Robią sobie z Polaków jaja

Data: 2010-01-05 17:13:55
Autor: Bruner
Robią sobie z Polaków jaja
Boukun oni to zmalpowali od Gierka, on wtedy tez powiedzial kazdy Polak z wlasnym M3 czy M2 juz nie pamietam.

Data: 2010-01-06 00:27:37
Autor: boukun
Robią sobie z Polaków jaja

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hi0dj9$uvq$1news.onet.pl...
Boukun oni to zmalpowali od Gierka, on wtedy tez powiedzial kazdy Polak z wlasnym M3 czy M2 juz nie pamietam.

Słuchaj, ja mając 4 latka, w 1965 roku zamieszkałem w pierwszym bloku na Zabobrzu w Jeleniej Górze. W "domku" światło, woda i gaz i centralne ogrzewanie...  w 1981 roku mieszkało już na Zabobrzu ponad 35 tysiecy osób http://boukun.wrzuta.pl/obraz/1TsiYIa9Qmz/zabobrze

Tak więc nie opowiadaj mi bzdur...

boukun

Robią sobie z Polaków jaja