Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Robolom już caÅ‚kiem odbiÅ‚o...

Robolom już całkiem odbiło...

Data: 2014-07-17 10:19:18
Autor: quent
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-17 06:54, Wiesiaczek wrote:
http://biznes.onet.pl/jak-zostac-zwiazkowcem-i-stracic-prace-w-tydzien,18493,5647691,5451429,463,1,news-detal

Tylko wolny rynek załatwi sprawę.
Dziś nam do niego daleko i pracodawca, mimo ogromnej ilości państwowych przepisów, robi co chce. Ludzie boją się pracę stracić bo innej nie ma a sami firmy nie otworzą choćby dlatego, że ich nie stać na to - państwo chce za dużo dla siebie.

Wolności gospodarczej jak na lekarstwo i jak widać tracą na tym najbardziej najmniej obrotni.

--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2014-07-17 10:24:51
Autor: Ghost
Robolom już całkiem odbiło...


Użytkownik "quent"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lq80sc$crr$1@dont-email.me...

On 2014-07-17 06:54, Wiesiaczek wrote:
http://biznes.onet.pl/jak-zostac-zwiazkowcem-i-stracic-prace-w-tydzien,18493,5647691,5451429,463,1,news-detal

Tylko wolny rynek załatwi sprawę.
Dziś nam do niego daleko i pracodawca, mimo ogromnej ilości państwowych przepisów, robi co chce.

I jak będzie ten rynek wolniejszy, to pracodawca przestanie robić co chce?

Data: 2014-07-17 08:39:56
Autor: masti
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...
Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 10:24:51 +0200 osobnik zwany Ghost napisał:

Użytkownik "quent"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
dyskusyjnych:lq80sc$crr$1@dont-email.me...

On 2014-07-17 06:54, Wiesiaczek wrote:
http://biznes.onet.pl/jak-zostac-zwiazkowcem-i-stracic-prace-w-
tydzien,18493,5647691,5451429,463,1,news-detal

Tylko wolny rynek załatwi sprawę.
Dziś nam do niego daleko i pracodawca, mimo ogromnej ilości państwowych
przepisów, robi co chce.

I jak będzie ten rynek wolniejszy, to pracodawca przestanie robić co
chce?

nie, dopiero zacznie. To taka mantra korwiniętek. Iznowu będą mogli zacząć pracę w wieku 5 lat zamiast chodzić do tej okropnej szkoły



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-07-17 10:44:54
Autor: Ghost
Robolom już całkiem odbiło...


Użytkownik "masti"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lq824s$u2l$7@dont-email.me...

Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 10:24:51 +0200 osobnik zwany Ghost napisał:

I jak będzie ten rynek wolniejszy, to pracodawca przestanie robić co
chce?

nie, dopiero zacznie. To taka mantra korwiniętek. Iznowu będą mogli
zacząć pracę w wieku 5 lat zamiast chodzić do tej okropnej szkoły

Dobre :-)

Data: 2014-07-17 10:51:44
Autor: quent
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-17 10:44, Ghost wrote:
Dobre :-)

Słabe i głupie... ale jak dla nastolatka to tak w sam raz pewnie.


--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2014-07-17 10:53:29
Autor: Ghost
Robolom już całkiem odbiło...


Użytkownik "quent"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lq82p6$nav$2@dont-email.me...

On 2014-07-17 10:44, Ghost wrote:
Dobre :-)

Słabe i głupie... ale jak dla nastolatka to tak w sam raz pewnie.

Zgadza siÄ™, celna odpowiedz dana nastolatkowi.

Data: 2014-07-18 19:00:56
Autor: Author Instinct
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 2014-07-17 10:53, Ghost pisze:


Użytkownik "quent"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
dyskusyjnych:lq82p6$nav$2@dont-email.me...

On 2014-07-17 10:44, Ghost wrote:
Dobre :-)

Słabe i głupie... ale jak dla nastolatka to tak w sam raz pewnie.

Zgadza siÄ™, celna odpowiedz dana nastolatkowi.
AleÅ› ty mundry, ciuliku.

Data: 2014-07-18 19:00:15
Autor: Author Instinct
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 2014-07-17 10:44, Ghost pisze:


Użytkownik "masti"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
dyskusyjnych:lq824s$u2l$7@dont-email.me...

Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 10:24:51 +0200 osobnik zwany Ghost napisał:

I jak będzie ten rynek wolniejszy, to pracodawca przestanie robić co
chce?

nie, dopiero zacznie. To taka mantra korwiniętek. Iznowu będą mogli
zacząć pracę w wieku 5 lat zamiast chodzić do tej okropnej szkoły

Dobre :-)
Dobre, dupku żołedny.

Data: 2014-07-17 10:49:40
Autor: quent
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-17 10:39, masti wrote:
nie, dopiero zacznie.

Niby dlaczego? To nielogiczne!
Przy zwiekszonej konkurencji rynek staje siÄ™ bardziej przyjazny dla pracownika. To elementarz.


Iznowu będą mogli
zacząć pracę w wieku 5 lat zamiast chodzić do tej okropnej szkoły

Takie myślenie wynika z braku zrozumienia mechanizmów społeczno-ekonomicznych. I to tych najbardziej podstawowych.
Może jakieś jeszcze 150 lat temu była taka konieczność aby pracowały także dzieci. Wolumen produkcji był wtedy nieprównywalnie mniejszy do dzisiejszego. Wtedy ten kto nie pracował - głodował.
Dziś nie ma szans głodować w PL. Wszyscy się za to odchudzają.


--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2014-07-17 10:57:31
Autor: Ghost
Robolom już całkiem odbiło...


Użytkownik "quent"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lq82lg$nav$1@dont-email.me...

On 2014-07-17 10:39, masti wrote:
nie, dopiero zacznie.

Niby dlaczego? To nielogiczne!
Przy zwiekszonej konkurencji rynek staje siÄ™ bardziej przyjazny dla pracownika. To elementarz.

Synku, rynek jest przyjazny dla tego, kto ma limitowane zasoby zasoby. Czyli jest za mało rak do pracy - pracobiorcy maja labę. Niestety sama konkurencja tego nie zagwarantuje. To tak jakbyś powiedział, że w naturze zebry maja fajnie bo jest swobodna konkurencja. Nihuja, zawsze będą daniem dla lwów.

Wolumen produkcji był wtedy nieprównywalnie mniejszy do dzisiejszego.

I dlatego nie ma roboty dla ludzi, a nie dlatego, że nie ma konkurencji.

Data: 2014-07-17 11:06:09
Autor: quent
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-17 10:57, Ghost wrote:
Wolumen produkcji był wtedy nieprównywalnie mniejszy do dzisiejszego.

I dlatego nie ma roboty dla ludzi, a nie dlatego, że nie ma konkurencji.

Że jak????
To poza produckją nie można już zarabiać?
Rynek usług nie istnieje? Rynek handlowy?
Roboty jest *wszędzie* opór! Wszędzie!
Na wszystkim można zarobić - gdyby nie państwo, które rzuca kłody pod nogi.


--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2014-07-17 13:45:11
Autor: Ghost
Robolom już całkiem odbiło...


Użytkownik "quent"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lq83k7$tks$1@dont-email.me...

On 2014-07-17 10:57, Ghost wrote:
Wolumen produkcji był wtedy nieprównywalnie mniejszy do dzisiejszego.

