Rocco Siffredi, mój idol lat szczenięcych...

Data: 2009-06-12 10:27:04
Autor: Tzva Adonai
Rocco Siffredi, mój idol lat szczenięcych...
.... zawsze chciałem być taki jak on...

http://www.tube8.com/hardcore/hot-rocco-angel-dark-fuck/36556/

Data: 2009-06-12 19:35:48
Autor: raff
Rocco Siffredi, mój idol lat szczenię cych...
http://www.tube8.com/hardcore/hot-rocco-angel-dark-fuck/36556/

Robil casting w Polsce, to czemu zes nie poszedl ?

R.

Data: 2009-06-12 10:39:29
Autor: Tzva Adonai
On 12 Cze, 19:35, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

Robil casting w Polsce, to czemu zes nie poszedl ?

Tylko na aktorki, nie na aktorów niestety...

Data: 2009-06-12 19:41:09
Autor: Jerzy Tabortowski
Rocco Siffredi, mój idol lat szczenięcyc h...
Tylko na aktorki, nie na aktorĂłw niestety...

I myślisz że on tak umi tegies nieustannie ??

Data: 2009-06-12 10:42:50
Autor: Tzva Adonai
Rocco Siffredi, mój idol lat szczenięcych...
On 12 Cze, 19:41, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:

I myślisz że on tak umi tegies nieustannie ??

Jasne, i dlatego jest moim idolem... Wydymał więcej kobiet niż ja mam
włosów na głowie...

Data: 2009-06-12 19:53:49
Autor: Jerzy Tabortowski
Rocco Siffredi, mój idol lat szczenię cych...
Jasne, i dlatego jest moim idolem... Wydymał więcej kobiet niż ja mam
włosów na głowie...

Kobiet, interesujące, niezwykle interesujące. I wydymał, nono, to tez interesujące. A on jest koszer, że się zapytam ?? Znaczy czy choć kindybała ma koszer, a jak ma to co rebe na to ?? Pochwala czy gani ??

Data: 2009-06-12 10:56:18
Autor: Tzva Adonai
Rocco Siffredi, mój idol lat szczenięcych...
On 12 Cze, 19:53, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:

A on jest koszer, że się zapytam ??

Rocco jest Włochem... Zapytaj swoją rudą żonę o "włoskiego ogiera", na
pewno będzie wiedzieć o kogo chodzi..

Data: 2009-06-12 20:00:54
Autor: Jerzy Tabortowski
Rocco Siffredi, mój idol lat szczenię cych...
Rocco jest Włochem... Zapytaj swoją rudą żonę o "włoskiego ogiera", na
pewno będzie wiedzieć o kogo chodzi..

Moja ruda żona jest słowianką, co ją obchodzi jakiś italiański alfons ??
Tylko takie pejaste obojnaki synek jak ty jarają się widokiem kurwipołcia pokroju Roko.

Data: 2009-06-12 11:03:49
Autor: Tzva Adonai
Rocco Siffredi, mój idol lat szczenięcych...
On 12 Cze, 20:00, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:

Moja ruda żona jest słowianką, co ją obchodzi jakiś italiański alfons ??

Oj, zdziwiłbyś się, Taboretowski... Rocco nagrał całą serię pornoli
kręconych z przykładnymi słowiańskimi córkami i żonami.. Zatytułował
ją "Rocco najeżdża Polskę" ('Rocco invades Poland")...

Sam zresztą zobacz: http://www.tube8.com/hardcore/rocco-invade-poland/29099/

Data: 2009-06-12 20:08:19
Autor: Jerzy Tabortowski
Rocco Siffredi, mój idol lat szczenię cych...
Oj, zdziwiłbyś się, Taboretowski

Ty synek o jebace piszesz, a forma jak z przedszkola, przezwiska, ja pierdzielę ...
No to poganiaj niemca po kasku, poganiaj, w rytm trykania idola, skończycie razem, dowartościujesz się.

Data: 2009-06-12 11:11:46
Autor: Tzva Adonai
Rocco Siffredi, mój idol lat szczenięcych...
On 12 Cze, 20:08, Jerzy Tabortowski
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> wrote:

Ty synek o jebace piszesz, a forma jak z przedszkola, przezwiska, ja

Rocco usłyszał, że nie spełniacie norm unijnych i przybył z odsieczą
do Polski, a ty jeszcze na niego psioczysz...

***

Polscy mężczyźni zajmują ostatnie miejsce pod względem długości
członków w Europie. Tak wynika z raportu Europejskiego Towarzystwa
Medycyny Seksualnej.

Unia Europejska po raz pierwszy podała oficjalną klasyfikację penisów
- wraz z precyzyjnym podziałem na rozmiary - mały, średni i duży. Te
pierwsze podczas wzwodu nie przekraczają 14,1 cm długości. Rozmiary
średnich zaczynają się od 16,1 cm, a dużych od 18,1 cm. Polscy
seksuolodzy oświadczyli, że z przyczyn humanitarnych nie podadzą
średniej dla naszego kraju. Nie ukrywali jednak, że jest ona
zatrważająco niska.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article128622/Unia_Europejska_Polskie_penisy_sa_za_krotkie.html

Data: 2009-06-12 20:24:02
Autor: raff
Tzva Adonai pisze:
[...]

