[Sprzedam] Rock Shox Judy Race 2001

Data: 2011-03-31 04:14:43
Autor: Wojtek
[Sprzedam] Rock Shox Judy Race 2001
Cześć

Sprzedam amortyzator Rock Shox Judy Race 2001 w idealnym stanie
technicznym i z drobnymi rysami na goleniach zewnętrznych wynikających
z normalnego użytkowania - a to np od oparcia o jakiś murek itd.
W amortyzatorze włożone są najtwardsze sprężyny, dokładam komplet
standardowych.

Amortyzator ma aluminiową rurę sterową, korona trzymająca golenie ma
zebrany materiał z miejsc, które nie przenoszą obciążeń - to wszystko
po to, aby amortyzator był lekki.
Za tłumienie i smarowanie odpowiada olej + regulowany tłumik.
Regulacja tłumienia była zawsze taka sobie, tzn. albo tłumił albo nie
tłumił.
Górne golenie pokryte teflonem, nie porysowane.

Kiedy amortyzator był nowością, jego sugerowana cena wynosiła 1800
PLN.

Rower w którym go użytkowałem był bardzo mało jeżdżony, z pewnością
jego (amortyzatora) przebieg nie przekracza 5000 km.
Zamontowany był w rowerze, na którym zamierzałem się kiedyś ścigać,
ale się nie ścigałem i używałem go tylko do jeżdżenia po okolicznych
lasach. Zawsze miałem drugi sprzęt na dojeżdżanie do pracy, który z
czasem, z racji mojej masy stał się podstawową maszyną którą jeździłem
w teren.

Amortyzator był regularnie serwisowany w BikeManie na Beli Bartoka
(WAW) przed sezonami w których zamierzałem na nim jeździć - wymieniany
olej itd.
Około roku temu wymienione na nowe zostały uszczelki i zregenerowany
tłumik - tylko dlatego, że nie tłumił już z taką siłą jak powinien. Od
momentu serwisu zrobiłem na nim 700 km.

W Warszawie możemy się umówić na jeżdżenie - ale to w ograniczonym
zakresie czasowym, dopóki pęknięcie które pojawiło mi się w ramie przy
sztycy nie będzie na tyle duże, że będzie niebezpieczne.

Cena - 450 PLN

Wojtek

[Sprzedam] Rock Shox Judy Race 2001