I dlatego nie ma roboty dla ludzi, a nie dlatego, że nie ma konkurencji.

Że jak????
To poza produckją nie można już zarabiać?
Rynek usług nie istnieje? Rynek handlowy?
Roboty jest *wszędzie* opór! Wszędzie!

Za darmo, owszem.

Data: 2014-07-18 19:02:00
Autor: Author Instinct
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 2014-07-17 13:45, Ghost pisze:


Użytkownik "quent"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
dyskusyjnych:lq83k7$tks$1@dont-email.me...

On 2014-07-17 10:57, Ghost wrote:
Wolumen produkcji był wtedy nieprównywalnie mniejszy do dzisiejszego.

I dlatego nie ma roboty dla ludzi, a nie dlatego, że nie ma konkurencji.

Że jak????
To poza produckją nie można już zarabiać?
Rynek usług nie istnieje? Rynek handlowy?
Roboty jest *wszędzie* opór! Wszędzie!

Za darmo, owszem.


Dajesz za darmo? nie skorzystam...

Data: 2014-07-18 19:01:33
Autor: Author Instinct
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 2014-07-17 10:57, Ghost pisze:


Użytkownik "quent"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
dyskusyjnych:lq82lg$nav$1@dont-email.me...

On 2014-07-17 10:39, masti wrote:
nie, dopiero zacznie.

Niby dlaczego? To nielogiczne!
Przy zwiekszonej konkurencji rynek staje siÄ™ bardziej przyjazny dla
pracownika. To elementarz.

Synku, rynek jest przyjazny dla tego, kto ma limitowane zasoby zasoby.
Czyli jest za mało rak do pracy - pracobiorcy maja labę. Niestety sama
konkurencja tego nie zagwarantuje. To tak jakbyś powiedział, że w
naturze zebry maja fajnie bo jest swobodna konkurencja. Nihuja, zawsze
będą daniem dla lwów.

Wolumen produkcji był wtedy nieprównywalnie mniejszy do dzisiejszego.

I dlatego nie ma roboty dla ludzi, a nie dlatego, że nie ma konkurencji.
Widać, że sie na wszystkim znasz, ciulu.

Data: 2014-07-17 10:54:28
Autor: Kapibara
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...
Dnia Thu, 17 Jul 2014 08:39:56 +0000 (UTC), masti napisa³(a):

Dnia piêknego Thu, 17 Jul 2014 10:24:51 +0200 osobnik zwany Ghost napisa³:

U¿ytkownik "quent"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
dyskusyjnych:lq80sc$crr$1@dont-email.me...

On 2014-07-17 06:54, Wiesiaczek wrote:
http://biznes.onet.pl/jak-zostac-zwiazkowcem-i-stracic-prace-w-
tydzien,18493,5647691,5451429,463,1,news-detal

Tylko wolny rynek za³atwi sprawê.
Dzi¶ nam do niego daleko i pracodawca, mimo ogromnej ilo¶ci pañstwowych
przepisów, robi co chce.

I jak bêdzie ten rynek wolniejszy, to pracodawca przestanie robiæ co
chce?

nie, dopiero zacznie. To taka mantra korwiniêtek. Iznowu bêd± mogli zacz±æ pracê w wieku 5 lat zamiast chodziæ do tej okropnej szko³y

Co¶ w ostatnim czasie bardzo ciê uwiera korwinizm. Nie przypominam sobie,
¿eby¶ poprzednich latach tak siê zajmowa³ tym tematem.

Data: 2014-07-17 09:00:38
Autor: masti
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...
Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 10:54:28 +0200 osobnik zwany Kapibara
napisał:

Dnia Thu, 17 Jul 2014 08:39:56 +0000 (UTC), masti napisał(a):

Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 10:24:51 +0200 osobnik zwany Ghost
napisał:

Użytkownik "quent"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
dyskusyjnych:lq80sc$crr$1@dont-email.me...

On 2014-07-17 06:54, Wiesiaczek wrote:
http://biznes.onet.pl/jak-zostac-zwiazkowcem-i-stracic-prace-w-
tydzien,18493,5647691,5451429,463,1,news-detal

Tylko wolny rynek załatwi sprawę.
Dziś nam do niego daleko i pracodawca, mimo ogromnej ilości
państwowych przepisów, robi co chce.

I jak będzie ten rynek wolniejszy, to pracodawca przestanie robić co
chce?

nie, dopiero zacznie. To taka mantra korwiniętek. Iznowu będą mogli
zacząć pracę w wieku 5 lat zamiast chodzić do tej okropnej szkoły

CoÅ› w ostatnim czasie bardzo ciÄ™ uwiera korwinizm. Nie przypominam
sobie, żebyś poprzednich latach tak się zajmował tym tematem.

robisz statystyki moich postów? Wow! nie wiedziałem, że mam cichego wielbiciela :)



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-07-17 11:00:32
Autor: quent
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...
On 2014-07-17 10:54, Kapibara wrote:
Co¶ w ostatnim czasie bardzo ciê uwiera korwinizm. Nie przypominam sobie,
¿eby¶ poprzednich latach tak siê zajmowa³ tym tematem.

Ale to nie ¿aden Korwinizm przecie¿. On tego nie wymy¶li³.
To raczej Austriacka Szko³a Ekonomii.
JKM jest w PL najwiêkszym propagatorem tych idei.

Korwinizmem mo¿na nazwaæ jego przywatne pogl±dy przedstawione np. w ksi±¿ce "Vademecum ojca".


--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2014-07-17 10:39:16
Autor: quent
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-17 10:24, Ghost wrote:
I jak będzie ten rynek wolniejszy, to pracodawca przestanie robić co chce?

Musimy pamiętać, że dzisiejsze realia nie sprzyjają pojawianiu się nowej konkurencji a co za tym idzie rynek "jest pracodawcy" a nie pracownika.
Gdyby np. od jutra zniesiono podatek dochodowy (krok w kierunku WR) to z miejsca powstałoby w PL setki tysięcy nowych firm. Pewnie 80% byłyby to MiŚ-ie.
Z tego ogromu nowych firm oczywiście ostałoby się na rynku mniej ale i tak zmieniłyby one rynek na tyle, że stałby się on z definicji bardziej przyjazny dla pracownika.

--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2014-07-17 09:03:50
Autor: masti
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...
Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 10:39:16 +0200 osobnik zwany quent napisał:

On 2014-07-17 10:24, Ghost wrote:
I jak będzie ten rynek wolniejszy, to pracodawca przestanie robić co
chce?

Musimy pamiętać, że dzisiejsze realia nie sprzyjają pojawianiu się nowej
konkurencji a co za tym idzie rynek "jest pracodawcy" a nie pracownika.
Gdyby np. od jutra zniesiono podatek dochodowy (krok w kierunku WR) to z
miejsca powstałoby w PL setki tysięcy nowych firm.


fkatycznie strasznie silne byłyby te firmy skoro nie mogą nawet zaraonić na podatek. Czyli żyły by z niepłacenia podatków czyli na koszt etatowców. Super kapitalizm

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-07-17 11:07:02
Autor: quent
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-17 11:03, masti wrote:
fkatycznie strasznie silne byłyby te firmy skoro nie mogą nawet zaraonić
na podatek. Czyli żyły by z niepłacenia podatków czyli na koszt etatowców.
Super kapitalizm

To jest właśnie przykład resorotowego myślenia.


