Rock Boots DUI rozmiar 9 - sprzedam

Data: 2012-06-03 18:41:06
Autor: jacekplacek
Rock Boots DUI rozmiar 9 - sprzedam
Sprzedam Rock Boots DUI rozmiar 9. Prawie nie używane - mi są za wąskie w stopie. Możliwość przymiarki w najbliższy weekend na Koparkach. Cena 250zł - za buty, przymiarka za darmo :)
Kontakt tędy: http://forum-nuras.com/viewtopic.php?p=269208#269208 --

Data: 2012-06-04 08:45:39
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Zwykle wpisuje się słowo [Market] pamiętasz sprzedaż AO ?
Z butami bardzo współczujemy, że znowu zostałeś nabity w butelkę przez sprzedawców sprzętu nurkowego. Bardzo bardzo współczujemy.

Przy okazji mam prośbę o wyrażenie zgody na cytowanie Twoich przebłysków intelektu, na temat NOF. Dostałem temat, do opisania twierdzenia Kopernika (tego monetarnego).

pozdrawiam rc

Data: 2012-06-05 12:41:02
Autor: jacekplacek
Rock Boots DUI rozmiar 9 - sprzedam
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Sprzedam Rock Boots DUI rozmiar 9. Prawie nie używane - mi są za wąskie w > stopie. Możliwość przymiarki w najbliższy weekend na Koparkach. Cena
250zł -
za
>  > buty, przymiarka za darmo :)
> Kontakt tędy: http://forum-nuras.com/viewtopic.php?p=269208#269208 Zwykle wpisuje się słowo [Market] pamiętasz sprzedaż AO ?

Market, sprzedam, sprzedaż - informacja o treści wątku.

Z butami bardzo współczujemy, że znowu zostałeś nabity w butelkę przez sprzedawców sprzętu nurkowego. Bardzo bardzo współczujemy.

Dystrybucją sprzętu DUI na Polskę zajmuje się firma http://www.ccr.com.pl/ z Częstochowy. Zajmują się biznesem nurkowym a nie nabijaniem ludzi w butelkę. Bardziej uczciwej i rzetelnej firmy trudno szukać na rynku. Przy okazji cennik na nowy sprzęt DUI znajduje się pod tym linkiem:
http://www.skafandrydui.pl/images/uploads/file/
CennikSkafandryDUI_15092011.pdf
Przy okazji mam prośbę o wyrażenie zgody na cytowanie Twoich przebłysków intelektu, na temat NOF. Dostałem temat, do opisania twierdzenia Kopernika (tego monetarnego).

Mało mnie obchodzi co i kto zlecił Twojej upośledzonej osobie. Czy wyrażę na coś zgodę, czy nie - i tak zrobisz, co Ci Twój chory umysł podpowie. Nie mniej: powodzenia w nowej aktywności życzę.

Data: 2012-06-05 19:03:28
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> Zwykle wpisuje się słowo [Market] pamiętasz sprzedaż AO ?

Market, sprzedam, sprzedaż - informacja o treści wątku.

Wiem że opanowanie tej tak prostej formy zachowania netetykiety, było dla Ciebie za trudne.

> [...]

Dystrybucją sprzętu DUI na Polskę zajmuje się firma http://www.ccr.com.pl/ z Częstochowy. Zajmują się biznesem nurkowym a nie nabijaniem ludzi w butelkę. Bardziej uczciwej i rzetelnej firmy trudno szukać na rynku. Przy okazji cennik na nowy sprzęt DUI znajduje się pod tym linkiem:

Znam Ojca właściciela firmy i właściciela. To od czego się nóżki panu "Hrabiemu" rozklapciały, od jazdy konnej w oficerkach ? Czy zasuwania na bosaka w nagonkach ?
Parobasy bez butów ganiały.

> [...]
> Mało mnie obchodzi co i kto zlecił Twojej upośledzonej osobie. Czy wyrażę na coś zgodę, czy nie - i tak zrobisz, co Ci Twój chory umysł podpowie. Nie mniej: powodzenia w nowej aktywności życzę.

Takiego popisu głupoty jaki uskuteczniłeś przy okazji NOF, trudno przebić. Dlatego posłużysz za przykład wiernego ucznia który tylko powtarza regułki. Nawet nie umie obliczyć prężności inertu w tkankach. Pięknie zrobiłeś z siebie wała i ze swoich nauczycieli również.
Posłużysz jako wzorzec głupka, wychowanka Pawła Poręby, sprzedawcy pseudowiedzy dekompresyjnej.

pozdrawiam rc

Data: 2012-06-06 06:58:35
Autor: jacekplacek
Rock Boots DUI rozmiar 9 - sprzedam
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

Biedny chory człowiek z Pana. To przykre podwójnie: raz dla Pańskiej rodziny, dwa -dla nas, bo rozwalił Pan fajne netowe miejsce spotkań.