No wiemy, Kupa, bo ty zes zanizyl.

R.

Data: 2009-06-12 21:22:38
Autor: Jerzy Tabortowski
Rocco Siffredi, mój idol lat szczenię cych...
Polscy mężczyźni zajmują ostatnie miejsce pod względem długości
członków w Europie.

Wstrząsające.

Data: 2009-06-12 21:51:12
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:6edbd3d6-704c-41c0-b81b-53edd8bdab83s38g2000prg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Znawco pornoli. Ten film nie byl krecony w polsce ani z polskimi aktorkami. to byly czechy albo slowacja, sprawdz
awe

Data: 2009-06-12 12:51:49
Autor: Tzva Adonai
On 12 Cze, 21:51, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

Znawco pornoli. Ten film nie byl krecony w polsce ani z polskimi aktorkami.
to byly czechy albo slowacja, sprawdz

Głupi jesteś, kretynie... Ten film był kręcony w Polsce, sam zresztą
zobacz, jak Rocco robił sobie jaja z warszawskich strażników
miejskich: http://www.youtube.com/watch?v=fOQ5PgIbSc8

Ty mówisz pewnie o serii "Rocco gwałci Pragę" ("Rocco ravishes Prague")

Data: 2009-06-12 22:09:45
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:663f314e-07a4-4738-82ac-0c390ef41c5ef19g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
nigdy tego filmu nie widzialem, widocznie funcjonowal pod podmieniona nazwa
awe

Data: 2009-06-12 13:14:13
Autor: Tzva Adonai
On 12 Cze, 22:09, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

nigdy tego filmu nie widzialem, widocznie funcjonowal pod podmieniona nazwa

Znam całą filmografię Rocco na pamięć, mam nawet autografy na
niektórych jego filmach... Rocco nakręcił tylko trzy filmy w Czechach
- "Rocco gwałci Pragę" ("Rocco ravishes Prague"), "Praga
nocą" ("Prague by night") i "Rocco - Live in Prague" (Rocco na żywo w
Pradze)... Ta ostatnia seria jest najnowsza i najlepsza... Rocco
pojawiał się półnagi w miejscach publicznych, np. restauracjach lub
dworcach i zgarniał do ustronnych miejsc przygodnie poznanie
dziewczęta i po prostu je dmuchał przed kamerą - żadne tam
prostytutki, zwykłe dziewczyny, które chciały zrobić z nim film... W
Polsce robił to samo... Jedna z dziewczyn, która wystąpiła tam pod
pseudonimem "Anne" to 19 letnia Anna Kryńska zamieszkała w Otwocku..
Jej przypadek stał się głośny, bo miała z powodu swojego występu spore
kłopoty w rodzinnej miejscowości...

Data: 2009-06-13 13:49:15
Autor: awe
Rocco Siffredi, mój idol lat szczenięcych...

E tam Rocco, ale ten maly czarny gruby zydek - to dopiero legenda - niestety nie pamietam nazwiska.
awe

Data: 2009-06-12 19:43:46
Autor: raff
Rocco Siffredi, mój idol lat szczenięcyc h...
Robil casting w Polsce, to czemu zes nie poszedl ?

Tylko na aktorki, nie na aktorĂłw niestety...

Przebralbys sie i by nawet nie zauwazyl.

R.

Data: 2009-06-12 20:13:19
Autor: Piotr
Dnia Fri, 12 Jun 2009 19:43:46 +0200, raff napisał(a):

Przebralbys sie i by nawet nie zauwazyl.

Takiej wielkiej pizdy?
Piotr

Data: 2009-06-12 20:25:50
Autor: raff
Rocco Siffredi, mój idol lat szczenię cych...
Przebralbys sie i by nawet nie zauwazyl.

Takiej wielkiej pizdy?

Pewnie bylby zachwycony gdyby mu Kupa wsadzil palec w dupe, pokazal te nowe tricki.

R.

Data: 2009-06-12 20:17:10
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
... zawsze chciałem być taki jak on...

http://www.tube8.com/hardcore/hot-rocco-angel-dark-fuck/36556/

A co ci stoi na przeszkodzie? Przecież nie jesteś starcem, masz wolną chatę. Chłopie gdybym ja miał takie możliwości..

Data: 2009-06-12 11:20:50
Autor: Tzva Adonai
Rocco Siffredi, mój idol lat szczenięcych...
On 12 Cze, 20:17, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:

A co ci stoi na przeszkodzie?

Stres związany z pracą sprawia, że coraz rzadziej mi się chce... ;}

Data: 2009-06-12 20:58:57
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
On 12 Cze, 20:17, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:

A co ci stoi na przeszkodzie?

Stres związany z pracą sprawia, że coraz rzadziej mi się chce... ;}

Chol..ny kapitalizm..

Data: 2009-06-12 21:53:14
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:f12f1737-b31f-4898-a5b6-2b9d73ce4a81r10g2000yqa.googlegroups.com...
On 12 Cze, 20:17, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:

A co ci stoi na przeszkodzie?

Stres związany z pracą sprawia, że coraz rzadziej mi się chce... ;}
pozycz od Mh viagre tylko nie bierz za duzo bo skonczysz tak jak on
awe

Rocco Siffredi, mój idol lat szczenięcych...