--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2014-07-17 09:10:38
Autor: masti
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...
Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 11:07:02 +0200 osobnik zwany quent napisał:

On 2014-07-17 11:03, masti wrote:
fkatycznie strasznie silne byłyby te firmy skoro nie mogą nawet
zaraonić na podatek. Czyli żyły by z niepłacenia podatków czyli na
koszt etatowców. Super kapitalizm

To jest właśnie przykład resorotowego myślenia.

jakiego? nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-07-17 11:18:01
Autor: quent
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-17 11:10, masti wrote:
Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 11:07:02 +0200 osobnik zwany quent napisał:

On 2014-07-17 11:03, masti wrote:
fkatycznie strasznie silne byłyby te firmy skoro nie mogą nawet
zaraonić na podatek. Czyli żyły by z niepłacenia podatków czyli na
koszt etatowców. Super kapitalizm

To jest właśnie przykład resorotowego myślenia.

jakiego?

Doczytaj sobie w necie, ew. poproś kolege z klasy wyżej o pomoc.
Póki co wypisujesz tu same brednie w stylu Tow. Kraśki i innych resortowych dzieci.

--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2014-07-17 09:46:59
Autor: masti
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...
Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 11:18:01 +0200 osobnik zwany quent napisał:

On 2014-07-17 11:10, masti wrote:
Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 11:07:02 +0200 osobnik zwany quent
napisał:

On 2014-07-17 11:03, masti wrote:
fkatycznie strasznie silne byłyby te firmy skoro nie mogą nawet
zaraonić na podatek. Czyli żyły by z niepłacenia podatków czyli na
koszt etatowców. Super kapitalizm

To jest właśnie przykład resorotowego myślenia.

jakiego?

Doczytaj sobie w necie, ew. poproś kolege z klasy wyżej o pomoc. Póki co
wypisujesz tu same brednie w stylu Tow. Kraśki i innych resortowych
dzieci.

biedaku i jak ty Żyjesz ze świadomością, że Korwin to komuch z ZMS?

a teraz pokaż te wyliczenia jak to Państwo Cię gnębi podatkiem dochodowym



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-07-17 11:51:24
Autor: Mario
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 2014-07-17 11:46, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 11:18:01 +0200 osobnik zwany quent napisał:

On 2014-07-17 11:10, masti wrote:
Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 11:07:02 +0200 osobnik zwany quent
napisał:

On 2014-07-17 11:03, masti wrote:
fkatycznie strasznie silne byłyby te firmy skoro nie mogą nawet
zaraonić na podatek. Czyli żyły by z niepłacenia podatków czyli na
koszt etatowców. Super kapitalizm

To jest właśnie przykład resorotowego myślenia.

jakiego?

Doczytaj sobie w necie, ew. poproś kolege z klasy wyżej o pomoc. Póki co
wypisujesz tu same brednie w stylu Tow. Kraśki i innych resortowych
dzieci.

biedaku i jak ty Żyjesz ze świadomością, że Korwin to komuch z ZMS?

a teraz pokaż te wyliczenia jak to Państwo Cię gnębi podatkiem dochodowym


Myślisz, ze mu państwo opodatkowało kieszonkowe?


--
pozdrawiam
MD

Data: 2014-07-17 10:04:39
Autor: masti
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...
Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 11:51:24 +0200 osobnik zwany Mario napisał:

W dniu 2014-07-17 11:46, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 11:18:01 +0200 osobnik zwany quent
napisał:

On 2014-07-17 11:10, masti wrote:
Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 11:07:02 +0200 osobnik zwany quent
napisał:

On 2014-07-17 11:03, masti wrote:
fkatycznie strasznie silne byłyby te firmy skoro nie mogą nawet
zaraonić na podatek. Czyli żyły by z niepłacenia podatków czyli na
koszt etatowców. Super kapitalizm

To jest właśnie przykład resorotowego myślenia.

jakiego?

Doczytaj sobie w necie, ew. poproś kolege z klasy wyżej o pomoc. Póki
co wypisujesz tu same brednie w stylu Tow. Kraśki i innych resortowych
dzieci.

biedaku i jak ty Żyjesz ze świadomością, że Korwin to komuch z ZMS?

a teraz pokaż te wyliczenia jak to Państwo Cię gnębi podatkiem
dochodowym


Myślisz, ze mu państwo opodatkowało kieszonkowe?

w sumie to kieszonkowe powinno być opodatkowane jako nieodpłatne świadczenie. I jeszcze ZUS od tego. Wiesz jaką by miał potem emeryturę :)



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-07-17 14:21:20
Autor: Mario
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 2014-07-17 12:04, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 11:51:24 +0200 osobnik zwany Mario napisał:

W dniu 2014-07-17 11:46, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 11:18:01 +0200 osobnik zwany quent
napisał:

On 2014-07-17 11:10, masti wrote:
Dnia pięknego Thu, 17 Jul 2014 11:07:02 +0200 osobnik zwany quent
napisał:

On 2014-07-17 11:03, masti wrote:
fkatycznie strasznie silne byłyby te firmy skoro nie mogą nawet
zaraonić na podatek. Czyli żyły by z niepłacenia podatków czyli na
koszt etatowców. Super kapitalizm

To jest właśnie przykład resorotowego myślenia.

jakiego?

Doczytaj sobie w necie, ew. poproś kolege z klasy wyżej o pomoc. Póki
co wypisujesz tu same brednie w stylu Tow. Kraśki i innych resortowych
dzieci.

biedaku i jak ty Żyjesz ze świadomością, że Korwin to komuch z ZMS?

a teraz pokaż te wyliczenia jak to Państwo Cię gnębi podatkiem
dochodowym


Myślisz, ze mu państwo opodatkowało kieszonkowe?

w sumie to kieszonkowe powinno być opodatkowane jako nieodpłatne
świadczenie.

Wobec gimnazjalisty będącego na utrzymaniu rodzica?

I jeszcze ZUS od tego. Wiesz jaką by miał potem emeryturę :)

Gorzej ja zechcą opodatkować i ozusować bzykanko małżonków jako świadczenie usług seksualnych. Policzą według cen luksusowych pań do towarzystwa w stylu Joanna K. Tak jak kiedyś liczyli podatek od Open Office biorąc cenę wypasionego MS Office.

--
pozdrawiam
MD

Data: 2014-07-18 04:17:23
Autor: stevep
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...
W dniu .07.2014 o 11:18 quent <xx@xx.com> pisze:

On 2014-07-17 11:10, masti wrote:
Dnia piêknego Thu, 17 Jul 2014 11:07:02 +0200 osobnik zwany quent  napisa³:

On 2014-07-17 11:03, masti wrote:
fkatycznie strasznie silne by³yby te firmy skoro nie mog± nawet
zaraoniæ na podatek. Czyli ¿y³y by z niep³acenia podatków czyli na
koszt etatowców. Super kapitalizm

To jest w³a¶nie przyk³ad resorotowego my¶lenia.

jakiego?

Doczytaj sobie w necie, ew. popro¶ kolege z klasy wy¿ej o pomoc.
Póki co wypisujesz tu same brednie w stylu Tow. Kra¶ki i innych  resortowych dzieci.


Spadaj resortowy idioto.
--
stevep
-- -- -
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2014-07-17 10:45:49
Autor: Ghost
Robolom już całkiem odbiło...


Użytkownik "quent"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lq821r$jfr$1@dont-email.me...

