Rock Shox XC30 - manual

Data: 2014-12-01 06:46:56
Autor: PeJot
Rock Shox XC30 - manual
Czołem. Klasyczne kłamstwo internetowe "szukałem, ale nie znalazłem". Właśnie że nie znalazłem pełnego i sensownego manuala do Rock Shoxa XC30 w wersji sprężynowej. Znalezione video najczęściej dotyczy starszych modeli, albo w jakimś dziwnym języku. Pomoże ktoś linkiem albo podpowie co i jak ? Wolałbym jednak to i owo poczytać/ zobaczyć. Wersje OEMowe podobno nie są zalewane olejem.

--
P.Jankisz

Data: 2014-12-01 08:26:50
Autor: Czesław Wiśniak
Rock Shox XC30 - manual
[...]

Manual nie powinien sie roznic od Dart 3 czy 2, a to juz powinno byc bo sam na podstawie takiego manuala rozbieralem.

Wersje OEMowe podobno nie sÄ… zalewane olejem.

Ale gdzie nie jest wlewany ten olej ?

Data: 2014-12-01 08:35:57
Autor: PeJot
Rock Shox XC30 - manual
W dniu 2014-12-01 08:26, Czesław Wiśniak pisze:
[...]

THX, to juĹĽ jest jakaĹ› informacja.

Wersje OEMowe podobno nie sÄ… zalewane olejem.

Ale gdzie nie jest wlewany ten olej ?

Prawdopodobnie chodzi o smarowanie ślizgów.

--
P.Jankisz

Data: 2014-12-01 08:51:42
Autor: Czesław Wiśniak
Rock Shox XC30 - manual
[...]

Zebys mnie zle nie zrozumial. Rozbieralem do zera Dart3, ale konstrukcyjnie sprezynowe XC niczym sie nie rozni.
W Darcie w lewej nodze, czyli tam gdzie sa sprezyny oleju nie bylo tylko smar.

Data: 2014-12-01 14:02:13
Autor: qrt
Rock Shox XC30 - manual
Dnia Mon, 1 Dec 2014 08:26:50 +0100, Czesław Wi¶niak napisał(a):

Czołem. Klasyczne kłamstwo internetowe "szukałem, ale nie znalazłem". Wła¶nie że nie znalazłem pełnego i sensownego manuala do Rock Shoxa XC30 w wersji sprężynowej. Znalezione video najczę¶ciej dotyczy starszych modeli, albo w jakim¶ dziwnym języku. Pomoże kto¶ linkiem albo podpowie co i jak ? Wolałbym jednak to i owo poczytać/ zobaczyć.

Manual nie powinien sie roznic od Dart 3 czy 2, a to juz powinno byc bo sam na podstawie takiego manuala rozbieralem.

Wersje OEMowe podobno nie s± zalewane olejem.

Ale gdzie nie jest wlewany ten olej ?

a te darty i XC to przypadkiem nie s± w prostej lini potomkowie ostatnich
generacji judy?

Data: 2014-12-01 16:53:40
Autor: Czesław Wi¶niak
Rock Shox XC30 - manual
[...]

Chyba tak. Moj kumpel ma starego Judy w swietnym stanie ale fakt, że rower uzywany mało.
Darta 3 mialem swego czasu przez chwile i po pol roku luzy, takze wzdluz osi (pierwsze 5mm skoku). Rozebralem go 2x lejac nowy olej ale nie doszedlem do jakichs konkretnych wnioskow :) Dla mnie to chlam, dlatego nie mam pewnosci co do nowych sprezynowych XC. Moze cos poprawili.
Ze starych sprezynowych mam jeszcze takiego 130mm Manitou Axel. Zadnych luzow, amor w idealnym stanie.

Rock Shox XC30 - manual