Rock Shox Dart 2 - problem

Data: 2009-04-27 21:57:05
Autor: CJ
Rock Shox Dart 2 - problem
Witam

Kupilem rower z owym amorkiem, jednak dzis po malej wycieczce doszedlem do wniosku ze 100mm
skoku nieco psuje mi przyjenosc z jazdy. Generalnie geometria nie dokonca mi przez ten widelec odpowiada, glowka ramy jest bardzo wysoko, a gorna rura bardzo gwaltownie opada.
Mam model z 2008r, z tego co wiem ma on regulacje skoku i teraz pytanie: czy zmniejszenie skoku ze 100mm (wydaje mi se ze tyle jest ustawione) na 80mm obnizy mi lekko rower? Czy da sie samemu zmniejszyc skok?
Dodatkowo jestem bardzo lekki i chcialbym zmienic sprezyny na bardziej miekkie, jakie sa ceny takich sprezyn?

dziekuje za odpowiedzi
CJ

Data: 2009-04-28 07:12:48
Autor: kml
Rock Shox Dart 2 - problem

Użytkownik "CJ" <cjcoco@vp.pl> napisał w wiadomości news:gt52m0$f7u$1news.onet.pl...
Witam

1. Tak
2. Tak sram.com/en/rockshox
3. Harfa harryson.com.pl

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-04-28 16:51:49
Autor: CJ
Rock Shox Dart 2 - problem
Niestety zmiana skoku nie jest mozliwa ;/

CJ

Rock Shox Dart 2 - problem