Robi

Data: 2013-07-18 20:16:46
Autor: Trybun
Robi
co może, byleby tylko w Polsce nie było tanio:

http://finanse.wp.pl/kat,104118,title,5-mld-zl-na-budowe-mieszkan-na-wynajem,wid,15825814,wiadomosc.html?ticaid=110f7c

Gdy tylko zaczynają spadać ceny mieszkań to zraz Tusk wyskakuje z państwowym grosze dla banków i handlarzy mieszkaniami, pod hasłem "mieszkanie dla młodych" itd.

Data: 2013-07-18 20:18:21
Autor: zdumiony
Robi
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:ks9bel$2at$1node2.news.atman.pl...
[...]

Właśnie, powinnismy dążyć do tego, aby każdy miał swje mieszkanie i mógł je kupić za swoje pieniądze a nie na hipotekę

Data: 2013-07-18 20:31:18
Autor: Trybun
Robi
W dniu 2013-07-18 20:18, zdumiony pisze:
[...]

Zwróciłem uwagę na to już dość dawno temu. Sytuacja z windowaniem cen mieszkań przez Tuska jest cykliczna. Wobec takiej polityki mało który Polak może pozwolić sobie na kupno mieszkania bez pośrednictwa banku.
Teraz ten idiotyczny pomysł wygeneruje (o ile dojdzie do skutku, oczywiście) dodatkowego pośrednika w sprawach mieszkaniowych - firmę zarządzającą tymi mieszkaniami.

Data: 2013-07-18 20:55:21
Autor: Tuskobus
Robi
[...]

Z jakiej racji kupować? Mieszkanie powinno być za darmo, spółdzielcze jak w PRLu...

Data: 2013-07-19 19:46:53
Autor: pluton_
Robi
Gdy tylko zaczynaj± spadaæ ceny mieszkañ to zraz Tusk wyskakuje z
pañstwowym grosze dla banków i handlarzy mieszkaniami, pod has³em
"mieszkanie dla m³odych" itd.

To sie nazywa 'socjalizm'.

Nullification

Data: 2013-07-20 08:53:10
Autor: Trybun
Robi
W dniu 2013-07-19 19:46, pluton_ pisze:
Gdy tylko zaczynaj± spadaæ ceny mieszkañ to zraz Tusk wyskakuje z
pañstwowym grosze dla banków i handlarzy mieszkaniami, pod has³em
"mieszkanie dla m³odych" itd.
To sie nazywa 'socjalizm'.

Sztuczne kroplówki dla potrzymania tworu zwanego kapitalizm. Tusk nie do¶æ ¿e ju¿ nie ma³o p³aci za zak³adanie prywatnych firm to jeszcze planuje wiêksze wydatki na ten cel. Ja Polak jestem zmuszany do sponsorowania kapitalistycznego ¶cierwa.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Robi