[fotki i filmy] "Roboty dekarskie" - Karpaty Południowe sakwiarsko.

Data: 2017-11-02 01:24:03
Autor: Marek
[fotki i filmy] "Roboty dekarskie" - Karpaty Południowe sakwiarsko.
Napisałem:
Zapraszamy do rzucenia okiem.
Album jest tutaj: ...

Wcześniej niż zwykle wziąłem się za filmy. Tym razem od właściwej strony,
czyli chronologicznie. W efekcie i playlista powoli się zapełnia.
Oprócz prezentowanego tu filmu z Małych Pienin i Radziejowej jest tam już
przeglądówka z dojazdu i dwa filmy "górskie" - z "dachowania" w g. Sureanu
i w g. Cindrel.
Wziąłem sobie do serca uwagi o muzyce, więc w ostatnim na pierwszym planie
jest oryginalny dźwięk. Niestety, mimo cyfrowego filtra w kamerze sportowej
jest to także charkot wiatru na mikrofonie i przenoszony przez ramę hurkot
kół na podłożu (i hałas w napędzie). Trudno znaleźć złoty środek :).
Za to w ujęciach timelapse słychać tylko muzykę.
Playlista YT:
https://www.youtube.com/playlist?list=PL3eR6asgM8ipQBhU150HmPcB5aIRxEs9t
Zapraszamy do rzucenia okiem.

--
Marek

Data: 2017-11-07 10:38:34
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2017-11-02 o 09:24, Marek pisze:

Wcześniej niż zwykle wziąłem się za filmy.

Czy Ty przeszedłeś jakieś szkolenie filmowe. Może filmowcem jesteś. :) Na szum wiatru pomaga naklejenie fawałka futerka wokół mikrofonu. Zoom z kamerki sportowej? Muzyka bardzo dobrze dobrana. I w ogóle miło sie ogląda.

Data: 2017-11-10 12:11:40
Autor: Marek
Andrzej Ozieblo napisał:

Czy Ty przeszedłeś jakieś szkolenie filmowe. Może filmowcem jesteś. :)

Tak, chyba...
Przeczytałem fragmenty samouczków dla paru programów do edycji
wideo. A o operowaniu kadrem cośtam pamiętam ze studiów :).
Na szum wiatru pomaga naklejenie fawałka futerka wokół mikrofonu.

Ponoć. Ale jak okleić futerkiem kilka dziurek w małej kostce, chowanej na
dodatek do szkieletowej ramki?
Zoom z kamerki sportowej?

"Zoom" jest z "handycama". Gadaliśmy już o tym w wątku o wycieczce na Ostry.
W turystyce jadę na dwie kamery. A od niedawna na trzy, bo przybyła mi do
zestawu taka ze śmigłami.

Muzyka bardzo dobrze dobrana. I w ogóle miło sie ogląda.

A mi się miło czyta o takich reakcjach. Dzięki. Choć statystycznie moje
wypociny da się oglądać tylko przez ok. dwie minuty (tako rzecze "sztuczny
inteligent" - analityk kanału YT :) .

Zlepiłem do kupy kolejny film z tej wycieczki. Tym razem o pieszym wejściu
na dach gór Lotrului. Na tej liście resztki przyzwoitości nakazują zapodać
link tylko do fragmentu rowerowego, czyli z etapu przemieszczania się na
punkt wypadowy do następnego celu (równie nierowerowego).
https://youtu.be/gnUHPslnxys?t=4m23s

--
Marek

Data: 2018-08-18 09:58:10
Autor: Marek
[fotki i filmy] "Roboty dekarskie" - Karpaty Południowe sakwiarsko.
Zeszłoroczne filmy wciąż nie są w komplecie. Choć dociągnąłem tę dłubaninę
prawie do Małych Pienin, to jednak już linkami precla nie dręczyłem. Jak kogo
zainteresują te tasiemcowate historyjki, może je znaleźć na stosownej kanałowej
playliście.
A tu już kolejne wakacje się kończą, więc zaczynam powoli obrabiać materiał
z tegorocznego wypadu do Rumunii. Tym razem nietypowo, bo filmem ultrakrótkim
(co to jest, niecałe cztery minuty, przy mojej średniej?) i na dodatek "po
łebkach" :).
https://youtu.be/UZcCtAW0C3o

--
Marek

Data: 2018-09-20 00:50:31
Autor: Zarazek
[fotki i filmy] "Roboty dekarskie" - Karpaty Południowe sakwiarsko.
W dniu sobota, 18 sierpnia 2018 18:58:13 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
https://youtu.be/UZcCtAW0C3o

Zapowiada się fajny materiał. Czy te 4 minuty to jest trailer, czy już gotowy produkt? ;)

Data: 2018-09-20 08:13:17
Autor: Marek
Zarazek napisał:

Zapowiada się fajny materiał. Czy te 4 minuty to jest trailer, czy już gotowy produkt? ;)

W tych kategoriach - to raczej trailer. Ale nie jednego filmu, tylko korowodu
tasiemców, które ciągną się i w realizacji (ostatnio zbieram nowy "rumuński"
materiał, zanim zdążę przekopać się przez poprzedniosezonowy) i w "percepcji
przekazu". Choć trafniej rzec, że to szybka ("po łebkach") odpowiedź na zew fuj zbuka.
Niestety, niedokładne "wytitanie" kwestii w dialogu z psami pasterskimi
ograniczyło ten materiał tylko do jednego konta.

--
Marek

Data: 2018-11-26 12:07:44
Autor: Marek
20 września 2018 17:13:20 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

> Zapowiada się fajny materiał. Czy te 4 minuty to jest trailer, czy już gotowy produkt? ;)

W tych kategoriach - to raczej trailer. Ale nie jednego filmu, tylko korowodu tasiemców...

Wzięło mnie w końcu na odrobaczanie dysku i pierwszy "tasiemiec" gotów.
Zamiast jednak wrzucić to co jest do guglofotek, odkurzyłem konto na
Bloggerze. Ten serwis jest chyba najbliższy duchem starej Picasie.
https://tiny.pl/thr3n

--
Marek

Data: 2018-11-27 02:10:11
Autor: andrzej.ozieblo
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 21:07:47 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

[...]

Marku, super! Fotki i filmik. Chciałbym tak umieć robić, czyli filmować i obrabiać, filmy. I żal ściska, że ja już takie wyprawy się nie nadaję.

[fotki i filmy] "Roboty dekarskie" - Karpaty Południowe sakwiarsko.