Gdyby np. od jutra zniesiono podatek dochodowy (krok w kierunku WR) to z miejsca powstałoby w PL setki tysięcy nowych firm.

A nawet pierdyliard, nie bójmy się tego powiedzieć.

Data: 2014-07-17 10:57:41
Autor: quent
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-17 10:45, Ghost wrote:
Gdyby np. od jutra zniesiono podatek dochodowy (krok w kierunku WR) to
z miejsca powstałoby w PL setki tysięcy nowych firm.

A nawet pierdyliard, nie bójmy się tego powiedzieć.

ROTFL - setki tysięcy to i tak niewiele!
DziÅ› mamy prawie 2 miliony a ponad 60% to MiÅšie :-)


--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2014-07-18 18:59:33
Autor: Author Instinct
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 2014-07-17 10:45, Ghost pisze:


Użytkownik "quent"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
dyskusyjnych:lq821r$jfr$1@dont-email.me...

Gdyby np. od jutra zniesiono podatek dochodowy (krok w kierunku WR) to
z miejsca powstałoby w PL setki tysięcy nowych firm.

A nawet pierdyliard, nie bójmy się tego powiedzieć.
Twoje pierdy już idą w pierdyliard?

Data: 2014-07-17 11:50:19
Autor: Mario
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 2014-07-17 10:39, quent pisze:
On 2014-07-17 10:24, Ghost wrote:
I jak będzie ten rynek wolniejszy, to pracodawca przestanie robić co
chce?

Musimy pamiętać, że dzisiejsze realia nie sprzyjają pojawianiu się nowej
konkurencji a co za tym idzie rynek "jest pracodawcy" a nie pracownika.
Gdyby np. od jutra zniesiono podatek dochodowy (krok w kierunku WR) to z
miejsca powstałoby w PL setki tysięcy nowych firm. Pewnie 80% byłyby to
MiÅš-ie.
Z tego ogromu nowych firm oczywiście ostałoby się na rynku mniej ale i
tak zmieniłyby one rynek na tyle, że stałby się on z definicji bardziej
przyjazny dla pracownika.


Z jakiej definicji? Chyba z dogmatu o Wolnym Rynku. Takie wnioski są tak samo sensowne jak te z marksizmu. O tymże każdy będzie miał według potrzeb a dawać z siebie będzie według możliwości. Ale możliwe to było dopiero w komunizmie, który zapanuje na całym świecie, a póki co mieliśmy tylko dążenie do komunizmu.

--
pozdrawiam
MD

Data: 2014-07-17 11:54:02
Autor: quent
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-17 11:50, Mario wrote:
Z tego ogromu nowych firm oczywiście ostałoby się na rynku mniej ale i
tak zmieniłyby one rynek na tyle, że stałby się on z definicji bardziej
przyjazny dla pracownika.

Z jakiej definicji?

Im więcej firm tym mniejszy wybór dla pracownika szukającego pracy.
Prościej nie umiem.

--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2014-07-17 14:25:02
Autor: Mario
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 2014-07-17 11:54, quent pisze:
On 2014-07-17 11:50, Mario wrote:
Z tego ogromu nowych firm oczywiście ostałoby się na rynku mniej ale i
tak zmieniłyby one rynek na tyle, że stałby się on z definicji bardziej
przyjazny dla pracownika.

Z jakiej definicji?

Im więcej firm tym mniejszy wybór dla pracownika szukającego pracy.
Prościej nie umiem.


Im więcej firm oferujących jakiś towar bądź usługę tym większa trudność ze znalezieniem klienta i większa szansa na bankructwo. Nadal twoje twierdzenie nie wynika z żadnej definicji tylko jest projekcją pewnego utopijnego raju. Równie wiarygodnego i weryfikowalnego co marksistowski.

--
pozdrawiam
MD

Data: 2014-07-17 14:47:03
Autor: quent
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-17 14:25, Mario wrote:
Im więcej firm oferujących jakiś towar bądź usługę tym większa trudność
ze znalezieniem klienta i większa szansa na bankructwo.

Bankructwo jest normalną sprawą na wolnym rynku. Pisałem, że na rynku ostanie się jakaś część nowych. Odpadają te firmy, które nie potrafią dotrzymać kroku konkurencji.
Na rynku musi być ciągły ruch. To zdrowy objaw.

Państwo powinno zajmować się pilnowaniem dotrzymywania zawieranych umów - reforma sądownictwa. Firmy muszą mieć wsparcie a nie kłody rzucane pod nogi.
Pani z pierwotnego linka nie ma dziś szans na szybkie załatwienie swojej sprawy. Niby Kodeks pracy jest, niby jakąś tam umowę podpisała, instytucji kontrolnych wbród i co? I nic.
Ten model nie działa i nie ma prawa działać dopóki nie uzdrowi się sytuacji na rynku.
Należałoby od czegoś zacząć, np. od likwidacji pod. doch. lub choćby od znacznego podniesienia kwoty wolnej od podatku - w UK jest bodaj 15 wyzsza niż w PL!).
Z drugiej strony pod. doch. to zwyczajny bat na przedsiębiorców, instrument pozwalający trzymać ich za pysk. W każdej chwili państwo może zakwestionować odliczenia od podatku doch. Jest to tym łatiwejsze im bardziej skomplikowane są przepisy o pod. doch.

--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2014-07-17 16:25:51
Autor: Mario
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 2014-07-17 14:47, quent pisze:
On 2014-07-17 14:25, Mario wrote:
Im więcej firm oferujących jakiś towar bądź usługę tym większa trudność
ze znalezieniem klienta i większa szansa na bankructwo.

Bankructwo jest normalną sprawą na wolnym rynku. Pisałem, że na rynku
ostanie się jakaś część nowych. Odpadają te firmy, które nie potrafią
dotrzymać kroku konkurencji.
Na rynku musi być ciągły ruch. To zdrowy objaw.


No i nic z tego nie wynika jeśli chodzi kwestię zadekretowango przez ciebie przyjaznego stosunku pracodawców do pracobiorców.

Państwo powinno zajmować się pilnowaniem dotrzymywania zawieranych umów
- reforma sądownictwa. Firmy muszą mieć wsparcie a nie kłody rzucane pod
nogi.
Pani z pierwotnego linka nie ma dziś szans na szybkie załatwienie swojej
sprawy. Niby Kodeks pracy jest, niby jakąś tam umowę podpisała,
instytucji kontrolnych wbród i co? I nic.
Ten model nie działa i nie ma prawa działać dopóki nie uzdrowi się
sytuacji na rynku.

A dlaczego sytuacja na rynku ma spowodować zwiększenie skuteczność egzekwowania prawa przez państwo.

Należałoby od czegoś zacząć, np. od likwidacji pod. doch. lub choćby od
znacznego podniesienia kwoty wolnej od podatku - w UK jest bodaj 15
wyzsza niż w PL!).

Kwoty wolne od podatku są ustawione tak, żeby większość zarabiających wpłacała podatki do kasy państwa. Odpuszcza się jedynie tym najsłabszym, którzy i tak już niewiele wniosą do budżetu a sami są zagrożeni nędzą. Gdyby u nas zastosować brytyjskie limity to podatki płacili by wyłącznie wysokiej klasy specjaliści i menadżerowie.

