Robia z uczciwego przestepce - jak to jest?

Data: 2012-02-20 22:17:30
Autor: tomek
Robia z uczciwego przestepce - jak to jest?
Tak na marginesie mam wra偶enie 偶e pytaj膮cy zamiast zadzwoni膰 do US, powiedzie膰 co i jak i by膰 mo偶e wyja艣ni膰 spraw臋 od r臋ki, wybra艂 najgorszy dla w艂asnego uk艂adu krwiono艣nego spos贸b..

Tomek

Data: 2012-02-21 05:41:44
Autor: Robert G
Robia z uczciwego przestepce - jak to jest?
U偶ytkownik tomek napisa艂:
Tak na marginesie mam wra偶enie 偶e pytaj膮cy zamiast zadzwoni膰 do US,
powiedzie膰 co i jak i by膰 mo偶e wyja艣ni膰 spraw臋 od r臋ki, wybra艂 najgorszy
dla w艂asnego uk艂adu krwiono艣nego spos贸b..

Chyba masz racj臋...
No c贸偶. Pismo dosta艂em wczoraj po po艂udniu, zatem nie czas ju偶 by艂o na je偶d偶enie i wyja艣nianie. Mam siedem dni i przyjdzie mi za rad膮 koleg贸w pofatygowa膰 si臋 tam i spraw臋 wyja艣ni膰. Nie chodzi o wielk膮 kwot臋, ale nerw贸w zjem za kilkadziesi膮t tysi臋cy.

Ot biurokracja polska... TFU !!!

pozdrawiam
Robert G.

Data: 2012-02-21 08:55:05
Autor: S艂awek
W dniu 21.02.2012 05:41, Robert G pisze:
Nie chodzi o wielk膮 kwot臋, ale
nerw贸w zjem za kilkadziesi膮t tysi臋cy.

Prowadz膮c dzia艂alno艣膰 musisz niestety by膰 nastawiony na tego
typu problemy, a je艣li nie masz nerw贸w ze stali to mo偶e daj
sobie spok贸j z biznesem.

Ot biurokracja polska... TFU !!!

Biurokracja to rak demokracji. Rozrasta si臋 w niekontrolowany
spos贸b, nawet jak kto艣 wytnie jaki艣 guz z jednego organu, to
za chwil臋 s膮 przerzuty na nowy organ.
Biurokracja os艂abia i niszczy ca艂膮 gospodark臋 we wszystkich
sektorach. B臋dzie te偶 niszczy膰 ciebie pomimo tego, 偶e jeste艣
jej 偶ywicielem. Musisz by膰 na to gotowy.
Nasz system immunologiczny (czyli ca艂e spo艂ecze艅stwo) bardzo
s艂abo radzi sobie z rakiem biurokracji, w pojedynk臋 raczej
nie masz szans. To problem tym wi臋kszy, 偶e znaczna cz臋艣膰
spo艂ecze艅stwa czerpie korzy艣ci z biurokracji i nie jest
zainteresowana niszczeniem tego raka (ok. 1/3 wszystkich
pracuj膮cych os贸b to pracownicy bud偶etowi, z czego znaczna
cz臋艣膰 to biurokraci - rakotw贸rczy ludzie).
Leczy膰 tego raka m贸g艂by sam Rz膮d, ale od 1989 roku 偶aden jej
nie ograniczy艂, a wr臋cz przeciwnie. Mam wra偶enie, 偶e zatrudnianie
w bud偶et贸wce to jedna z metod "walki z bezrobociem". Zatrudniaj膮
takich, aby poprawi膰 statystyki bezrobocia.
I rak si臋 pi臋knie rozwija.
Ca艂a Polska pokryta jest ju偶 guzami biurokracji.
Pytanie brzmi jak d艂ugo Polska przetrwa w takim stanie?
Czy kona膰 b臋dzie tak jak dzisiaj Grecja?

S艂awek

Robia z uczciwego przestepce - jak to jest?