zakładasz że oba bolidy były równe.
Ale takiej pewności nie ma.

Data: 2020-01-08 09:55:19
Autor: Maciek
Robert K.
W dniu 07.01.2020 o 19:04, Cavallino pisze:
[...]

Dokładnie, można przypomnieć jedną z wypowiedzi Gutowskiego na ten temat. Tak opisywał kółko w kwalach:

https://youtu.be/mS4smVb6rr4?t=36

W wyścigu wyglądało to np. tak:
(niecierpliwi - przewinąć do 1:20)

https://streamable.com/hdmoa

Omijanie, inaczej tego chyba nie można nazwać, bez DRSu, bolidy "takie same" ;-)

Data: 2020-01-10 12:09:15
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Tue, 7 Jan 2020 19:04:31 +0100, w <qv2h7c$8rs$1$Cav@news.chmurka.net>,
Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Zakładasz że oba bolidy były równe.
Ale takiej pewności nie ma.

Na pewno nie było między nimi sekundowej różnicy, jaka się zdarzała w
kwalifikacjach.

Data: 2020-01-10 12:54:52
Autor: Cavallino
Robert K.
W dniu 10-01-2020 o 12:09, radekp@konto.pl pisze:
[...]

A skąd ta pewność?
Właśnie regularność tej różnicy pozwala sądzić, że właśnie była.
Inaczej wyniki bardziej by się różniły, no chyba że Kubica był akurat o sekundę gorszy na każdym kółku od Russela.

Data: 2020-01-07 20:19:24
Autor: J.F.
Robert K.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bic91fhp1um469d50sn8e40n5h8o5mskob@4ax.com...
[...]

A za co ta pozycja ? Bo na pewno nie za punkty na mecie :-)

Juz nie mowie o Kubicy, ale on tu mase kierowcow pokonal ... a zazwyczaj przyjezdzal przedostatni.

J.

Data: 2020-01-10 12:12:45
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Tue, 7 Jan 2020 20:19:24 +0100, w <5e14da71$0$552$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Juz nie mowie o Kubicy, ale on tu mase kierowcow pokonal ... a zazwyczaj przyjezdzal przedostatni.

Których? I o oczach redkacji i czytelników był najgorszy.

Data: 2020-01-10 14:03:41
Autor: J.F.
Robert K.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n0ng1f53264vbmdvc9kfo3cpa2k69t93vg@4ax.com...

>https://www.autosport.com/f1/driver-ratings

A za co ta pozycja ? Bo na pewno nie za punkty na mecie :-)

Juz nie mowie o Kubicy, ale on tu mase kierowcow pokonal ... a
zazwyczaj przyjezdzal przedostatni.

Których?

A kto tam za nim - Bottas, Hulkenberg, Raikkonen, Vettel - ze tylko bardziej znane nazwiska wymienie.

I o oczach redkacji i czytelników był najgorszy.

Widac dostal punkty za pochodzenie, tzn za bolid :-)

J.

Data: 2020-01-10 18:38:54
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Fri, 10 Jan 2020 14:03:41 +0100, w <5e1876e6$0$560$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

>Których?

A kto tam za nim - Bottas, Hulkenberg, Raikkonen, Vettel - ze tylko bardziej znane nazwiska wymienie.

Czy ty na pewno dobrze widzisz? Kubica jest ostatni.

Data: 2020-01-10 19:55:08
Autor: J.F.
Robert K.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pkdh1ft71hpive644k3jgblj5ogre6md5b@4ax.com...
Fri, 10 Jan 2020 14:03:41 +0100, w <5e1876e6$0$560$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

>Których?

A kto tam za nim - Bottas, Hulkenberg, Raikkonen, Vettel - ze tylko
bardziej znane nazwiska wymienie.

Czy ty na pewno dobrze widzisz? Kubica jest ostatni.

Kubica jest ostatni, mozna by rzec  - zasluzenie,
ale Russel jest dosc wysoko -  za co ?

Bo przeciez nie za wyniki :-)

J.

Data: 2020-01-13 12:17:18
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Fri, 10 Jan 2020 19:55:08 +0100, w <5e18c945$0$537$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Kubica jest ostatni, mozna by rzec  - zasluzenie,
ale Russel jest dosc wysoko -  za co ?

Bo przeciez nie za wyniki :-)

Widziałem podsumowanie debiutantów w F1 Racing (takie pismo brytyjskie, na
pewno stronnicze) -- Russell, Albon i Norris "wyceniani" byli na zbliżonym
poziomie i tak też tutaj się uplasowali. Nie pamiętam nawet kto wygrał.

Data: 2020-01-08 10:03:45
Autor: Maciek
Robert K.
Tak czy inaczej - albo bolid byl kiepski i Kubica nie mial szans sie wykazac, nawet w koncu stawki, albo Russel jest kiepski.

J.

W każdym razie idzie nowe. W lutym testy w Alfie. Już wiadomo, że Kubica będzie jeździł, potem w sezonie dostanie pewnie kilka piątkowych treningów.
Zobaczymy czy oprócz dostrajania symulatora, dadzą mu test kwali z szybkimi kółkami i czy będzie możliwość porównania do Kimiego.
Nie sądzę aby jakieś tam były wałki z bolidami.

Data: 2020-01-03 19:47:42
Autor: J.F.
Robert K.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:eups0fdr6bkpu0se05t9m3gmusaihe1v1n@4ax.com...
Thu, 02 Jan 2020 15:52:54 +0100, w <XnsAB38A18EFB38Adayrider@localhost.net>,PiteR <email@fauszywy.pl> napisał(-a):
> [...]

Chciałoby się go zobaczyć choć w środku stawki.

8 lat na bocznym torze i po powrocie z jedną ręką to czegoś się spodziewał?

Wyniki Russela jakos nie chca udowodnic, ze bolid jest konkurencyjny,
wiec sie w nie dowiemy jak to Robertem bylo.

Moze w tym sezonie bedzie lepiej ... to bedziesz pisal, ze zdobyl doswiadczenie :-)

J.

Data: 2020-01-04 01:07:46
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Fri, 3 Jan 2020 19:47:42 +0100, w
<5e0f8d04$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
> [...]

Wyniki Russela jakos nie chca udowodnic, ze bolid jest konkurencyjny,
wiec sie w nie dowiemy jak to Robertem bylo.

Bolid był słabiutki, ale w kilku wyścigach Russell udowodnił, że da się
powalczyć z innymi.
Kubica w kilku udowodnił, że może powalczyć z Russellem.

Moze w tym sezonie bedzie lepiej ... to bedziesz pisal, ze zdobyl doswiadczenie :-)

Po tylu latach nieobecności na pewno.
O ile jazdę w Williamsie można tak potraktować.

Robert K.