Rockrider 9.1 vs 9.2 (modele 2013) i inne fulle w ok. 4-6k PLN

Data: 2014-03-21 08:03:32
Autor: themappero
Rockrider 9.1 vs 9.2 (modele 2013) i inne fulle w ok. 4-6k PLN
Hej, czy ktos ma moze jakies wieksze doswiadczenie z tymi modelami rowerow z Decathlona?
Jestem zywnie zainteresowany zakupem fulla, z dobrym osprzetem, blokowanym forkiem z przodu manetka z kierownicy oraz damperem, ktory ma trzy ustawienia pracy, i moze tez blokade tego dampera. Czy takiego modelu dampera nie ma w tej klasie cenowej?
Nie chce wydac na rower wiecej niz 1500 EUR czy tam 6000 PLN. Rower niestety bedzie najprawdopodbniej tylko na 2-3 lata bo pozniej bede musial wyjechac na druga strone Oceanu i nie bedzie mi sie oplacalo go brac ze soba...
Myslalem o Cube bo rownie dobrze wizualnie sie prezentuje, ale nie wiem czy osprzet i wlasciwosci z jazdy sa podobne jak w RR 9.2

Ewentualnie taki model jeszcze bardzo ladnie wyglada i zanim przemawiaja 29" kola. http://www.liquid-life.de/cube/cube-ams-120-race-29-black-anodized-2013.html?utm_source=criteo&utm_medium=shoppers&utm_campaign=retargeting

http://www.liquid-life.de/cube/cube-ams-150-race-black-anodized-2013.html?utm_source=criteo&utm_medium=shoppers&utm_campaign=retargeting

Ale wciaz nie wiem czy sie pchac w 29". Moze ktos jezdzil takim po sniegu? Lepiej z wiekszyma kolami?

Data: 2014-04-02 19:47:31
Autor: famaz
On Fri, 21 Mar 2014 08:03:32 -0700 (PDT), themappero@gmail.com wrote:

[...]

Ja mam Rockridera 9.1. W moim przypadku nie opłacało się dopłacać za
blokady na dumperach bo mam krótki dojazd do terenu gdzie jeżdżę
najwięcej i nie muszę pedałować kilometrów asfaltem.

Data: 2014-04-03 08:12:11
Autor: themappero
On Wednesday, 2 April 2014 19:47:31 UTC+2, famaz  wrote:
> [...]

blokady na dumperach bo mam krótki dojazd do terenu gdzie jeżdżę

najwięcej i nie muszę pedałować kilometrów asfaltem.

A czy ktos ma moze RR 9.2? Czy napinacze do lancucha sa potrzebne bo widzialem np u Krossa w modelu EVO i Earth cos takiego i sie zastanawiam czy jest to potrzebne?

A doswiadczneia z 29" ktos ma w jezdzie po gorkach i blocie?

Rockrider 9.1 vs 9.2 (modele 2013) i inne fulle w ok. 4-6k PLN