Rock Shox, XX i Xloc

Data: 2009-11-25 22:05:49
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Rock Shox, XX i Xloc
Czy ktoś posiada jakiś widelec RS z serii XX z manetką Xloc? Ciekaw jestem co jest w środku i na jakiej zasadzie to działa. RS milczy na ten temat, oprócz oczywistych słodkich pierdów ich marketoidów, bez żadnych konkretów. Najlepsze jest to, że manuale w ogóle nie uwzględniają tych widelców, ani rozwiązań, tak jakby one nie istniały. Snuję tylko domysły, że manetka operuje tłoczkiem z otworkami w tłumiku, który zastępuje zawór obrotowy w "normalnych" MC/BBMC. Regulacja Floodgate'a przy manetce tym bardziej naprowadza na ten trop.
Przy okazji grzebania w manualach znalazłem ciekawostkę, dotychczas radzili wlewać odrobinkę oleju 15W do Dual Air, teraz radzą smarować smarem stałym.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Rock Shox, XX i Xloc