Z drugiej strony pod. doch. to zwyczajny bat na przedsiębiorców,

Piszesz o podatkach o dochodach indywidualnych czy o CIT?

instrument pozwalający trzymać ich za pysk. W każdej chwili państwo może
zakwestionować odliczenia od podatku doch. Jest to tym łatiwejsze im
bardziej skomplikowane sÄ… przepisy o pod. doch.

To nie jest takie łatwe. Przedsiębiorców stać na znacznie lepszych prawników niż ma do dyspozycji państwo.


--
pozdrawiam
MD

Data: 2014-07-19 01:07:39
Autor: Lord Donald
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 17.07.2014 11:50, Mario pisze:
Z jakiej definicji? Chyba z dogmatu o Wolnym Rynku. Takie wnioski sÄ… tak
samo sensowne jak te z marksizmu. O tymże każdy będzie miał według
potrzeb a dawać z siebie będzie według możliwości. Ale możliwe to było
dopiero w komunizmie, który zapanuje na całym świecie, a póki co
mieliśmy tylko dążenie do komunizmu.


Marks miał ciekawe teorie, ale nie uwzględnił w nich czynnika ludzkiego, w którym nie istnieje zjawisko zaspokojenia potrzeb. Dlatego do tej pory nie powstał żaden rząd, to co mamy można nazwać kapitalistyczną anarchią zwaną neo liberalną gospodarką, gdzie nie istnieje prawo, a prawo które mamy pisane jest przez lobbowane przez rządy różnego rodzaju korporacje, podporządkowane jedynie im interesom, nawet przykład ostatniej afery taśmowej u nas, tłumaczonej przez aferzystów jako sytuacja naturalna, a na świecie jest podobnie, nawet wojny i okupacja Iraku, Afganistanu, itp... to nie jest konflikt społeczny tylko walka o strefy wpływów różnych korporacji. Marks chciał zastąpić różnego rodzaju korporacje ponad narodowościowymi komunami tak zwanymi pracowniczymi, które miały ustanawiać prawa w obszarze swoich interesów, dążąc do zaspokojenia potrzeb, wierzył że grupy społeczne osiągną stabilność gospodarczą osiągając zaspokojenie swoich potrzeb, nie będą w szaleńczy sposób gromadzić dóbr, niestety czynnik ludzki jest taki sam jak to ma w wyniku krwawego kapitalizmu, człowiek to nienasycone zwierze, jak się naje to nie idzie spać, w końcu wyrosły grupy mające przywileje ponad swoje potrzeby a w tych grupach kolejne hierarchie. Jak to było ujęte w pewnym braci Wachowskich ludzie są jak wirus, ciągle eksploatują aż się sami doprowadzą do zagłady.

Data: 2014-07-17 20:04:25
Autor: the_foe
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 2014-07-17 10:39, quent pisze:
Gdyby np. od jutra zniesiono podatek dochodowy (krok w kierunku WR) to z
miejsca powstałoby w PL setki tysięcy nowych firm. Pewnie 80% byłyby to
MiÅš-ie.

sam w sobie podatek dochodowy od firm nie stanowi problemu, tylko jego wpÅ‚yw na EV danej inwestycji. A jako, ze CIT jest jednym z wielu czynników wpÅ‚ywajÄ…cych na EV inwestycji i rzadko najwazniejszym nie fetyszyzowaÅ‚bym go. Polska w porównaniu do np, USA czy Japonii ma ten podatek niziutki a mimo  to rajem do inwestycji nie jestesmy. Sa tez inne czynniki, jak chocby dostÄ™p do pokaznych rynków zbytu lub niskie ceny energii. Tu narzucajÄ…siÄ™ Chiny, które zostaÅ‚y ikonÄ… sukcesu dzieki niskim pÅ‚acom. Okazuje sie jednak, ze ten czynnik nie byl decydujÄ…cy, Indie czy Pakistan maja jeszcze nizsze pÅ‚ace. O sukcesie Chin w wiekszym stopniu zadecydowaÅ‚ dostÄ™p do tanich surowców, energii i bardzo liberalne przepisy dot. prowadzenia "kÅ‚opotliwej" dla srodowsiska i spolecznosci dziaÅ‚alnosci. A teraz Chiny ciÄ…gnie dodatkowo rosnÄ…ca konsumpcja.

--
@foe_pl

Data: 2014-07-18 20:56:46
Autor: Shrek
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-17 10:39, quent wrote:

Gdyby np. od jutra zniesiono podatek dochodowy (krok w kierunku WR)

Możesz wytłumaczć, co ma likwiadcja podatku dochodowego do wolnego rynku?

"Wolny rynek – rodzaj rynku, na którym wymiana dóbr dokonuje się w wyniku dobrowolnie zawieranych transakcji pomiędzy kupującymi, a sprzedającymi przy dobrowolnie ustalonej przez nich cenie. Na wolnym rynku kupujący i sprzedający nie podlegają żadnym ograniczeniom ani przymusowi ze strony podmiotów zewnętrznych (np. władzy publicznej), a warunki transakcji – w szczególności cena – zależą jedynie od ich obopólnej zgody. Przeciwieństwem wolnego rynku jest rynek regulowany.

Suma indywidualnych i dobrowolnych decyzji transakcyjnych podmiotów wolnego rynku przejawia się na rynku w postaci popytu i podaży. W procesie interakcji spontanicznych decyzji kupujących i sprzedających, zwanym mechanizmem rynkowym dochodzi do ustalenia się równowagi rynkowej, czyli zrównania popytu z podażą oraz ustalenia ceny równowagi.

Koniecznym warunkiem zaistnienia wolnego rynku są precyzyjnie określone prawa własności przede wszystkim w odniesieniu do środków produkcji oraz wytworzonych dóbr. Zwolennicy liberalnych koncepcji ekonomicznych twierdzą, że odpowiednie dookreślenie praw własności może zapewnić jedynie powszechna własność prywatna."

Shrek

Data: 2014-07-18 23:06:27
Autor: quent
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-18 20:56, Shrek wrote:
nie podlegają żadnym ograniczeniom ani przymusowi ze strony podmiotów
zewnętrznych (np. władzy publicznej)

j.w.

--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2014-07-19 07:50:07
Autor: Shrek
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-18 23:06, quent wrote:
On 2014-07-18 20:56, Shrek wrote:
nie podlegają żadnym ograniczeniom ani przymusowi ze strony podmiotów
zewnętrznych (np. władzy publicznej)

j.w.

Acha - dziękuję - czyli do póki są podatki, prawo, komisje nadzoru finansowego, kodeks spółek handlowych itp to o wolnym rynku nie ma mowy.

Wychodzi na to, że w mitycznej Somali też wolnego rynku nie ma, bo władza publiczna dla odmiany może ci wjechać na chatę z kałachem.

Shrek.

Data: 2014-07-19 08:27:58
Autor: Ghost
Robolom już całkiem odbiło...


Użytkownik "Shrek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lqd0ud$bet$2@node1.news.atman.pl...

On 2014-07-18 23:06, quent wrote:
On 2014-07-18 20:56, Shrek wrote:
nie podlegają żadnym ograniczeniom ani przymusowi ze strony podmiotów
zewnętrznych (np. władzy publicznej)

j.w.

Acha - dziękuję - czyli do póki są podatki, prawo, komisje nadzoru finansowego, kodeks spółek handlowych itp to o wolnym rynku nie ma mowy.