Data: 2012-06-06 08:30:57
Autor:
[...]

Jacuś Biernacki wygłosił monolog. Jak zwykle bez kontaktu z rzeczywistością.
Zapomniał że miał w tym swój wielki wkład (typowe dla psychopatów są zawsze bez winy, nie mieli żadnego udziału).
Dodatkowo to wielu "guru" uciekło pod parasol moderatorskiej ochrony.
Swoją drogą to wielkie obniżenie statusu instruktora nurkowania, jegomość (Jacek Biernacki TDI/SDI) który fałszuje profil dekompresyjny żeby chwilowo w dyskusji wygrać. Ale jako usłużny głupek Pawełka, nie umie obliczyć morderczej dekompresji. Taką się legitymuje jego "geniusz Bałtyku" NOF str 17.

pozdrawiam rc
ps dziękuję za zgodę na publikację Twoich wynurzeń, na temat NOF. Nie będziecie zadowoleni.

Data: 2012-06-18 13:32:33
Autor: Torin
Rock Boots DUI rozmiar 9 - sprzedam
Bardzo, bardzo rzadko już tutaj zagladam - głownie niestety "dzięki" Pana - rc - działalności.
Ma Pan kolejny sukces do dopisania do swojej niewątpliwie długiej listy ...

Bez pozdrowień
Zbigniew "Torin" Rybarczyk

Data: 2012-06-18 12:36:19
Autor:
Torin <zbyszek@nospam.lipska.net> napisał(a):
Bardzo, bardzo rzadko już tutaj zagladam - głownie niestety "dzięki" Pana - rc - działalności.
Ma Pan kolejny sukces do dopisania do swojej niewątpliwie długiej listy ...

Cóż poradzić, jestem bardzo dobrym awanturnikiem, również niezłym wynalazcą.
Dokładnie z tego drugiego powodu jestem znienawidzonym jegomościem.

Czegoś podobnego o Tobie (za cholerę) nie da się powiedzieć, ostatnia dyskusja z jakiej Ciebie pamiętam, to które forum jest bardziej pedalskie FN czy DiW. Gratuluję właściwego wyboru miejsca Twojej egzystencji merytorycznej.

pozdrawiam rc

Data: 2012-06-19 16:02:38
Autor: Pszemol
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:jrn7c3$cni$1inews.gazeta.pl...
[...]

Raczej z tego pierwszego bo Twoje "wynalazki" nikomu nie przeszkadzają
w niczym. Ba - ja nawet nie wiem co i kiedy wynalazłeś a że awanturnikiem
jesteś to każdy tu wie i to ludziom przeszkadza. Więc nie schlebiaj sobie.

[...]

Zgadza się - on awanturnikiem nie jest, Ty jesteś i jeszcze z tego dumny jesteś.

Data: 2012-06-20 05:49:43
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Raczej z tego pierwszego bo Twoje "wynalazki" nikomu nie przeszkadzają
w niczym. Ba - ja nawet nie wiem co i kiedy wynalazłeś

Mylisz się ponownie. Wielu zasrańców jest zdenerwowanych (wqrwionych) do białości. Dlatego przypomnę.
http://www.rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?t=237
(Swoją drogą wiele osób nadal nie rozumie jak działa DCSC, tym bardziej jak współczesne rozwiązania).

 a że awanturnikiem
jesteś to każdy tu wie i to ludziom przeszkadza. Więc nie schlebiaj sobie.
Zgadza się - on awanturnikiem nie jest, Ty jesteś i jeszcze z tego dumny jesteś.

Nigdy nie kryłem że bardzo mnie interesuje zablokowanie prętów kontrolnych i obserwowanie, jak reaktor emocji idzie na chiński syndrom.

Jeden ze znajomych z FN z rozrzewnieniem wspominał że, nikt nie umiał kręcić zadym tak jak ja.

Wracając do "Torin" on w odróżnieniu od Ciebie "Pszemolku" nie jest nikim bez twarzy, ma odmienny pogląd i może się pod nim podpisać. To duża rzadkość, w świecie trolli takich jak: Ty "Pszemolku", czy "rechot", czy "jacekplacek" przed wyciągnięciem z szafy kombinerkami (Jacek Biernacki).
Wściekły był, czepiał się Kurządkowskiego, tyle że to ja podałem jak się nazywa.
Sprzedał jego kumpel, zniesmaczony zachowaniem. pozdrawiam rc

Data: 2012-06-24 09:34:46
Autor: Pszemol
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:jrro9n$2fp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ma tam przykładu jak to ludzie rzekomo są zdenerwowani na Ciebie
przez Twoje patenty. Wmawiasz sobie: zdenerwowani są na Ciebie za Twoje
aroganckie zachowanie. Za kłótliwość. Za epitety jakimi ich raczysz...

(Swoją drogą wiele osób nadal nie rozumie jak działa DCSC,
tym bardziej jak współczesne rozwiązania).

