Robert K.

Data: 2020-01-02 11:58:26
Autor: Marcin N
Robert K.
W dniu 2020-01-02 o 01:50, PiteR pisze:
Ciekaw jestem Waszych komentarzy co to się wokół tego wyczynia.
Bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)

Jakoś nie zauważyłem wątku o tym, być może przeoczyłem.

Wokół czego się wyczynia?
Williams zapewne miał zapisy w umowie blokujące media do końca 2019. Stąd oficjalne info pojawiło się 1 stycznia.

Kubica wynegocjował najlepiej jak się dało.
Orlen został sponsorem tytularnym Alfy.
Wszystko pięknie.

Do tego DTM w tle.

--
MN

Data: 2020-01-02 13:38:04
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Thu, 2 Jan 2020 11:58:26 +0100, w <5e0dcccf$0$500$65785112@news.neostrada.pl>,
Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał(-a):

Kubica wynegocjował najlepiej jak się dało.

Kubica nic nie wynegocjował, wynegocjował Orlen wątpliwej jakości angaż.

Orlen został sponsorem tytularnym Alfy.

Czyli lokalna firma reklamuje się globalnie. Typowe wyrzucanie kasy w błoto.

Data: 2020-01-02 13:43:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
Robert K.
Hello Radekp,

[...]

Formuła 1 jest sportem europejskim. To tu jest najwięcej wyścigów.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2020-01-02 13:57:07
Autor: 'TomN'
Robert K.
RoMan Mandziejewicz w <news:7719753437$20200102134330squadack.com>:

Hello Radekp,
[...]

I nie ma w F1 konstruktorów spoza Europy, którzy "coś" osiągnęli.

--
'Tom N'

Data: 2020-01-02 22:58:26
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Thu, 2 Jan 2020 13:57:07 +0100, w
<200102.135707.pms.4298.48@int.dyndns.org.invalid.200102.invalid>, 'TomN'
<news@intf.dyndns.org.invalid> napisał(-a):

RoMan Mandziejewicz w <news:7719753437$20200102134330squadack.com>:

> Formuła 1 jest sportem europejskim. To tu jest najwięcej wyścigów.

I nie ma w F1 konstruktorów spoza Europy, którzy "coś" osiągnęli.

Taki np. McLaren to europejski jest z nazwy.

Data: 2020-01-03 14:54:40
Autor: ąćęłńóśźż
Robert K.
A nawet nie ma z Japonii ;-)

-- -- -
nie ma w F1 konstruktorów spoza Europy, którzy "coś" osiągnęli.

Data: 2020-01-02 22:56:50
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Thu, 2 Jan 2020 13:43:28 +0100, w <7719753437$20200102134330@squadack.com>,
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> napisał(-a):

Hello Radekp,

> Kubica nic nie wynegocjował, wynegocjował Orlen wątpliwej jakości angaż.
> Czyli lokalna firma reklamuje się globalnie. Typowe wyrzucanie kasy w błoto.

Formuła 1 jest sportem europejskim. To tu jest najwięcej wyścigów.

Jakim europejskim skoro połowa wyścigów jest poza Europą i tych
pozaeuropejskich przybywa, a europejskich ubywa?

Data: 2020-01-02 16:24:34
Autor: J.F.
Robert K.
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fuor0fhlbh7v3ogv3a37nu28lca694c691@4ax.com...
[...]

Nie calkiem - Orlen ma siec stacji w Niemczech. Co prawda jako Star.
I w Czechach, i na Litwie.

No i z tego co mowia, to im rosnie "rozpoznawalnosc" jak sa wyscigi u Arabow, co sie moze przelozyc na zakupy ropy ...

Ale mowic to sobie moga ...

J.

Data: 2020-01-02 18:03:31
Autor: Marcin N
Robert K.
W dniu 2020-01-02 o 13:38, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Ups. Sorry. Nie zdawałem sobie sprawy, ze dyskutuję z asem biznesu. Prowadź wodzu.

--
MN

Data: 2020-01-02 18:45:22
Autor: collie
Robert K.
W dniu 2.01.2020 o 18:03, Marcin N pisze:

[...]

No to Twoja kolej, by pokazać, żeś nie wyleciał kaczce spod ogona
i że trzeba zamykać okna, byś nie wyleciał. Mój ty orle, sokole.
Biznesu. Z Orlenem i kaleką w tle.
"I kto za to płaci? Pan płaci, pani płaci, my płacimy. Społeczeństwo!"

Data: 2020-01-02 22:59:24
Autor: radekp@konto.pl
Robert K.
Thu, 2 Jan 2020 18:03:31 +0100, w
<5e0e2260$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>, Marcin N
<marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał(-a):

W dniu 2020-01-02 o 13:38, radekp@konto.pl pisze:

Ups. Sorry. Nie zdawałem sobie sprawy, ze dyskutuję z asem biznesu. Prowadź wodzu.

W porównaniu z obecnie rządzącymi to każdy (może prócz ciebie) jest asem
biznesu.