Wychodzi na to, że w mitycznej Somali też wolnego rynku nie ma, bo władza publiczna dla odmiany może ci wjechać na chatę z kałachem.

Nienienie, to jest władza prywatna, tam jest wolny i tam bym właśnie wyekspediował korwinistów, na staż, przynajmniej dwuletni.

Data: 2014-07-19 19:09:15
Autor: quent
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-19 07:50, Shrek wrote:
czyli do póki są podatki, prawo,

Podatki muszą jakieś być i prawo oczywiście także. Prawo poza tym prawo reguluje nie tylko życie gospodarcze.

> komisje nadzoru
finansowego,

Państwowe?
Precz!

> kodeks spółek handlowych

Kodeksów może być tysiące, dowolnych.

Wychodzi na to, że w mitycznej Somali też wolnego rynku nie ma

Nie orientujÄ™ siÄ™

--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2014-07-19 19:53:45
Autor: Shrek
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-19 19:09, quent wrote:
On 2014-07-19 07:50, Shrek wrote:
czyli do póki są podatki, prawo,

Podatki muszą jakieś być i prawo oczywiście także. Prawo poza tym prawo
reguluje nie tylko życie gospodarcze.

Oczywiście, że muszą być, bo z czegoś państwo trzeba utrzymać. A jednocześnie postulujesz zniesienie podatku dochodowego jako kierunek w stronę wolnego rynku uzasadniając to:

  "nie podlegajÄ… żadnym ograniczeniom ani przymusowi ze strony podmiotów
zewnętrznych (np. władzy publicznej) "

No skoro podatek jest przymusem (bo jest) a żeby był wolny rynek to przymusów być nie musi, to sam przyznasz, że jest to jakaś utopia.

Shrek.

Data: 2014-07-20 09:36:38
Autor: quent
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-19 19:53, Shrek wrote:
No skoro podatek jest przymusem (bo jest) a żeby był wolny rynek to
przymusów być nie musi, to sam przyznasz, że jest to jakaś utopia.

Utopią jest socjalizm co widać na co dzień.
WR jest stanem do którego należy dążyć. Im więcej wolności gosp. tym lepiej. Na 100% WR nie ma co liczyć.

--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2014-07-20 09:55:37
Autor: Ghost
Robolom już całkiem odbiło...


Użytkownik "quent"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:lqfri6$bns$1@dont-email.me...

On 2014-07-19 19:53, Shrek wrote:
No skoro podatek jest przymusem (bo jest) a żeby był wolny rynek to
przymusów być nie musi, to sam przyznasz, że jest to jakaś utopia.

Utopią jest socjalizm co widać na co dzień.
WR jest stanem do którego należy dążyć.

No a taki jeden mówił ze komunizm jest stanem do którego należy dążyć.

Im więcej wolności gosp. tym lepiej. Na 100% WR nie ma co liczyć.

Ach czemuż nie ma co liczyć?

Przezabawne są te korwiniątka, wystarczy powiedzieć, że istnieje ustrój sprawiedliwości społecznej, w którym się żyje sielsko anielsko i już łykają młode pelikany licząc na dobrobyt i nic nie robienie.

Data: 2014-07-20 12:48:49
Autor: quent
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-20 09:55, Ghost wrote:
No a taki jeden mówił ze komunizm jest stanem do którego należy dążyć.

Niejeden, niejeden


ustrój
sprawiedliwości społecznej,

"Sprawiedliwość społeczna" to cos innego niż "sprawiedliwość"?


--
Pozdr.
Q
www.elipsa.info

Data: 2014-07-20 14:36:05
Autor: Shrek
Robolom już całkiem odbiło...
On 2014-07-20 09:36, quent wrote:
On 2014-07-19 19:53, Shrek wrote:
No skoro podatek jest przymusem (bo jest) a żeby był wolny rynek to
przymusów być nie musi, to sam przyznasz, że jest to jakaś utopia.

Utopią jest socjalizm co widać na co dzień.

Oczywiście, że tak. Nigdzie nie twierdziłem inaczej. Dokładnie taka sama utopia jak wolny rynek. Argument z serii "a was biją murzynów".

WR jest stanem do którego należy dążyć.

A czemu? Taka sama utopia jak każda inna. Owszem należy na przykład dążyć do zniesienia zbędnych regulacji, ale to ma tylko przypadkowy związek z wolny rynkiem.

Im więcej wolności gosp. tym lepiej.

Dyskusyjne - część regulacji jest zbędna i je należy likwidować, część konieczna i ich zniesienie będzie miało negatywne skutki. Wymagany jest zdrowy rozsądek i kalkulacja za i przeciw, a nie na znoszenie na pałę w imię dążenia do wolnego rynku.

Na 100% WR nie ma co liczyć.

Otóż to.

Shrek.

Data: 2014-07-20 16:26:57
Autor: Wiesiaczek
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 20.07.2014 09:36, quent pisze:
On 2014-07-19 19:53, Shrek wrote:
No skoro podatek jest przymusem (bo jest) a żeby był wolny rynek to
przymusów być nie musi, to sam przyznasz, że jest to jakaś utopia.

Utopią jest socjalizm co widać na co dzień.

A gdzie to widać?


--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-07-21 04:43:00
Autor: stevep
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...
W dniu .07.2014 o 16:26 Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:

W dniu 20.07.2014 09:36, quent pisze:
On 2014-07-19 19:53, Shrek wrote:
No skoro podatek jest przymusem (bo jest) a ¿eby by³ wolny rynek to
przymusów byæ nie musi, to sam przyznasz, ¿e jest to jaka¶ utopia.

Utopi± jest socjalizm co widaæ na co dzieñ.

A gdzie to widaæ?



By³o widaæ, ale na szczê¶cie ju¿ szczez³.
--
stevep
-- -- -
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2014-07-18 22:28:07
Autor: hiqi
Robolom już całkiem odbiło...
On 17.07.2014 10:39, quent wrote:
Gdyby np. od jutra zniesiono podatek dochodowy

chuj dochodowy, moze zostac

zniesc ten jebany vat, ktory cala unie przytlacza

w usa nie maja vat i jakos zyja

pewnie dobrze zyja bo nie maja vat

a vat placi kowalski i nowakowa






--

Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

Czyż nie? ;)

Data: 2014-07-18 20:33:04
Autor: masti
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...
Dnia pięknego Fri, 18 Jul 2014 22:28:07 +0200 osobnik zwany hiqi napisał:

On 17.07.2014 10:39, quent wrote:
Gdyby np. od jutra zniesiono podatek dochodowy

chuj dochodowy, moze zostac

zniesc ten jebany vat, ktory cala unie przytlacza

w usa nie maja vat i jakos zyja

pewnie dobrze zyja bo nie maja vat

a vat placi kowalski i nowakowa

bo tam płacą sales tax i parę innych. Jakbyś żył trochę dłużej niż muszka owoówka tobyś wiedział jak bardzo kiepski dla gospodarki jest obrotowy



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-07-19 11:06:02
Autor: hiqi
Robolom już całkiem odbiło...
On 18.07.2014 22:33, masti wrote:
Dnia piÄ™knegocos  Fri, 18 Jul 2014 22:28:07 +0200 osobnik zwany hiqi napisaÅ‚:

On 17.07.2014 10:39, quent wrote:
Gdyby np. od jutra zniesiono podatek dochodowy

chuj dochodowy, moze zostac

zniesc ten jebany vat, ktory cala unie przytlacza

w usa nie maja vat i jakos zyja

pewnie dobrze zyja bo nie maja vat

a vat placi kowalski i nowakowa

bo tam płacą sales tax i parę innych. Jakbyś żył trochę dłużej niż muszka
owoówka tobyś wiedział jak bardzo kiepski dla gospodarki jest obrotowy

a jednak jak kupuje cos w USA to jest lekko 23% tansze niz to samo u nas.

i nie, vat nie jest transparentny.

trzeba go uwzgledniac w finalnej cenie uslugi/towaru dla konsumenta.







