Roczna ważność konta

Data: 2013-11-02 15:30:57
Autor: dizel
Roczna ważność konta
On Sat, 02 Nov 2013 13:49:00 +0100, Trybun <Ilicch@jachu.pl> wrote:

Czy ktoś z Was przedłużał "roczną ważność konta"w Orange?  Znajomy ma sporo wątpliwosci jak to zrobić, np czy trzeba doładowywać konto na koniec poprzedniego okresu promocji, mimo tego że na koncie nadal ma prawie 500 zł?

Nie bardzo rozumiem o co chodzi, jeśli ma ofertę na kartę to spokojnie
może sobie wysłać smsa na nr 8002 o treści start i ważność się
wydłuży. Nic nie trzeba doładowywać.
Czasem trzeba uważać z niektórymi promocjami bo Orange wprowadza też
takie które bezpowrotnie kasują roczną ważność konta jak na przykład
darmowy nr do innej sieci.

Pozdrawiam

Data: 2013-11-02 18:07:31
Autor: Trybun
Roczna ważność konta
W dniu 2013-11-02 15:30, dizel pisze:
[...]

I wszystko jasne, ale tylko w przypadku gdy to się robi pierwszy raz, ale w tym wypadku chodzi o przedłużenie tej samej promocji - czyli kolejny sms o treści start na nr 8002. Przecież tak by można do końca świata,, a gdzie tu zarobek, czy jakakolwiek inna korzyść dla Orange?  W innych sieciach także są roczne okresy ważności konta, ale po tym roku trzeba zrobić doładowanie.

Czasem trzeba uważać z niektórymi promocjami bo Orange wprowadza też
takie które bezpowrotnie kasują roczną ważność konta jak na przykład
darmowy nr do innej sieci.

Pozdrawiam

Tak oczywiście - znajomy już o mało kiedyś się na to nie nabrał. ;-)

Data: 2013-11-02 18:45:18
Autor: dizel
Roczna ważność konta
On Sat, 02 Nov 2013 18:07:31 +0100, Trybun <Ilicch@jachu.pl> wrote:

[...]

No właśnie jest tak że można przedłużać w nieskończoność kiedy Ci
pasuje, nie ma z tym żadnego problemu, nic nie trzeba doładowywać.
Możesz sobie co dzień wysyłać tego smsa z przedłużeniem i nic się nie
stanie. Piszę oczywiście o przypadku gdy numer jest w sieci conajmniej
93 dni bo jeśli nie to za każde przedłużenie pobiera 3zł.
Wiem że jak na Orange to dziwne że nie ma innych haczyków ale tak
jest.
Jedyny haczyk to Orange free gdzie żeby nie stracić bonusu neta trzeba
najpierw przedłużyć ważność sms na rok, a potem jeszcze trzeba za 5pln
doładować po to żeby bonus netowy nie przepadł. Jeśli zrobi się w
innej kolejności to konto będzie ważne rok, ale bonus neta za
doładowanie przepadnie.
Co do zarobku to oni wychodzą na swoje, bo o tej rocznej ważności
konta w Orange to mało kto wie tak naprawdę, na stronie też trzeba się
naszukać żeby to znaleźć.

Pozdrawiam

Data: 2013-11-03 10:28:49
Autor: Trybun
Roczna ważność konta
W dniu 2013-11-02 18:45, dizel pisze:
[...]

Jest tak jak napisałeś - przed chwilą wysłałem SMSa na nr 8002 znajomemu - odpowiedź Orange "Twoja ważność konta została przedłużona o 365 dni, dziękujemy za skorzystanie z usługi". Do końca poprzedniej promocji miał jeszcze 3 dni.
No fakt że nie afiszują się zbytnio z możliwością wyboru opcji rocznej ważności konta..
Dzięki bardzo za wszystkie porady i sugestie.

Data: 2013-11-02 18:55:18
Autor: sqlwiel
Roczna ważność konta
W dniu 2013-11-02 18:07, Trybun pisze:

[...]

No paczpan. Bez sensu, a działa. Spoko. Kiedyś wyłączą. Więc trzeba to odnawiać co parę miesięcy i przechowywać zrzut ekranu z terminem ważności, bo lubią wyłączyć i dezinfolinia twierdzi, że zgodnie z regulaminem.

