Robowąż - nowa broń do walki z antysemityzmem...

Data: 2010-10-31 03:58:20
Autor: Tzva Adonai
Robowąż - nowa broń do walki z antysemityzmem...
Izraelska armia opracowała robota przypominającego węża, którego
zadaniem jest infiltracja wroga i obserwacja jego poczynań.. Dobrym
pomysłem byłoby wysłanie takich robowęży np. na ogródek Panslavisty...

Video: http://www.youtube.com/watch?v=X-dzZBa6TQE

Data: 2010-10-31 12:08:59
Autor: u2
W dniu 2010-10-31 11:58, Tzva Adonai pisze:
Izraelska armia opracowała robota przypominającego węża, którego
zadaniem jest infiltracja wroga i obserwacja jego poczynań.. Dobrym
pomysłem byłoby wysłanie takich robowęży np. na ogródek Panslavisty...

To ja już wolę te izraelskie agentki :)

Data: 2010-10-31 12:35:13
Autor: Panslavista

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4ccd4e4d$0$21004$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Też bym ją wolał, ale przwiązaną do wyra.
No i Rączkowskiego aby dalyj.

Data: 2010-10-31 12:27:12
Autor: Panslavista

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:0e5aa3bd-faaf-4db5-b33c-7010214c87e4l17g2000yqe.googlegroups.com...
Izraelska armia opracowała robota przypominającego węża, którego
zadaniem jest infiltracja wroga i obserwacja jego poczynań.. Dobrym
pomysłem byłoby wysłanie takich robowęży np. na ogródek Panslavisty...

Nie mam ogródka. Ogródek jest, a raczej był Marudy.

Data: 2010-10-31 12:32:07
Autor: Panslavista
[...]

"Dzieckiem w kolebce"...
A mośki chazarskie są same swoimi wrogami.

Data: 2010-10-31 12:36:12
Autor: bolek

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:0e5aa3bd-faaf-4db5-b33c-7010214c87e4l17g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jakoś się słabo produkujesz na tej grupie.
Pisz więcej, bo tu na prawdę jest mało takich
nawiedzonych komików.

bolek

Data: 2010-10-31 12:39:56
Autor: Panslavista
Robowąż - nowa broń do walki z antysemityzmem...

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:0e5aa3bd-faaf-4db5-b33c-7010214c87e4l17g2000yqe.googlegroups.com...

A ona to jakimś ludzkim językiem nie może mówić, tylko szyfruje?
To jest ten jebrajski?

Data: 2010-10-31 12:49:32
Autor: Grzegorz Z.
Robowąż - nowa broń do walki z antysemityzmem...
Dobrym
pomysłem byłoby wysłanie takich robowęży np. na ogródek Panslavisty...

ROTFL!

Data: 2010-10-31 13:05:36
Autor: Panslavista

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:si7pvvr2g8s7$.1k5800zqtpkj7.dlg40tude.net...
Dobrym
pomysłem byłoby wysłanie takich robowęży np. na ogródek Panslavisty...

ROTFL!

Czarną wdowę mi już przysłano... do łazienki. Na szczęscie wylazła na wierzch ręcznika i zginęła pod butem.

Data: 2010-10-31 13:51:40
Autor: MH
[...]

=============

Wespół z ikselką by to zeżarli..

MH

Data: 2010-10-31 14:34:56
Autor: rAzor
Robowąż - nowa broń do walki z antysemityzmem...
Darz bór! Użytkownik... he he - Tzva Adonai raczył napisać:
[...]

Gupie te żydy jak buty, żeby nasyłać na panslava tekiego kutasa w moro. Ciechnie go szpadlem i po zawodach. Jeśli już to na Jerzego trza posłać takiego mechanicznego Azora:
http://tinyurl.com/2v2y5n5
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-31 15:10:33
Autor: Panslavista
"rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.com.ru> wrote in message news:iajr9s$q8a$1news.onet.pl...
[...]

Chłop - Polak żywemu nie przepuści, a juści...

Robowąż - nowa broń do walki z antysemityzmem...