--

Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

Czyż nie? ;)

Data: 2014-07-19 09:46:36
Autor: masti
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...
Dnia pięknego Sat, 19 Jul 2014 11:06:02 +0200 osobnik zwany hiqi napisał:

On 18.07.2014 22:33, masti wrote:
Dnia piÄ™knegocos  Fri, 18 Jul 2014 22:28:07 +0200 osobnik zwany hiqi
napisał:

On 17.07.2014 10:39, quent wrote:
Gdyby np. od jutra zniesiono podatek dochodowy

chuj dochodowy, moze zostac

zniesc ten jebany vat, ktory cala unie przytlacza

w usa nie maja vat i jakos zyja

pewnie dobrze zyja bo nie maja vat

a vat placi kowalski i nowakowa

bo tam płacą sales tax i parę innych. Jakbyś żył trochę dłużej niż
muszka owoówka tobyś wiedział jak bardzo kiepski dla gospodarki jest
obrotowy

a jednak jak kupuje cos w USA to jest lekko 23% tansze niz to samo u
nas.

czyli kompletni nie wiesz jak działają podatki


i nie, vat nie jest transparentny.

trzeba go uwzgledniac w finalnej cenie uslugi/towaru dla konsumenta.

owszem jest. zawsze wynosi 23% ostatecznej ceny netto.
A obrotowy zalezy od liczby pośredników.



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-07-19 16:10:20
Autor: hiqi
Robolom już całkiem odbiło...
On 19.07.2014 11:46, masti wrote:
Dnia pięknego Sat, 19 Jul 2014 11:06:02 +0200 osobnik zwany hiqi napisał:

On 18.07.2014 22:33, masti wrote:
Dnia piÄ™knegocos  Fri, 18 Jul 2014 22:28:07 +0200 osobnik zwany hiqi
napisał:

On 17.07.2014 10:39, quent wrote:
Gdyby np. od jutra zniesiono podatek dochodowy

chuj dochodowy, moze zostac

zniesc ten jebany vat, ktory cala unie przytlacza

w usa nie maja vat i jakos zyja

pewnie dobrze zyja bo nie maja vat

a vat placi kowalski i nowakowa

bo tam płacą sales tax i parę innych. Jakbyś żył trochę dłużej niż
muszka owoówka tobyś wiedział jak bardzo kiepski dla gospodarki jest
obrotowy

a jednak jak kupuje cos w USA to jest lekko 23% tansze niz to samo u
nas.

czyli kompletni nie wiesz jak działają podatki

widze, ze wiem lepiej od ciebie.



i nie, vat nie jest transparentny.

trzeba go uwzgledniac w finalnej cenie uslugi/towaru dla konsumenta.

owszem jest. zawsze wynosi 23% ostatecznej ceny netto.

czyli o 1/5 drozej.








--

Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

Czyż nie? ;)

Data: 2014-07-19 14:18:10
Autor: masti
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...
Dnia pięknego Sat, 19 Jul 2014 16:10:20 +0200 osobnik zwany hiqi napisał:

On 19.07.2014 11:46, masti wrote:
Dnia pięknego Sat, 19 Jul 2014 11:06:02 +0200 osobnik zwany hiqi
napisał:

On 18.07.2014 22:33, masti wrote:
Dnia piÄ™knegocos  Fri, 18 Jul 2014 22:28:07 +0200 osobnik zwany hiqi
napisał:

On 17.07.2014 10:39, quent wrote:
Gdyby np. od jutra zniesiono podatek dochodowy

chuj dochodowy, moze zostac

zniesc ten jebany vat, ktory cala unie przytlacza

w usa nie maja vat i jakos zyja

pewnie dobrze zyja bo nie maja vat

a vat placi kowalski i nowakowa

bo tam płacą sales tax i parę innych. Jakbyś żył trochę dłużej niż
muszka owoówka tobyś wiedział jak bardzo kiepski dla gospodarki jest
obrotowy

a jednak jak kupuje cos w USA to jest lekko 23% tansze niz to samo u
nas.

czyli kompletni nie wiesz jak działają podatki

widze, ze wiem lepiej od ciebie.

jeszcze tupnij nóżką




i nie, vat nie jest transparentny.

trzeba go uwzgledniac w finalnej cenie uslugi/towaru dla konsumenta.

owszem jest. zawsze wynosi 23% ostatecznej ceny netto.

czyli o 1/5 drozej.

jednak jesteÅ› idiotÄ…



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-07-19 17:20:37
Autor: hiqi
Robolom już całkiem odbiło...
On 19.07.2014 16:18, masti wrote:
zcze tupnij nóżką

nie musze.

jak widac i cytujac

jednak jesteÅ› idiotÄ…








--

Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

Czyż nie? ;)

Data: 2014-07-18 18:58:51
Autor: Author Instinct
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 2014-07-17 10:24, Ghost pisze:


Użytkownik "quent"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
dyskusyjnych:lq80sc$crr$1@dont-email.me...

On 2014-07-17 06:54, Wiesiaczek wrote:
http://biznes.onet.pl/jak-zostac-zwiazkowcem-i-stracic-prace-w-tydzien,18493,5647691,5451429,463,1,news-detal


Tylko wolny rynek załatwi sprawę.
Dziś nam do niego daleko i pracodawca, mimo ogromnej ilości
państwowych przepisów, robi co chce.

I jak będzie ten rynek wolniejszy, to pracodawca przestanie robić co chce?
Ty, pierdolcu, siÄ™ na tym coÅ› znasz?

Data: 2014-07-18 20:27:11
Autor: Titus Atomicus
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...
In article <lqbjo6$sot$2@node1.news.atman.pl>,
 Author Instinct <authorinstinct@gmail.com> wrote:

W dniu 2014-07-17 10:24, Ghost pisze:
>
>
> U¿ytkownik "quent"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
> dyskusyjnych:lq80sc$crr$1@dont-email.me...
>
> On 2014-07-17 06:54, Wiesiaczek wrote:
>> http://biznes.onet.pl/jak-zostac-zwiazkowcem-i-stracic-prace-w-tydzien,1849
>> 3,5647691,5451429,463,1,news-detal
>>
>
>> Tylko wolny rynek za³atwi sprawê.
>> Dzi¶ nam do niego daleko i pracodawca, mimo ogromnej ilo¶ci
>> pañstwowych przepisów, robi co chce.
>
> I jak bêdzie ten rynek wolniejszy, to pracodawca przestanie robiæ co chce?
Ty, pierdolcu, siê na tym co¶ znasz?

O, kolejny troll-dresiarz. Gdzie wy sie wylegacie?
Plonk!
--
TA

Data: 2014-07-18 21:03:13
Autor: Ghost
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...


U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-DFB0D9.20271118072014@node2.news.atman.pl...

