Robi sie jak w Ferguson

Data: 2015-03-15 23:47:21
Autor: ada
Robi sie jak w Ferguson
Atak na komendę policji w podwarszawskim Legionowie. Protestowało tam wieczorem kilkaset osób. Powodem była niedawna interwencja funkcjonariuszy, podczas której zmarł 19-latek. W obawie, że mundurowi znajdą przy nim narkotyki - połknął zawiniątko i prawdopodobnie zadławił się. Zmarł w drodze do szpitala.

Wieczorny protest zamienił się w regularne zamieszki - relacjonuje Mariusz Mrozek ze stołecznej komendy policji. Jak powiedział, wśród zebranych była grupa młodych, bardzo agresywnych ludzi. Skandowali obraźliwe hasła i rzucali w budynek komendy kamieniami. Do akcji wkroczyli policjanci, których także obrzucono kamieniami. Zatrzymano 5 osób. Policja szuka kolejnych, którzy brali udział w zamieszkach.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Atak-na-komende-policji-w-Legionowie,wid,17348732,wiadomosc.html

  ~adamax 39 minut temu

Zadławił? Z zeznań świadków w internecie wynika, ze udusił go policjant! Nadepnął nogą jego krtań i trzymał aż chłopak zmarł. Ot cała rzetelna informacja na WP.

  ~Polak 29 minut temu

Społeczeństwo Polskie, nienawidzi dzisiejszych szwei mundurowych i gardzi nimi bardziej niż milicjantami za PRL. To jest niestety smutna prawda.

  ~ktos 36 minut temu

Robi sie jak w Ferguson

Data: 2015-03-16 08:59:56
Autor: Budzik
Robi sie jak w Ferguson
U¿ytkownik ada ada@gmail.com ...

Atak na komendê policji w podwarszawskim Legionowie. Protestowa³o tam wieczorem kilkaset osób. Powodem by³a niedawna interwencja funkcjonariuszy, podczas której zmar³ 19-latek. W obawie, ¿e mundurowi znajd± przy nim narkotyki - po³kn±³ zawini±tko i prawdopodobnie zad³awi³ siê. Zmar³ w drodze do szpitala.

A co by³o w tym zawiniatku?

Data: 2015-03-16 12:28:56
Autor: ada
Robi sie jak w Ferguson
W dniu 2015-03-16 o 09:59, Budzik pisze:
[...]

Nie wiadomo, czy w ogóle takie by³o. s± natomiast pog³oski, ¿e...
Z zeznañ ¶wiadków w internecie wynika, ze udusi³ go policjant! Nadepn±³ nog± jego krtañ i trzyma³ a¿ ch³opak zmar³. Ot ca³a rzetelna informacja na WP.

Data: 2015-03-16 16:31:29
Autor: Budzik
Robi sie jak w Ferguson
[...]

W przeciwienstwie do pog³osek, ktore jak wiadomo, zawsze sa prawdziwe...

Wierzysz w to co chcesz wierzyc...

Data: 2015-03-16 17:54:34
Autor: A. Filip
Robi sie jak w Ferguson [Legionowo]
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Użytkownik ada ada@gmail.com ...

[...]

A co było w tym zawiniatku?

Nie wiadomo, czy w ogóle takie było. są natomiast pogłoski, że...
Z zeznań świadków w internecie wynika, ze udusił go policjant!
Nadepnął nogą jego krtań i trzymał aż chłopak zmarł. Ot cała rzetelna
informacja na WP.

W przeciwienstwie do pogłosek, ktore jak wiadomo, zawsze sa prawdziwe...

Wierzysz w to co chcesz wierzyc...

No to podaj _po nazwisku_ jaki lekarz "nie policyjny" jest pierwszym źródłem
informacji że zatrzymany zadławił się połykanym zawiniątkiem i jak to
_dokładnie_ sformułował jeśli ty sam z kolei wierzysz w coś więcej niż
"_policyjne_ pogłoski".

W sprawie śmierci zatrzymanego ja z z założenia nie wierzę źródłom "chuj wie
kto powiedział pierwszy a kto powtórzył zanim dziennikarzyny napisały".
Jeśli policja nie ma poczucia że takie "detale" są kluczowe dla jej
wiarygodności to pewnie piekło prędzej zamarznie niż przekonają mnie że
_zasługują_ na szerokie zaufanie w takich sprawach.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.

