Robocop - przegapiƂem - fajny?

Data: 2014-03-06 15:58:06
Autor: Marcin N
Robocop - przegapiƂem - fajny?
Jakoƛ przegapiƂem premierę Robocopa.

ByƂem fanem wersji z 1984 roku. Jak wygląda ten nowy?

--
MN

Data: 2014-03-06 17:08:49
Autor: Habeck Colibretto
Robocop - przegapiƂem - fajny?
Dnia 06.03.2014, o godzinie 15.58.06, na pl.rec.film, Marcin N napisał(a):

Jako¶ przegapiłem premierê Robocopa.

Byłem fanem wersji z 1984 roku. Jak wygl±da ten nowy?

Ja też przegapiłem, ale znajomi twierdz±, że dla 10-latków jak w sam raz i
nawet jaka¶ psychologia znikoma tam jest!

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-03-06 20:51:10
Autor: chwilozof
Robocop - przegapiƂem - fajny?

"Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote in message news:53188cfc$0$2233$65785112news.neostrada.pl...
Jakoƛ przegapiƂem premierę Robocopa.

ByƂem fanem wersji z 1984 roku. Jak wygląda ten nowy?

--

QUPA. Wielka hamerykaƄska qpicha.

NejlepiejƄszy jest - 'Ja Frankejsztajn'.
IdĆșta naƄ chopy

cwf

Data: 2014-03-06 22:08:57
Autor: Smok Eustachy
Robocop - przegapiƂem - fajny?
W dniu 06.03.2014 15:58, Marcin N pisze:
Jakoƛ przegapiƂem premierę Robocopa.

ByƂem fanem wersji z 1984 roku. Jak wygląda ten nowy?

Ja tam wolę nie iƛć. Ten nowy Robokop beznadziejny

Data: 2014-03-06 22:39:58
Autor: Habeck Colibretto
Robocop - przegapiƂem - fajny?
Dnia 06.03.2014, o godzinie 22.08.57, na pl.rec.film, Smok Eustachy
napisał(a):

Jako¶ przegapiłem premierê Robocopa.

Byłem fanem wersji z 1984 roku. Jak wygl±da ten nowy?

Ja tam wolê nie i¶æ. Ten nowy Robokop beznadziejny

W sensie jakim beznadziejny?

Data: 2014-03-06 23:06:04
Autor: hikikomorisan
Robocop - przegapiƂem - fajny?
On 06.03.2014 22:39, Habeck Colibretto wrote:
Dnia 06.03.2014, o godzinie 22.08.57, na pl.rec.film, Smok Eustachy
napisaƂ(a):

Jakoƛ przegapiƂem premierę Robocopa.

ByƂem fanem wersji z 1984 roku. Jak wygląda ten nowy?

Ja tam wolę nie iƛć. Ten nowy Robokop beznadziejny

W sensie jakim beznadziejny?

Pewnie w takim, ze to remake, odgrzewane kotlety, odgrzewane po nowemu, ilez mozna to samo meczyc?

Wole filmy typu ... jakzeszbylo taki z Cruisem... sredniak SF, mieszkal z laska pod niebem i latal kulką a potem bil sie sam z soba i mieszkal w domku nad jeziorkiem

wole, bo przynajmniej bylo to cos nowego, a nie odgrzewany remake.

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Data: 2014-03-06 23:15:53
Autor: Smok Eustachy
Robocop - przegapiƂem - fajny?
W dniu 06.03.2014 23:06, hikikomorisan pisze:

Pewnie w takim, ze to remake, odgrzewane kotlety, odgrzewane po nowemu,
ilez mozna to samo meczyc?

Akurat nie - Godzilla nowa wygląda fajnie. Szkoda, ĆŒe atakuje Amerykę. BTW w Godzilli poƂowa filmĂłw to rimejki poprzednich, a ludzie oglądają.

Robocop w sensie robota kiepski. Lalusiowaty

Data: 2014-03-06 23:14:13
Autor: Smok Eustachy
Robocop - przegapiłem - fajny?
napisał(a):

Jako¶ przegapiłem premierê Robocopa.

Byłem fanem wersji z 1984 roku. Jak wygl±da ten nowy?

Ja tam wolê nie i¶æ. Ten nowy Robokop beznadziejny

W sensie jakim beznadziejny?

W sensie jako istota a nie jako film. Wolê nie sprawdzaæ filmu.

Data: 2014-03-06 23:25:25
Autor: Habeck Colibretto
Robocop - przegapiłem - fajny?
Dnia 06.03.2014, o godzinie 23.14.13, na pl.rec.film, Smok Eustachy
napisał(a):

[...]

Bardziej dzisiejszy. Metro! :) Ja i tak sprawdzê.

Data: 2014-03-07 01:02:51
Autor: Ajgul
Robocop - przegapiƂem - fajny?

UĆŒytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisaƂ w wiadomoƛci news:53188cfc$0$2233$65785112news.neostrada.pl...
Jakoƛ przegapiƂem premierę Robocopa.

ByƂem fanem wersji z 1984 roku. Jak wygląda ten nowy?

Matko... oni robią remakes tych dupereli?
Jak czasem usiƂuję oglądać te "jajcarskie" filmy z lat 80tych to mnie bierze na torsje. Ostatnio usiƂowalem popeƂnić Back To The Future II, ale tylko mogƂem kwadrans.
Chyba nie byƂo w epoce durniejszych filmów tego rodzaju, co w latach 80tych.
No, chyba ĆŒe te tekturowe i gumowe potwory z lat 50tych.
Kompletne gĂłwna.

A.

Data: 2014-03-08 10:57:45
Autor: maderos
Robocop - przegapiƂem - fajny?
W dniu 2014-03-07 01:02, Ajgul pisze:

[...]

BluĆșnisz waƛć takim wpisem. Ɓapy precz od Powrotu...

mad

Data: 2014-03-08 14:17:32
Autor: Habeck Colibretto
Robocop - przegapiƂem - fajny?
Dnia 08.03.2014, o godzinie 10.57.45, na pl.rec.film, maderos napisał(a):

Jako¶ przegapiłem premierê Robocopa.

Byłem fanem wersji z 1984 roku. Jak wygl±da ten nowy?

Matko... oni robi± remakes tych dupereli?
Jak czasem usiłujê ogl±daæ te "jajcarskie" filmy z lat 80tych to mnie
bierze na torsje. Ostatnio usiłowalem popełniæ Back To The Future II,
ale tylko mogłem kwadrans.
Chyba nie było w epoce durniejszych filmów tego rodzaju, co w latach
80tych.
No, chyba że te tekturowe i gumowe potwory z lat 50tych.
Kompletne gówna.

A.
BluŒnisz wa¶æ takim wpisem. Łapy precz od Powrotu...

Niech se ma swoje zdanie... i czuje siê wyj±tkowo wyj±tkowy. :)

Data: 2014-04-29 23:08:21
Autor: Habeck Colibretto
Robocop - przegapiƂem - fajny?
Dnia 06.03.2014, o godzinie 16.58.06, na pl.rec.film, Marcin N napisał(a):

Jako¶ przegapiłem premierê Robocopa.

Byłem fanem wersji z 1984 roku. Jak wygl±da ten nowy?

Cholera... wygl±da fatalnie.
Już nie bêdê mêczył kretynizmów w typie zadiodowana zbroja Robocopa,
którego przez to ¶wietnie widaæ w nocy, bo nie o to chodzi. Ten film jest
po prostu nudny. Poziom emocji nie wybiega poza to co widaæ za oknem
jad±cego poci±gu. Straszny Omnicorp to szef dupek, go¶æ od marketingu,
który wgl±da jakby dopiero skończył studia i jaki¶ wojskowy. W starym RC to
był zarz±d, szef miał swoje lata a ludzie, którzy pracowali dla Omnicorp
byli niezłymi gnidami. Przestêpcy byli niewiele lepsi\gorsi. A w remake'u
wszyscy jak jakie¶ metro, a nie prawdziwi faceci z krwi, ko¶ci i jajec.
Poza tym oryginał miał był mocno autoironiczny, (a wła¶ciwie nie tylko
auto), był brutalny, a to to z 2013 roku to jest jaka¶ popierdółka dla
10-latków.

3/10

Data: 2014-04-30 18:27:29
Autor: the_foe
Robocop - przegapiƂem - fajny?
W dniu 2014-03-06 15:58, Marcin N pisze:
Jakoƛ przegapiƂem premierę Robocopa.

ByƂem fanem wersji z 1984 roku. Jak wygląda ten nowy?

Robocop 1987
http://www.imdb.com/title/tt0093870/
Certification: (...)  USA:Unrated (director's cut) | USA:R (re-rating) | USA:X (uncut)
22 Uses of f**k

Robocop 2014
http://www.imdb.com/title/tt1234721
Certification: (...) USA:PG-13
1 use of "f*ck"

--
@foe_pl

Data: 2014-04-30 19:28:54
Autor: Malpy i Delfiny
Robocop - przegapiƂem - fajny?
On 30.04.2014 18:27, the_foe wrote:

Robocop 1987
http://www.imdb.com/title/tt0093870/
Certification: (...)  USA:Unrated (director's cut) | USA:R (re-rating) |
USA:X (uncut)
22 Uses of f**k

film dla doroslych

Robocop 2014
http://www.imdb.com/title/tt1234721
Certification: (...) USA:PG-13
1 use of "f*ck"

kino familijne

:D

--

Uwaga! Delfiny i maƂpy doƂączą do internetu! ƚrednie IQ
internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

CzyĆŒ nie? ;)

Robocop - przegapiƂem - fajny?