Robi sie jak w Ferguson

Data: 2015-03-16 08:59:56
Autor: Budzik
Robi sie jak w Ferguson
Użytkownik ada ada@gmail.com ...

Atak na komendę policji w podwarszawskim Legionowie. Protestowało tam wieczorem kilkaset osób. Powodem była niedawna interwencja funkcjonariuszy, podczas której zmarł 19-latek. W obawie, że mundurowi znajd± przy nim narkotyki - połkn±ł zawini±tko i prawdopodobnie zadławił się. Zmarł w drodze do szpitala.

A co było w tym zawiniatku?

Data: 2015-03-16 12:28:56
Autor: ada
Robi sie jak w Ferguson
W dniu 2015-03-16 o 09:59, Budzik pisze:
[...]

Nie wiadomo, czy w ogóle takie było. s± natomiast pogłoski, że...
Z zeznań ¶wiadków w internecie wynika, ze udusił go policjant! Nadepn±ł nog± jego krtań i trzymał aż chłopak zmarł. Ot cała rzetelna informacja na WP.

Data: 2015-03-16 16:31:29
Autor: Budzik
Robi sie jak w Ferguson
[...]

W przeciwienstwie do pogłosek, ktore jak wiadomo, zawsze sa prawdziwe...

Wierzysz w to co chcesz wierzyc...

Data: 2015-03-16 17:54:34
Autor: A. Filip
Robi sie jak w Ferguson [Legionowo]
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
UĹĽytkownik ada ada@gmail.com ...

Atak na komendę policji w podwarszawskim Legionowie. Protestowało
tam wieczorem kilkaset osób. Powodem była niedawna interwencja
funkcjonariuszy, podczas której zmarł 19-latek. W obawie, że
mundurowi znajdą przy nim narkotyki - połknął zawiniątko i
prawdopodobnie zadławił się. Zmarł w drodze do szpitala.

A co było w tym zawiniatku?

Nie wiadomo, czy w ogóle takie było. są natomiast pogłoski, że...
Z zeznań świadków w internecie wynika, ze udusił go policjant!
Nadepnął nogą jego krtań i trzymał aż chłopak zmarł. Ot cała rzetelna
informacja na WP.

W przeciwienstwie do pogłosek, ktore jak wiadomo, zawsze sa prawdziwe...

Wierzysz w to co chcesz wierzyc...

No to podaj _po nazwisku_ jaki lekarz "nie policyjny" jest pierwszym źródłem
informacji że zatrzymany zadławił się połykanym zawiniątkiem i jak to
_dokładnie_ sformułował jeśli ty sam z kolei wierzysz w coś więcej niż
"_policyjne_ pogłoski".

W sprawie śmierci zatrzymanego ja z z założenia nie wierzę źródłom "chuj wie
kto powiedział pierwszy a kto powtórzył zanim dziennikarzyny napisały".
Jeśli policja nie ma poczucia że takie "detale" są kluczowe dla jej
wiarygodności to pewnie piekło prędzej zamarznie niż przekonają mnie że
_zasługują_ na szerokie zaufanie w takich sprawach.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.

Data: 2015-03-16 18:59:56
Autor: Budzik
Robi sie jak w Ferguson [Legionowo]
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

No to podaj _po nazwisku_ jaki lekarz "nie policyjny" jest pierwszym
Ľródłem informacji że zatrzymany zadławił się połykanym zawini±tkiem i
jak to _dokładnie_ sformułował je¶li ty sam z kolei wierzysz w co¶
więcej niż "_policyjne_ pogłoski".

Alez ja nie wiem.
Dlatego pytałem, co było w paczuszce...

Data: 2015-03-16 12:26:45
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 16 marca 2015 19:59:57 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> Ľródłem informacji że zatrzymany zadławił się połykanym zawini±tkiem i
> jak to _dokładnie_ sformułował je¶li ty sam z kolei wierzysz w co¶

OdpowiedĽ będzie zależała od tego kto odpowiada. Jedni stwierdz± że Pluton a inni " w jakiej paczuszce? ".

Data: 2015-03-16 20:23:55
Autor: ada
W dniu 2015-03-16 o 19:59, Budzik pisze:
[...]

Nie ma dowodów na to, że była jakakolwiek paczuszka...

Data: 2015-03-16 20:59:55
Autor: Budzik
[...]

Patolog stwierdzi. Chyba ze on tez jest w zmowie... ;-)

Data: 2015-03-16 22:48:43
Autor: A. Filip
[...]

Zidentyfikujesz (NAZWISKO) tego patologa że o linku na źródło też wspomnę?
Ja osobiście "wybielaczami działań policji" pochodzącymi z anonimowych źródeł
to sobie podcieram.

To _najprawdopodobniej_ był nieszczęśliwy zbieg okoliczności/wypadek ale
zaufanie do policji buduje się pokazując że nie trzeba policjantom wierzyć na
słowo na okrągło. Brak obrony policjantów przed "osłabionym" zarzutem
"nie udzielenia pomocy" dla mnie jest teĹĽ "intrygujÄ…cy".

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
SĹ‚owo jest jak pszczoĹ‚a: posiada miĂłd i ĹĽÄ…dĹ‚o.  (PrzysĹ‚owie ĹĽydowskie)

Data: 2015-03-16 23:59:53
Autor: Budzik
Robi sie jak w Ferguson [Legionowo]
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

No to podaj _po nazwisku_ jaki lekarz "nie policyjny" jest
pierwszym Ľródłem informacji że zatrzymany zadławił się połykanym
zawini±tkiem i jak to _dokładnie_ sformułował je¶li ty sam z kolei
wierzysz w co¶ więcej niż "_policyjne_ pogłoski".

Alez ja nie wiem.
Dlatego pytałem, co było w paczuszce...

Nie ma dowodów na to, że była jakakolwiek paczuszka...

Patolog stwierdzi. Chyba ze on tez jest w zmowie... ;-)

Zidentyfikujesz (NAZWISKO) tego patologa że o linku na Ľródło też
wspomnę?

Niestety nie nabyłem jeszcze zdolnosci prekognicyjnych.
Dlatego napisałem, ze patolog oceni jak było.

Ja osobi¶cie "wybielaczami działań policji" pochodz±cymi z
anonimowych Ľródeł to sobie podcieram.

Ja tez, tak samo, jak wybielanie ofiar...
W TV widziałem, ze rodzice stwierdzili, ze mogli mu dac połkn±c ten woreczek...

To _najprawdopodobniej_ był nieszczę¶liwy zbieg okoliczno¶ci/wypadek
ale zaufanie do policji buduje się pokazuj±c że nie trzeba policjantom
wierzyć na słowo na okr±gło. Brak obrony policjantów przed
"osłabionym" zarzutem "nie udzielenia pomocy" dla mnie jest też
"intryguj±cy".
Dla mnie intryguj±ce jest pospolite ruszenie zapitej "młodziezy"...

Robi sie jak w Ferguson