> I jak bêdzie ten rynek wolniejszy, to pracodawca przestanie robiæ co > chce?
Ty, pierdolcu, siê na tym co¶ znasz?

O, kolejny troll-dresiarz. Gdzie wy sie wylegacie?

E to nie troll, to tylko dziecko co siê piwa napi³o i ma dobry  hjumor :-)

Data: 2014-07-18 23:16:22
Autor: Titus Atomicus
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...
In article <53c96f7f$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Ghost" <hue@hue.pl> wrote:

U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-DFB0D9.20271118072014@node2.news.atman.pl...

>> > I jak bêdzie ten rynek wolniejszy, to pracodawca przestanie robiæ co >> > chce?
>> Ty, pierdolcu, siê na tym co¶ znasz?

>O, kolejny troll-dresiarz. Gdzie wy sie wylegacie?

E to nie troll, to tylko dziecko co siê piwa napi³o i ma dobry  hjumor :-)

No, chyba, ze dziecko z blokow.
--
TA

Data: 2014-07-17 11:18:32
Autor: Wiesiaczek
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 17.07.2014 10:19, quent pisze:
On 2014-07-17 06:54, Wiesiaczek wrote:
http://biznes.onet.pl/jak-zostac-zwiazkowcem-i-stracic-prace-w-tydzien,18493,5647691,5451429,463,1,news-detal


Tylko wolny rynek załatwi sprawę.
Dziś nam do niego daleko i pracodawca, mimo ogromnej ilości państwowych
przepisów, robi co chce. Ludzie boją się pracę stracić bo innej nie ma a
sami firmy nie otworzą choćby dlatego, że ich nie stać na to - państwo
chce za dużo dla siebie.

Wolności gospodarczej jak na lekarstwo i jak widać tracą na tym
najbardziej najmniej obrotni.


Chyba Cię pogięło!?

Przeczytaj jeszcze raz ten komentarz:
  "Nareszcie mamy to o co nasi ojcowie i nasze matki tak "zażarcie" latach 80 ub. wieku walczyli. Mamy to, o co w koÅ›cioÅ‚ach z paluchami w zajÄ…czka do ochrypniÄ™cia "zanosili bÅ‚agania" do Pana aby ten wolność zwrócić raczyÅ‚. Pan wysÅ‚uchaÅ‚. I zwróciÅ‚."

Jest prawdziwy do bólu!

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-07-17 14:50:15
Autor: Marek Czaplicki
Robolom ju¿ ca³kiem odbi³o...
quent pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 17 lipca 2014 10:19:

On 2014-07-17 06:54, Wiesiaczek wrote:
http://biznes.onet.pl/jak-zostac-zwiazkowcem-i-stracic-prace-w-
tydzien,18493,5647691,5451429,463,1,news-detal

Tylko wolny rynek za³atwi sprawê.
Dzi¶ nam do niego daleko i pracodawca, mimo ogromnej ilo¶ci pañstwowych
przepisów, robi co chce.

Jak pracodawca robi co chce to chyba to jest galopuj±cy wolny rynek? Gdzie widzisz problemy?

--
Pozdrawiam Marek

Data: 2014-07-17 19:42:44
Autor: Wiesiaczek
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 17.07.2014 10:19, quent pisze:
On 2014-07-17 06:54, Wiesiaczek wrote:
http://biznes.onet.pl/jak-zostac-zwiazkowcem-i-stracic-prace-w-tydzien,18493,5647691,5451429,463,1,news-detal


Tylko wolny rynek załatwi sprawę.
Dziś nam do niego daleko i pracodawca, mimo ogromnej ilości państwowych
przepisów, robi co chce. Ludzie boją się pracę stracić bo innej nie ma a
sami firmy nie otworzą choćby dlatego, że ich nie stać na to - państwo
chce za dużo dla siebie.

Wolności gospodarczej jak na lekarstwo i jak widać tracą na tym
najbardziej najmniej obrotni.


Chyba Cię pogięło!?

Przeczytaj jeszcze raz ten komentarz:
  "Nareszcie mamy to o co nasi ojcowie i nasze matki tak "zażarcie" latach 80 ub. wieku walczyli. Mamy to, o co w koÅ›cioÅ‚ach z paluchami w zajÄ…czka do ochrypniÄ™cia "zanosili bÅ‚agania" do Pana aby ten wolność zwrócić raczyÅ‚. Pan wysÅ‚uchaÅ‚. I zwróciÅ‚."

Jest prawdziwy do bólu!

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-07-18 19:04:05
Autor: Author Instinct
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 2014-07-17 19:42, Wiesiaczek pisze:
W dniu 17.07.2014 10:19, quent pisze:
On 2014-07-17 06:54, Wiesiaczek wrote:
http://biznes.onet.pl/jak-zostac-zwiazkowcem-i-stracic-prace-w-tydzien,18493,5647691,5451429,463,1,news-detal



Tylko wolny rynek załatwi sprawę.
Dziś nam do niego daleko i pracodawca, mimo ogromnej ilości państwowych
przepisów, robi co chce. Ludzie boją się pracę stracić bo innej nie ma a
sami firmy nie otworzą choćby dlatego, że ich nie stać na to - państwo
chce za dużo dla siebie.

Wolności gospodarczej jak na lekarstwo i jak widać tracą na tym
najbardziej najmniej obrotni.


Chyba Cię pogięło!?

Przeczytaj jeszcze raz ten komentarz:
  "Nareszcie mamy to o co nasi ojcowie i nasze matki tak "zażarcie"
latach 80 ub. wieku walczyli. Mamy to, o co w kościołach z paluchami w
zajączka do ochrypnięcia "zanosili błagania" do Pana aby ten wolność
zwrócić raczył. Pan wysłuchał. I zwrócił."

Jest prawdziwy do bólu!

Wsadź se tego ogórka w dupe, pierdolencu...

Data: 2014-07-20 09:04:38
Autor: Wiesiaczek
Robolom już całkiem odbiło...
W dniu 18.07.2014 19:04, Author Instinct pisze:
W dniu 2014-07-17 19:42, Wiesiaczek pisze:
W dniu 17.07.2014 10:19, quent pisze:
On 2014-07-17 06:54, Wiesiaczek wrote:
http://biznes.onet.pl/jak-zostac-zwiazkowcem-i-stracic-prace-w-tydzien,18493,5647691,5451429,463,1,news-detal




Tylko wolny rynek załatwi sprawę.
Dziś nam do niego daleko i pracodawca, mimo ogromnej ilości państwowych
przepisów, robi co chce. Ludzie boją się pracę stracić bo innej nie ma a
sami firmy nie otworzą choćby dlatego, że ich nie stać na to - państwo
chce za dużo dla siebie.

Wolności gospodarczej jak na lekarstwo i jak widać tracą na tym
najbardziej najmniej obrotni.


Chyba Cię pogięło!?

Przeczytaj jeszcze raz ten komentarz:
  "Nareszcie mamy to o co nasi ojcowie i nasze matki tak "zażarcie"
latach 80 ub. wieku walczyli. Mamy to, o co w kościołach z paluchami w
zajączka do ochrypnięcia "zanosili błagania" do Pana aby ten wolność
zwrócić raczył. Pan wysłuchał. I zwrócił."

Jest prawdziwy do bólu!

Wsadź se tego ogórka w dupe, pierdolencu...


PLONK!

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Robolom już całkiem odbiło...

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona