Robole jak co niedzielę robią zakupy w TESCO

Data: 2009-10-25 19:55:12
Autor: rAzor
Robole jak co niedzielę robią zakupy w TESCO
boukun napisał:
Synek zgubił gdzieś w szkole kąpielówki, a jutro z rana ma dwie godziny basenu, więc byłem zmuszony, zaraz po odwiezieniu po niedzielnym obiadku teściowej do domu, pojechać do TESCO. Ludzi w chuj i multum, jakby jakies nienażarte byli. Ale kurwa wytrenowali ten naród, dali im plastikowe karteczki z cyferkami na koncie, a ten moherowy naród zaraz po mszy świętej zapierdala równo rzędami cały tygodniowy zarobek wydać na standardowe badziewie w TESCO. Kąpieklówek nie kupiłem, bo nie mieli, także na pasażu w TESCO, nie było w żadnym sklepiku, chyba pojadę zaraz do oszą...., do Wałbrzycha...

A wpuszczą cię, dziadu? :-P
--
http://www.obieg.pl/files/images/50.jpg
http://images47.fotosik.pl/27/c75b35cf786c798cmed.jpg

Data: 2009-10-25 19:56:38
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <z.lewactwem.sie@nie.dyskutuje.com> napisał w wiadomości news:hc26na$5p1$1news.onet.pl...
boukun napisał:
[...]

Stoisz dziadu na bramce? Wyszłeś już z biedaszybu?

boukun

Robole jak co niedzielę robią zakupy w TESCO