Róbta co chceta

Data: 2010-07-29 10:08:15
Autor: Pełniący Obowiązki
Róbta co chceta
Nastolatka wypadła z pociągu jadącego na Woodstock
19-letnia mieszkanka Pabianic, która w czwartek w nocy w okolicy Pleszewa wypadła
z pociągu wiozącego do Kostrzyna nad Odrą uczestników Przystanku Woodstock trafiła
zamiast na imprezę - do szpitala. Dziewczyna była pijana.
Do wypadku doszło, gdy dziewczyna wychodziła z toalety. 19-latka spadła na nasyp
kolejowy, łamiąc rękę i doznając potłuczeń.
Trafiła do szpitala, gdzie stwierdzono u niej prawie 1 promil alkoholu.
Policja bada sprawę, ustala m.in. dlaczego pociąg jechał, mimo że drzwi wagonu były
otwarte.
PAP

Czekamy z niecierpliwością na dalsze kostrzyńskie igrzyska...

Data: 2010-07-29 10:28:48
Autor: Grzegorz Z.
Róbta co chceta
To lepsze:

Policjanci z Brzegu zatrzymali 34-letnią pijaną kobietę, która w
środku nocy szła za swoim 10-letnim synkiem... na czworakach - podaje
"Nowa Trybuna Opolska".
Uwagę patrolujących teren funkcjonariuszy zwróciło wołanie 10-latka,
który próbował swoją matkę nakłonić, by wracała do domu.
Kobieta była tak pijana, że policjantom nie udało się nawet
przeprowadzić testu na obecność alkoholu. 32-latka trafiła na
wytrzeźwienie do policyjnej izby zatrzymań - informuje "Nowa Trybuna
Opolska".

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zatrzymano-pijana-ktora-szla-na-czworakach-za-synkiem,wid,12522579,wiadomosc_prasa.html

Chyba powinienem wznowić mój spamersko-paściarski cykl pt. "Saga
Rodzin Polskich" :)

Data: 2010-07-29 12:56:21
Autor: precz z PO
Róbta co chceta
Grzegorz Z. pisze:

Chyba powinienem wznowić mój spamersko-paściarski cykl pt. "Saga
Rodzin Polskich" :)

Może naucz się jakiegoś obcego języka, poznasz świat i ludzi,
dowiesz się jak żyją i czym się zajmują rodziny poza granicami
twojego pedalskiego umysłu :)

Data: 2010-07-29 12:49:00
Autor: Grzegorz Z.
Róbta co chceta
On 29 Lip, 19:56, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
Grzegorz Z. pisze:

> [...]

Może naucz się jakiegoś obcego języka, poznasz świat i ludzi,
dowiesz się jak żyją i czym się zajmują rodziny poza granicami
twojego [-- -- ] umysłu :)

Znam angielski, uczę się włoskiego i nie jestem gejem.

Data: 2010-07-30 02:39:32
Autor: precz z PO
Róbta co chceta
Grzegorz Z. pisze:

[...]

Jak znasz, to popraw błędy MH bo po oczach bije. Mnie się
wydaje, że nie znasz, gdybyś znał, to bez większego trudu
znalazłbyś sobie trochę materiałów porównawczych. Może
poproś kogoś, żeby ci pomógł zrozumieć na przykład coś
takiego:
http://tinyurl.com/3ypreko
http://tinyurl.com/23zuba8

i nie jestem gejem.

Może nie jesteś gejem, ale z twoich obsesji które tutaj
prezentujesz, wyłania się typowy pedalski propagandysta.
Nie lubisz określenia "pedał"? No cóż, może naucz się
szacunku dla innych, to wtedy i do ciebie ludzie będą
zwracali się per gej.

Data: 2010-08-01 04:55:08
Autor: Grzegorz Z.
Róbta co chceta
Może nie jesteś gejem, ale z twoich obsesji które tutaj
prezentujesz, wyłania się typowy pedalski propagandysta.

Jakbym był zawzięty to podałbym cię do sądu za tego "pedalskiego
propagandystę" i za publiczne słowne znieważenie mnie zapłaciłbyś 20
tys. złotych na konto WOŚP czy Janiny Ochojskiej.

Data: 2010-07-29 12:20:04
Autor: CeSaR
Róbta co chceta
Czekamy z niecierpliwością na dalsze kostrzyńskie igrzyska...

Czyli gdyby wlazła najeba..a na ulicy pod samochód to by było OK?