Data: 2020-01-03 11:00:31
Autor: Zenek Kapelinder
Robert K.
Ze sponsoringu Orlenu, Orlen i reszta Polaków będzie miała tyle co z lotu Lajki miały sowieckie psy.

Data: 2020-01-03 22:52:08
Autor: Lopfer
Robert K. Orlen.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Ze sponsoringu Orlenu, Orlen i reszta Polaków będzie miała tyle co z lotu
Lajki miały sowieckie psy.

A ile będą mieli właściciele Orlenu (niby państwowego) ?

Data: 2020-01-03 14:07:49
Autor: Zenek Kapelinder
Robert K. Orlen.
Oni nie placa ze swoich tylko z moich. Będą mieli ile będą chcieli.

Data: 2020-01-03 23:29:37
Autor: Lopfer
Robert K. Orlen.

Oni nie placa ze swoich tylko z moich. Będą mieli ile będą chcieli.

To znaczy, że z PeKaO SA (niby państwowy) też wlaściciele będą mieli ile
będą chcieli.
Teraz wszystko jasne do czego służy państwowe.

Data: 2020-01-03 23:39:44
Autor: collie
Robert K. Orlen.
W dniu 3.01.2020 o 23:29, Lopfer pisze:

Teraz wszystko jasne do czego służy państwowe.

Szczególnie teraz. TKM.

Data: 2020-01-04 02:45:47
Autor: przemek.jedrzejczak
Robert K. Orlen.
DTM jest równie emocjonujący jak woda kapiąca z kranu ;-) idą zresztą w kierunku elektryków i pojazdów autonomicznych więc małpeczki będą tylko siedzieć przed TV i obsługiwać pilota ;-)

https://youtu.be/-TbjXzbkMAU

Data: 2020-01-08 09:29:44
Autor: Maciek
Robert K. Orlen.
W dniu 04.01.2020 o 11:45, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
DTM jest równie emocjonujący jak woda kapiąca z kranu ;-)

Może nie będzie tak źle, są grid girls-y ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=u0ze8awGgbg

....a poza efektami estetycznymi i walka się zdarza :)

https://www.youtube.com/watch?v=JIqSHJHCwqY

Zobaczymy co będzie, jednak na razie i tak kontrakt jeszcze nie podpisany.

Data: 2020-01-08 09:57:33
Autor: J.F.
Robert K. Orlen.
Dnia Wed, 8 Jan 2020 09:29:44 +0100, Maciek napisał(a):
W dniu 04.01.2020 o 11:45, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
DTM jest równie emocjonujący jak woda kapiąca z kranu ;-)

Może nie będzie tak źle, są grid girls-y ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=u0ze8awGgbg

Listonoszki :-)

Ale ... czy w takim towarzystwie ktos jeszcze zwroci uwage na inne
reklamy ? :-)

...a poza efektami estetycznymi i walka się zdarza :)

https://www.youtube.com/watch?v=JIqSHJHCwqY

DRS ? Walka elektroncznie sterowana ?

Zobaczymy co będzie, jednak na razie i tak kontrakt jeszcze nie podpisany.

TVPiS by sie ucieszyl, bo oplaty pewnie mniejsze ...

J.

Data: 2020-01-08 12:11:14
Autor: Maciek
Robert K. Orlen.
Listonoszki :-)

Ale ... czy w takim towarzystwie ktos jeszcze zwroci uwage na inne
reklamy ? :-)

Ja, ja ... naturlich ;-)

DRS ? Walka elektroncznie sterowana ?

mhm... zaczynam to ogarniać dopiero. Z tego co wiem jest DRS i jest "push to pass" tzn. dodatkowa moc w określonym czasie. Limitowane jest to na liczbę użyć. Od 2020 ma być:

- "push to pass" 24 razy na wyścig, +60KM przez 5s
- DRS w zależności od toru

No i ciekawostka.
Komunikacja radiowa jest możliwa jedynie w określonych przypadkach. Zabronione jest wydawanie przez nią komunikatów strategicznych.
Za to dozwolone są tablice.
Wygląda, że będzie więcej zależeć od kierowcy i jego ogarniania sytuacji.

Data: 2020-01-08 13:03:23
Autor: J.F.
Robert K. Orlen.
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e15b8d2$0$518$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Tak swoja droga - walka byla ambitna, ale sie zastanawiam jaki to ma sens.
Podziwiamy DRS ? Wciskanie sie kierowcow ?

Moze powinien byc kawalek toru zdublowany, z blizniaczymi zakretami, i niech sie na koncu okaze, kto lepszy.

Albo ... zmniejszyc moc silnikow, to moze beda mozliwe inne strategie.

Data: 2020-01-09 09:29:04
Autor: Maciek
Robert K. Orlen.
[...]

Właściwie wyścig mógłby się zakończyć po kwalifikacjach ;)

Albo ... zmniejszyc moc silnikow, to moze beda mozliwe inne strategie.

Pooglądamy DTM, ocenimy.

