RockShox Reba SL, brak blokady skoku

Data: 2011-01-27 09:01:14
Autor: ...::QRT::...
RockShox Reba SL, brak blokady skoku
Dnia Wed, 26 Jan 2011 22:43:10 +0000 (UTC), piecia aka dracorp napisał(a):

Witam
Mój amortyzator Reba SL Dual Air przestał dobrze działać a dokładnie system tłumienia nie działa. Bez względu na pozycję pokrętła amortyzator ciągle się ugina. Kręcenie imbusem wewnątrz nie daje żadnych efektów. Blokada kompresji nie zaskakuje.

W sumie wszystko się zaczęło od kiedy kumpel w wakacje pokręcił całą główką w której jest ów system Motion Control. Od tamtego czasu blokada działała trochę inaczej. Trudno mi teraz dokładnie powiedzieć co mi nie pasowało.

Sam amortyzator od kiedy go kupiłem(grubo ponad rok) nie był serwisowany. I pewnie w tym tkwi problem. Z jednej strony się zastanawiam czy robić samemu czy dać do serwisu.

serwis jest w miare prosty - ale jak radził kolega sciagnij sobie manual. Zasadniczo aby obejrzeć tłumik kompresji nie trzeba amora rozbebeszać -
jak na moje serwis nie ma na ten element wiekszego wpływu. Można co
najwyżej wymienić olej ale fakty sa takie ze ja zawsze w tym miejścu miałem
czysty olej. Poprostu wykręć go z prawej goleni obejrzyj i tyle.

RockShox Reba SL, brak blokady skoku