Róbta co chceta

Data: 2010-07-29 10:28:48
Autor: Grzegorz Z.
Róbta co chceta
To lepsze:

Policjanci z Brzegu zatrzymali 34-letnią pijaną kobietę, która w
środku nocy szła za swoim 10-letnim synkiem... na czworakach - podaje
"Nowa Trybuna Opolska".
Uwagę patrolujących teren funkcjonariuszy zwróciło wołanie 10-latka,
który próbował swoją matkę nakłonić, by wracała do domu.
Kobieta była tak pijana, że policjantom nie udało się nawet
przeprowadzić testu na obecność alkoholu. 32-latka trafiła na
wytrzeźwienie do policyjnej izby zatrzymań - informuje "Nowa Trybuna
Opolska".

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zatrzymano-pijana-ktora-szla-na-czworakach-za-synkiem,wid,12522579,wiadomosc_prasa.html

Chyba powinienem wznowić mój spamersko-paściarski cykl pt. "Saga
Rodzin Polskich" :)

Data: 2010-07-29 12:56:21
Autor: precz z PO
Róbta co chceta
Grzegorz Z. pisze:

Chyba powinienem wznowić mój spamersko-paściarski cykl pt. "Saga
Rodzin Polskich" :)

Może naucz się jakiegoś obcego języka, poznasz świat i ludzi,
dowiesz się jak żyją i czym się zajmują rodziny poza granicami
twojego pedalskiego umysłu :)

Data: 2010-07-29 12:49:00
Autor: Grzegorz Z.
Róbta co chceta
On 29 Lip, 19:56, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
Grzegorz Z. pisze:

> [...]

Może naucz się jakiegoś obcego języka, poznasz świat i ludzi,
dowiesz się jak żyją i czym się zajmują rodziny poza granicami
twojego [-- -- ] umysłu :)

Znam angielski, uczę się włoskiego i nie jestem gejem.

Data: 2010-07-30 02:39:32
Autor: precz z PO
Róbta co chceta
Grzegorz Z. pisze:

[...]

Jak znasz, to popraw błędy MH bo po oczach bije. Mnie się
wydaje, że nie znasz, gdybyś znał, to bez większego trudu
znalazłbyś sobie trochę materiałów porównawczych. Może
poproś kogoś, żeby ci pomógł zrozumieć na przykład coś
takiego:
http://tinyurl.com/3ypreko
http://tinyurl.com/23zuba8

i nie jestem gejem.

Może nie jesteś gejem, ale z twoich obsesji które tutaj
prezentujesz, wyłania się typowy pedalski propagandysta.
Nie lubisz określenia "pedał"? No cóż, może naucz się
szacunku dla innych, to wtedy i do ciebie ludzie będą
zwracali się per gej.

Data: 2010-08-01 04:55:08
Autor: Grzegorz Z.
Róbta co chceta
Może nie jesteś gejem, ale z twoich obsesji które tutaj
prezentujesz, wyłania się typowy pedalski propagandysta.

Jakbym był zawzięty to podałbym cię do sądu za tego "pedalskiego
propagandystę" i za publiczne słowne znieważenie mnie zapłaciłbyś 20
tys. złotych na konto WOŚP czy Janiny Ochojskiej.

Róbta co chceta