Data: 2010-07-29 12:27:25
Autor: konserwator
Róbta co chceta

Użytkownik "Pełniący Obowiązki " <wielki.manipulator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2rjuf$lnv$1inews.gazeta.pl...
[...]

a to juz jest tradycja tej imprezy. W zeszlym roku wypadl jakis nastolatek - tez z pociagu. Widocznie rodzice (glosujacy tradycyjnie na PO) wysylaja tam swoje dzieci zywiac pewne nadzieje...ze problem sam sie rozwiaze... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-07-29 13:29:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Róbta co chceta

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:i2rl27$19ul$1adenine.netfront.net...

[...]

Rodzice głosujący na PiS wysyłają dzieci na pielgrzymki do Częstochowy.

Data: 2010-07-29 05:09:49
Autor: magdaverakosiorek
Róbta co chceta
On Jul 29, 6:29 am, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "konserwator" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:i2rl27$19ul$1adenine.netfront.net...

> [...]
> nastolatek - tez z pociagu. Widocznie rodzice (glosujacy tradycyjnie na
> PO) wysylaja tam swoje dzieci zywiac pewne nadzieje...ze problem sam sie

Rodzice głosujący na PiS wysyłają dzieci na pielgrzymki do Częstochowy.- Hide quoted text -

To prawda. Jak ktoś myśli że na takich pielgrzymkach nie ma młodych i
jest nudno to się myli. Moja koleżanka Zośka Kulawka zaszła w ciąże i
teraz ma dziecko i męża.
Pielgrzymka to modlitwa, śpiew i seks.
magdavera

Data: 2010-07-29 17:39:19
Autor: Krzysztof
Róbta co chceta

[...]
Seks i w dodatku przedmałzeński?A kysz szatanie! Tylko spiew i modlitwy.

K.

Data: 2010-07-29 20:24:01
Autor: Bazyli
Róbta co chceta

>To prawda. Jak ktoś myśli że na takich pielgrzymkach nie ma młodych i
>jest nudno to się myli. Moja koleżanka Zośka Kulawka zaszła w ciąże i
> [...]
Skoro mowa tu o okolicach sakrum w ramach "Róbta co chceta", to może coś z  stołecznego parafialnego podwórka. sprawa jest świeża:
Rzucał pomidorami w kościele, bo denerwowały go dzwony
Policjanci z Ursynowa zatrzymali 24-latka, który na terenie jednego z
kościołów znieważył
pomnik kultu religijnego, przez obrzucenie go pomidorami. Za popełnione
przestępstwo
grozi mu kara grzywny albo ograniczenia wolności.
W czwartek ursynowscy funkcjonariusze zostali powiadomieni o znieważeniu
pomnika
kultu religijnego, znajdującego się na terenie kościoła. Po przyjeździe na
miejsce
okazało się, że młody mężczyzna obrzucił
pomnik
 pomidorami. 24-latek oświadczył policjantom, że denerwowały go kościelne
dzwony.
Mężczyzna trafił do ursynowskiego komisariatu. Przeprowadzone badanie stanu
trzeźwości
wykazało ponad 1,2 promila alkoholu w organizmie. Prawdopodobnie jeszcze w
czwartek
24-latek usłyszy zarzut za popełnione przestępstwo.
To nie pierwszy przypadek, kiedy mieszkaniec stolicy uskarża się na
kościelne dzwony
.. Na poranne bicie dzwonów skarżyli się już m.in. sąsiedzi kościoła
Najświętszej
Maryi Panny Matki Kościoła przy Domaniewskiej i św. Tomasza Apostoła przy
Dereniowej
na Imielinie, gdzie proboszcz stwierdził: "Jeśli komuś przeszkadzają dzwony,
to znaczy,
że budzi się w nim głos sumienia".
W 2001 r. NSA nakazał przyciszyć dzwony kościoła św. Tomasza Apostoła przy
Goraszewskiej
na Sadybie, bo przekraczały normy hałasu. Proboszcz przestał używać
największego
dzwonu.

           Bazyli

Data: 2010-07-29 21:09:40
Autor: the_foe
Róbta co chceta
W dniu 2010-07-29 12:08, Pełniący Obowiązki  pisze:
Trafiła do szpitala, gdzie stwierdzono u niej prawie 1 promil alkoholu.

to jakies 5 piw, w przypadku drobnej dziewczyny to zapewne 3. Ale w swiat idzie teza, ze elektorat PO zamroczony libacjami alkoholowymi niszczy mienie PKP (wyrywa drzwi) i zataczajac sie wypada z pociagu niszczac perfekcyjny plan jazdy

--
the_foe

Róbta co chceta