Rockrider 340 Decathlon

Data: 2015-08-23 14:16:59
Autor: Piotr Ratyński
Rockrider 340 Decathlon
W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 19:57:07 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
jeśli liczy na podstawowy rower, dla lekkiego i nie wymagającego użytkownika - możliwe że rower da radę.

Ważę ponad 110 kg, wymagający nie jestem - poza wymianą opon i elementów przerzutki, rower daje rade już trzeci sezon. --
Piotr Ratyński

Data: 2015-08-24 09:22:12
Autor: Andrzej Ozieblo
Rockrider 340 Decathlon
W dniu 2015-08-23 o 23:16, Piotr Ratyński pisze:
[...]

Waze ok. 90 kg (ostatnio sie kreci wokol 87 :)), rower z Decathlonu (Rockrider 6.3) ujezdzam juz 5. sezon. Raczej wertepy niz asfalt. Przebieg? Pewnie ok. 5000 km. W rowerze wymienilem tylko rure sterowa na dluzsza. Nawet klockow hamulcowych (proste linkowe tarczowki Tektro) nie musialem. Bebenek (Joy-tech) dostal lekkiego luzu, ktory sie nie powieksza, podobnie jak tylna przerzutka (SRAM X5). Zbliza sie wymiana tylnej opony i pewnie napedu, choc znajac siebie kupie tylko lancuch, a koronki kasety podszlifuje. Za rower w promocji zaplacilem 1700 zl. Za fulla! Porownywalny Giant kosztowal ok. 3500-4000 zl.

Prawda jest, ze kupujac rowery w Decatlonie trzeba sie na nich znac, bo mozna trafic na wcale nietanie badziewie, ale warto sprobowac.

Data: 2015-08-25 10:33:06
Autor: ToMasz
Rockrider 340 Decathlon

koronki kasety podszlifuje. Za rower w promocji zaplacilem 1700 zl. Za
fulla! Porownywalny Giant kosztowal ok. 3500-4000 zl.

tylko że Giant to najgorsza firma do porównań. może w duecie z Krosem. Ja mogę wskazać kilka modeli z przerzutką deore i hydrauliką za 1600, ale żaden nie ma "firmowej" ramy i naklejki. Fakt ze nie "full" bo tego typu unikam jak ognia

ToMasz

Data: 2015-08-25 11:35:13
Autor: Andrzej Ozieblo
Rockrider 340 Decathlon
W dniu 2015-08-25 o 10:33, ToMasz pisze:

ale żaden nie ma "firmowej" ramy i naklejki. Fakt ze nie "full" bo tego
typu unikam jak ognia

Do czasu az Ci kregoslup kaze fulla polubic. :)

Rockrider 340 Decathlon