Rock Shox REVELATION 100-130 air u tu rn KTOŚ CHĘTNY???

Data: 2009-07-20 09:57:02
Autor: Wojtek
Rock Shox REVELATION 100-130 air u tu rn KTOŚ CHĘTNY???
Miałby do sprzedania, wersja najwyższa (!), zewnętrzny floodgate. Amorek zakupiony w dniu 18.12.2007 (mam rachunek), jak widać używany przez 1.5 sezonu.
Przebieg nieznaczny - jakieś 2kkm, w tym jakieś 800km pod kobitą. Stan idealny.
Motion control na manetce lub bez manetki - jak kto woli, mogę założyć taki lub taki.
Kolor - czarny matowy.

Cena która mnie interesuje - jakiś 1k pln. In case -> proszę na priv.

Acha, odbiór osobisty mile widziany na górnym śląsku.

Amorek zdecydowanie bardziej sztywny od Reby Team z tego okresu, a niewiele cięższy. Regulacja wysokości wspaniale pomaga na podjazdach, tudzież zjazdach... Oczywiście dual-air, stąd nieskończone możliwości regulacji.

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-07-20 10:00:09
Autor: Wojtek
Rock Shox REVELATION 100-130 air u turn KTOŚ CHĘTNY???
aaaa...
sterówka jakieś 200mm