W F1 IMO powrót tankowania dodałby kolorytu. Może zmniejszenie też liczby mechaników na pitstopie? :)

W Super Formula (japońska seria) wygląda to ciekawie:

https://www.youtube.com/watch?v=8hjPCrZxsLw

Data: 2020-01-09 12:13:11
Autor: cyklista
Robert K. Orlen.
Maciek pisze:

- "push to pass" 24 razy na wyścig, +60KM przez 5s

Jeszcze niech dorzucą bonusy zbierane na trasie i będzie jak w ......

--
Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

Data: 2020-01-04 11:47:32
Autor: J.F.
Robert K. Orlen.
Dnia Fri, 3 Jan 2020 22:52:08 +0100, Lopfer napisał(a):
[...]

platne podzwianie wyscigow ?
Tzn im beda placic, bo to w ramach obowiazkow sluzbowych :-)

J.

Data: 2020-01-05 18:05:11
Autor: z
Robert K.
Ze sponsoringu Orlenu, Orlen i reszta Polaków będzie miała tyle co z lotu Lajki miały sowieckie psy.

To przy założeniu że reklama nie działa. W sumie się z tym zgadzam

Jednak... jest wielu specjalistów co w to wierzą, to robią i wyceniają swoją robotę za gruby szmal.
A media i firmy używają tych "produktów" głównie do optymalizacji podatkowej.

Data: 2020-01-03 19:00:51
Autor: Maciek
Robert K.

Czyli lokalna firma reklamuje się globalnie. Typowe wyrzucanie kasy w błoto.

Wypowiedź Obajtka jest zupełnie inna niż uważasz, możliwe, że na ten temat wie więcej ;) :

https://youtu.be/li78BAy61J4?t=46

Poszukaj sobie zestawień zysków, zdziwisz się zapewne, gdyż największy hajs Orlen ma z rynków zagranicznych a nie z polskiego.

Data: 2020-01-03 20:24:13
Autor: Maciek
Robert K.
Wypowiedź Obajtka jest zupełnie inna niż uważasz, możliwe, że na ten temat wie więcej ;) :

Jako ze to stanowisko polityczne - klamie jak tylko usta otwiera :-)

.... za raz wykorzysta to opozycja i będzie ciepło ;-)

Na razie to Orlen mocno stracil na gieldzie ... inwestorzy chyba tez wiedza wiecej :-)

IMO jest po korekcie wzrostów.
Prawa rynku, ktoś realizuje zysk, inni mogą się taniej załadować.
Zaczyna z powrotem iść do góry, być może dobry punkt na zakup akcji ;-)

....a dywidenda rosną:
https://www.orlen.pl/PL/RelacjeInwestorskie/Gielda/Strony/Dywidenda.aspx

Data: 2020-01-07 20:29:09
Autor: collie
Robert K.
W dniu 2.01.2020 o 13:38, radekp@konto.pl pisze:

[...]

No, przynajmniej tym sposobem nie wyrzucą kasy na Orlen Warsaw Marathon:

"Orlen Warsaw Marathon ma zostać odwołany - nieoficjalnie dowiedział się
portal biegowe.pl. Według informatora strony internetowej, spółce PKN Orlen
zabrakło środków na przeprowadzenie imprezy po zainwestowaniu w zespół Formuły 1,
Alfa Romeo Racing Orlen. Polski Związek Lekkiej Atletyki, żeby dalej prowadzić
mistrzostwa Polski w maratonie, będzie musiał znaleźć nowego gospodarza i sponsora
imprezy".

Bo jak mówi chińskie przysłowie: lepiej źle jechać, niż dobrze biec.

Data: 2020-01-07 21:17:34
Autor: z
Robert K.
W dniu 2020-01-07 o 20:29, collie pisze:
Orlen Warsaw Marathon

Znaczy to taka impreska na którą wyspecjalizowane grupy przestępcze (tak grubo bo tak to w rzeczywistości wygląda) przywożą Afrykanów do wygrywania biegu i zgarniania kaski?

Data: 2020-01-07 21:18:22
Autor: J.F.
Robert K.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e14e75f$0$505$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

I zachecaja ludzi do biegania, zamiast do jazdy samochodem :-)

J.

Data: 2020-01-07 21:48:22
Autor: z
Robert K.
W dniu 2020-01-07 o 21:18, J.F. pisze:

I zachecaja ludzi do biegania, zamiast do jazdy samochodem :-)

To takie zachęcanie żeby gonić zawodowego sportowca który z racji fizjologii jest o poziom wyżej?

Znajdą się tacy co się zniechęcą bo nie da się wygrać.

Czyli pozostaje czyste rekreacyjne dbanie o zdrowie.

To po co wtedy sponsorzy i nagrody jak nie walczy się (jak to w sporcie) o wygraną?

Ale... Jest rzesza lemingów co łyka taką narrację i nie wiedzą co się przed nimi dzieje w peletonie ;-) I oczywiście grupka cwaniaków i firemek które na takim zbiegowisku zarabiają organizacyjnie
Takie SPAPRANE czasy nastały że nawet sport dziadzieje

Data: 2020-01-03 12:58:01
Autor: robot
Robert K.
W dniu 2020-01-02 o 11:58, Marcin N pisze:
[...]

Dopiero po przeczytaniu tego posta się kapnąłem, że chodzi o Kubicę.

Robert K.