Robienie z AC zamiast OC

Data: 2013-11-04 21:45:31
Autor: Przyjazny
Robienie z AC zamiast OC
On 2013-11-04 21:14, Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> wrote:

Pytania:
3) czy PZU w takiej sytuacji zmniejsza zniżki czy też po wyszarpaniu kasy z EH wszystko wraca do normy?

Zasadniczo powinni po odzyskaniu pieniędzy oddać Ci zniżki, ale patrz
poniżej.

1) czy jest sens teraz iść do pzu i poprosić o naprawę z AC i szarpanie się z EH poza mną (oraz jako bonus samochód zastępczy, bo EH nie ma ochoty). Zdaje sie ze taki tryb wiekszośc AC ma. A ja mam "najlepszy wariant" w pzu.

Nie spodziewaj się, że PZU będzie się przejmowało i przykładało do tego,
żeby odzyskać pieniędze od Hestii i przywrócić Ci zniżki. Będziesz
musiał się o to wykłócić (im nie zależy niestety, mimo że powinno jako
że jesteś ich klientem).

Robienie z AC zamiast OC