I co z tego? Powinni rozumieć Twoim zdaniem?
Ty nie rozumiesz jak działa tranzystor - i co z tego? Nic!

[...]

I dlatego ludzie Cie nie toleruja.
Nie za te Twoje patenty, o ktorych prawie nikt nie wie.

Wracając do "Torin" on w odróżnieniu od Ciebie "Pszemolku" nie jest
nikim bez twarzy, ma odmienny pogląd i może się pod nim podpisać.

To akurat czym sie Torin ode mnie rozni mnie w ogole nie interesuje.
Rozmawiamy o Twoim zachowaniu na forach i usenecie ktore jest skandaliczne.

Data: 2012-06-24 18:21:23
Autor:
[...]

Udajesz czy jesteś selektywnie nierozgarnięty. Na tamtym forum jest spokój, na tym nie jest tak prosto.

I co z tego? Powinni rozumieć Twoim zdaniem?
Ty nie rozumiesz jak działa tranzystor - i co z tego? Nic!

Tu się mylisz, na studiach zdałem egzamin z elektroniki na 5.
To że tranzystora bipolarnego nie lubię to zupełnie inna historia.
Na forum nurkowym działanie tranzystorów: bipolarnych, unipolarnych i izolowaną bramką czy jedno złączowych, to małe wyższego rzędu, w porównaniu do działania obiegów półzamkniętych.

> [...]
> zadym tak jak ja.

I dlatego ludzie Cie nie toleruja.
Nie za te Twoje patenty, o ktorych prawie nikt nie wie.

Ponownie jesteś w błędzie, rekreacyjni się mnie boją. Za to merytorycznie zorientowani są dobrze nastawieni. Za parę miesięcy się tego dowiesz.

To akurat czym sie Torin ode mnie rozni mnie w ogole nie interesuje.
Rozmawiamy o Twoim zachowaniu na forach i usenecie ktore jest skandaliczne.

Nie masz tyle odwagi cywilnej co "Torin", dlatego moralizatorskie gadki możesz sobie uskuteczniać aż do "rozpuku".
Nie mogę Ciebie myszko traktować serio. Skoro boisz się własnego cienia.

pozdrawiam rc

Data: 2012-06-25 06:39:26
Autor:
Rock Boots DUI rozmiar 9 - sprzedam
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Ponownie jesteś w błędzie, rekreacyjni się mnie boją.

Bujasz w obłokach.

Zapytaj administratorów z Kraba, dlaczego kasowali materiały naukowe.
Było podane źródło i zachowane wszystkie elementy cytowania publikacji. Dlaczego materiał o leczeniu delirum zachował się, to byłe czyste jajarstwo. Natomiast materiał o dekompresji i modelach perfuzyjnych został skasowany.
Czy to dlatego że ich instruktorowi postawiłem pytanie o możliwość przyspieszenia dekompresji na 16 przedziale ?
Dlaczego na forum "Cyrk" Wojciecha Filipa informacja o tym kto opracował normy polskie do TTT jest zakazana. Owszem administrator "Kjar" wychodził ponownie na głupka (stan permanentny). Było podane kto to opracował, więcej informacji jest również łatwo dostępna w języku polskim. Zdjęcie AO do oddychania w komorze to zupełna pornografia.

Widzisz "Pszemolku" nie orientujesz się w polskim piekiełku.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-04 23:13:27
Autor: Pszemol
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:js912t$8g9$1inews.gazeta.pl...
> Ponownie jesteś w błędzie, rekreacyjni się mnie boją.

Bujasz w obłokach.

Zapytaj administratorów z Kraba, dlaczego kasowali materiały naukowe.

Tak, nie musze sie pytac - kasowali bo sie bali Twoich patentow :-))))))

Data: 2012-07-05 06:28:14
Autor:
> [...]
>
> Zapytaj administratorów z Kraba, dlaczego kasowali materiały naukowe.

Tak, nie musze sie pytac - kasowali bo sie bali Twoich patentow :-))))))

Nie!!! wolą zostać na etapie "wiejska" zabawa, a takie trudne problemy które zmuszają szare komórki do aktywności, to zbyt bolesne działanie dla administratorów. http://www.krab.agh.edu.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=2485
Na szczęście użytkownicy nie są tak betonowi.
Jeden skutecznie nauczył się obliczania dekompresji po Buhlmannowsku.
Czego ty "Pszemolku" jeszcze nie opanowałeś.

pozdrawiam rc

Data: 2012-06-18 13:41:20
Autor: qlphon
Rock Boots DUI rozmiar 9 - sprzedam
Bardzo, bardzo rzadko już tutaj zagladam - głownie niestety "dzięki" ...

użycie "kill file" czy "black list" potrafi uczynić życie trochę bardziej znośnym...
polecam zapoznać się z tematem...

Rock Boots DUI rozmiar 9 - sprzedam