Robert Lewandowski: Czuję się oszukany. PZPN obiecywał, że to mój ostatni sezon dla Polski

Data: 2013-08-14 08:54:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Robert Lewandowski: Czuję się oszukany. PZPN obiecywał, że to mój ostatni sezon dla Polski
Robert Lewandowski znany jest z tego, że nie kryje, gdy naruszane są jego interesy. W rozmowie napastnika Borussii Dortmund z “Rzeczpospolitą” padło więc kilka cierpkich słów.

- Zawsze zachowywałem się fair wobec Polski, dotrzymywałem wszystkich zobowiązań i wydaje mi się, że dużo dla kraju zrobiłem. Boli mnie to, że niektóre osoby zaprzeczają teraz swoim słowom. Jeśli ktoś coś mówi, powinien się tego trzymać – stwierdził Lewandowski i dodał: – Nie chodzi mi tylko o transfer, choć to miał być mój ostatni sezon dla Polski. Kilka innych rzeczy, które poruszałem w dyskusjach z działaczami, nie zostało wykonanych albo są wstrzymane.

Nieoficjalnie wiadomo, że poszło między innymi o wymuszenie przez prezesa PZPN Zbigniewa Bońka udziału w reklamie jednego ze sponsorów reprezentacji. Osoby blisko piłkarza twierdzą też, że wbrew ustaleniom trener Waldemar Fornalik nadal widzi Lewandowskiego w ataku.

- Czego bym nie robił, jak ciężko nie pracował na treningach i jak nie starał w trakcie meczu, podświadomie będzie we mnie tkwiło, że zostałem oszukany – konkluduje gracz Borussii.

http://tiny.pl/hzx3v

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Robert Lewandowski: Czuję się oszukany. PZPN obiecywał, że to mój ostatni sezon dla Polski