Data: 2015-03-16 18:59:56
Autor: Budzik
Robi sie jak w Ferguson [Legionowo]
U¿ytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

No to podaj _po nazwisku_ jaki lekarz "nie policyjny" jest pierwszym
¼ród³em informacji ¿e zatrzymany zad³awi³ siê po³ykanym zawini±tkiem i
jak to _dok³adnie_ sformu³owa³ je¶li ty sam z kolei wierzysz w co¶
wiêcej ni¿ "_policyjne_ pog³oski".

Alez ja nie wiem.
Dlatego pyta³em, co by³o w paczuszce...

Data: 2015-03-16 12:26:45
Autor: kogutek444
Robi sie jak w Ferguson [Legionowo]
W dniu poniedzia³ek, 16 marca 2015 19:59:57 UTC+1 u¿ytkownik Budzik napisa³:
> [...]

> ¼ród³em informacji ¿e zatrzymany zad³awi³ siê po³ykanym zawini±tkiem i
> jak to _dok³adnie_ sformu³owa³ je¶li ty sam z kolei wierzysz w co¶

Odpowied¼ bêdzie zale¿a³a od tego kto odpowiada. Jedni stwierdz± ¿e Pluton a inni " w jakiej paczuszce? ".

Data: 2015-03-16 20:23:55
Autor: ada
W dniu 2015-03-16 o 19:59, Budzik pisze:
[...]

Nie ma dowodów na to, ¿e by³a jakakolwiek paczuszka...

Data: 2015-03-16 20:59:55
Autor: Budzik
[...]

Patolog stwierdzi. Chyba ze on tez jest w zmowie... ;-)

Data: 2015-03-16 22:48:43
Autor: A. Filip
[...]

Dlatego pytałem, co było w paczuszce...

Nie ma dowodów na to, że była jakakolwiek paczuszka...

Patolog stwierdzi. Chyba ze on tez jest w zmowie... ;-)

Zidentyfikujesz (NAZWISKO) tego patologa że o linku na źródło też wspomnę?
Ja osobiście "wybielaczami działań policji" pochodzącymi z anonimowych źródeł
to sobie podcieram.

To _najprawdopodobniej_ był nieszczęśliwy zbieg okoliczności/wypadek ale
zaufanie do policji buduje się pokazując że nie trzeba policjantom wierzyć na
słowo na okrągło. Brak obrony policjantów przed "osłabionym" zarzutem
"nie udzielenia pomocy" dla mnie jest też "intrygujący".

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
SÅ‚owo jest jak pszczoÅ‚a: posiada miód i żądÅ‚o.  (PrzysÅ‚owie żydowskie)

Data: 2015-03-16 23:59:53
Autor: Budzik
Robi sie jak w Ferguson [Legionowo]
U¿ytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

No to podaj _po nazwisku_ jaki lekarz "nie policyjny" jest
pierwszym ¼ród³em informacji ¿e zatrzymany zad³awi³ siê po³ykanym
[...]

Zidentyfikujesz (NAZWISKO) tego patologa ¿e o linku na ¼ród³o te¿
wspomnê?

Niestety nie naby³em jeszcze zdolnosci prekognicyjnych.
Dlatego napisa³em, ze patolog oceni jak by³o.

Ja osobi¶cie "wybielaczami dzia³añ policji" pochodz±cymi z
anonimowych ¼róde³ to sobie podcieram.

Ja tez, tak samo, jak wybielanie ofiar...
W TV widzia³em, ze rodzice stwierdzili, ze mogli mu dac po³kn±c ten woreczek...

To _najprawdopodobniej_ by³ nieszczê¶liwy zbieg okoliczno¶ci/wypadek
ale zaufanie do policji buduje siê pokazuj±c ¿e nie trzeba policjantom
wierzyæ na s³owo na okr±g³o. Brak obrony policjantów przed
"os³abionym" zarzutem "nie udzielenia pomocy" dla mnie jest te¿
"intryguj±cy".
Dla mnie intryguj±ce jest pospolite ruszenie zapitej "m³odziezy"...

Robi sie jak w Ferguson