Robią już co chcą z bezkarności.

Data: 2013-02-05 00:30:48
Autor: glob
Robią już co chcą z bezkarności.
Nagi ksiądz onanizował się przed uczelnią w Rzeszowie

48-letni ksiądz spod Krosna onanizował się przed Wyższą Szkołą
Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Zauważyły go dwie studentki

W czwartek przed budynkiem uczelni przy ul. Sucharskiego w hondzie
civic siedział onanizujący się ksiądz

48-letni duchowny siedział na miejscu pasażera, był nago, czytał
gazetę i... onanizował się. Studentki, które zobaczyły zboczeńca, od
razu zawiadomiły przechodzących obok policjantów.

Mundurowi ukarali go 500-złotowym mandatem za nieobyczajny wybryk.
Mandat przyjął i... odjechał. Na pytanie policjantów, czy często to
robi odparł, że od czasu do czasu. Policjanci nie podali, w której
parafii swoją posługę kapłańską sprawuje ukarany przez nich duchowny.
A szkoda...

Data: 2013-02-05 09:36:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:6f62473e-1d4d-41c9-a2a5-083a909405a4z9g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

===========================

Chciałbyś się z nim podzielić wrażeniami?

rozbawiony

Data: 2013-02-05 00:46:34
Autor: glob

==========================>

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoją karierę polityczną".

Gdyby każdy z nas tak zrobił, to byśmy wylądowali na zakładzie
psychiatrycznym, trzymani do wyleczenia...bo następnym razem będzie
większa zuchwałość, np: przed przedszkolem.

Data: 2013-02-05 10:44:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:fa8c0b87-aee2-4862-8722-e018f5503743o5g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

====================================

Przed przeszkolem niedopuszczalne. Przed żłobkiem to już zbrodnia! A przed domem starców?

ubawiony

Data: 2013-02-05 01:52:08
Autor: glob

===================================>
[...]

Publicznie to zboczenie jeśli publika nie wyrazi zgody, a na ulicy nie
wyraża, jest to krzywdzenie ludzi.

Data: 2013-02-05 10:17:42
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-05 09:30, glob pisze:
[...]

Chcesz wychowywać księdza? A poza tym lepiej by była gdyby policja zaczęła się interesować kradzieżami na ogródkach działkowych od tego co tam ktoś robi w swoim samochodzie.

Data: 2013-02-05 01:29:05
Autor: glob
On 5 Lut, 10:17, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

Chcesz wychowywać księdza? A poza tym lepiej by była gdyby policja
zaczęła się interesować kradzieżami na ogródkach działkowych od tego co

Tych zboczeńców nie da się wychować bo ta religia ich takimi tworzy,
ale procedura jest jasna i stosowana, czyli jak policja ma zgłoszenie
takiego maniaka, to go pakują do fury i na obserwacje psychiatryczną i
każdego tak traktują, jakoś zboczeńca w sukience prawo nieobowązuje.

Data: 2013-02-05 10:40:55
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-05 10:29, glob pisze:

[...]

Trzepanie kapucyna to raczej nie zboczenie. A większość księży nie ma żadnych zaburzeń w potencji. Jest zrozumiałe że gdyby ten ksiądz latał po ulicy i zaczepiał ludzi to interwencja policji miałaby sens, ale w tym przypadku nie możemy mówić o jakimkolwiek przestępstwie czy wykroczeniu.

Data: 2013-02-05 01:50:40
Autor: glob
On 5 Lut, 10:40, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

po ulicy i zaczepiał ludzi to interwencja policji miałaby sens, ale w
tym przypadku nie możemy mówić o jakimkolwiek przestępstwie czy

Trzepanie kapucyna nie, ale publicznie już tak, bo go podnieca gdy
publika patrzy, a publika nie chce patrzeć, więc jest to krzywda
dokanana na ludziach.

Data: 2013-02-05 10:47:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:dcced054-0ec0-49d7-bc8f-1f2e09f9fb98o5g2000vbp.googlegroups.com...
> [...]

takiego maniaka, to go pakują do fury i na obserwacje psychiatryczną i
każdego tak traktują, jakoś zboczeńca w sukience prawo nieobowązuje.

Coś mi się wydaje, że jesteś w błędnym błędzie. To natura takich stwarza, nie religia!

rzeczowy

Data: 2013-02-05 01:55:07
Autor: glob

=============================================>
[...]

Religia zawsze wypaczała psychikę, a szczególnie taka, która zaprzecza
cielesności. Kościelna moralność nie powoduje zniknięcia seksu, ale
jego wypaczenie, zawsze tworzyła tabuny zboczeńców.

Data: 2013-02-05 12:09:08
Autor: matusm
[...]

W taki oto sposób, wytrzepane z kapucyna rodza sie informacje rodem z Faktów i Mitów  pisane przez niedowartościowanych pedałów ponieważ nadal,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-02-05 03:36:16
Autor: glob
On 5 Lut, 12:09, "matusm" <mat...@interia.eu> wrote:
[...]

Ta, jak homek by tak się zachował to byś wył że koniec świata. Kler
zawsze był zboczony .

Robią już co chcą z bezkarności.