:)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-02 20:48:20
Autor: Artur Maśląg
Roczna ważność konta
W dniu 2013-11-02 18:07, Trybun pisze:
W dniu 2013-11-02 15:30, dizel pisze:
(...)
[...]

Dlaczego?

ale w tym wypadku chodzi o przedłużenie tej samej promocji - czyli
kolejny sms o treści start na nr 8002. Przecież tak by można do końca
świata,, a gdzie tu zarobek, czy jakakolwiek inna korzyść dla Orange?

Jakaś pewnie jest, stąd też korzystam właśnie z ich Orange Free
i Orange POP (backup) i co jakiś czas konta doładowuję (mimo roku
ważności).

innych sieciach także są roczne okresy ważności konta, ale po tym roku
trzeba zrobić doładowanie.

Trzeba zrobić połączenie, doładowanie to inna para kaloszy i dodatkowo
np. co miesiąc trzeba za to zapłacić 'parę zyli'.

Data: 2013-11-03 10:30:12
Autor: Trybun
Roczna ważność konta
W dniu 2013-11-02 20:48, Artur Maśląg pisze:
[...]

Choćby w celu reklamowym, dla pokazania że jest się nawet lepszym od konkurencji. Później, przedłużanie tego to jakby to już traciło sens, w sumie tylko straty finansowe dla firmy.

[...]

Orange dużo klientów zyska tylko z powodu tego że jest siecią o największym zasięgu GSM (na obecną chwilę zaraz po Play), a nie z powodu jakichś tam czasowych promocji. W mojej miejscowości tylko za pomocą Orange można leżeć w łóżku i rozmawiać przez telefon.

[...]

Tak, podobno w Erze coś takiego jest praktykowane. Przynajmniej pamiętam taki ich reklamowy slogan - "w erze żeby zachować ważność konta nie musisz go doladowywać, wystarczy że nawiązeswz połączenie".. Tego jak nawiążesz połączenie nie mając środków na koncie już w tej reklamówce nie wyjaśnili. Sam nie praktykowałem, ale być może żeby przedłużyć ważność konta wystarczy odebrać połączenie przychodzące...?

Data: 2013-11-03 11:17:38
Autor: J.F.
Roczna ważność konta
Dnia Sun, 03 Nov 2013 10:30:12 +0100, Trybun napisał(a):
[...]

Ale ery juz nie ma. Nie pamietam - czy to jeszcze za Ery tak bylo, ale
od roku wydluzenie waznosci konta kosztuje w t-mobile 3 zl/mc.

Tego jak nawiążesz połączenie nie mając środków na koncie już w tej reklamówce nie wyjaśnili.

Moze wystarczylo odebrac. Albo zadzwonic na darmowy numer.
A teraz reklamuja ze i bez pieniedzy mozna dzwonic :-)

J.

Data: 2013-11-04 16:28:43
Autor: Trybun
Roczna ważność konta
W dniu 2013-11-03 11:17, J.F. pisze:
[...]

Tak, jasne że już nie ma, chodziło mi o następcę, który przejął Erę. No nie wiem, mam nawet w domu opakowanie startera t-mobile, i pisze na nim że do przedłużania ważności konta nie trzeba żadnych pieniędzy - wystarczy nawiązać połączenie żeby ważność konta została przedłużona.

[...]

Jeszcze trochę i zaczną się reklamować że tylko u nich dopłaty do rozmów i SMSów... ;-)

Data: 2013-11-04 20:12:50
Autor: J.F.
Roczna ważność konta
Dnia Mon, 04 Nov 2013 16:28:43 +0100, Trybun napisał(a):
[...]

A ten starter dziala ? Bo sie skonczylo, przedluzenie 3 zl/mc i wyklucza sie z wieloma innymi
uslugami. Ciekawe co z posiadaczami takiego startera - reklamowane
prawa sa honorowane, czy juz dawno im wypowiedziano stare warunki.

[...]

W zasadzie ... rozmowy potanialy, mozna by wprowadzic darmowe
telefony, pod warunkiem wysluchiwania reklam :-)

J.

Data: 2013-11-03 14:26:40
Autor: Artur Maśląg
Roczna ważność konta
W dniu 2013-11-03 10:30, Trybun pisze:
[...]

Poniżej właśnie pokazałem, że ma to sens i wcale nie skutkuje "tylko
stratami finansowymi".

[...]

Raczysz żartować - nawet zakładając, że marketingowe twierdzenie
o największym zasięgu jest prawdziwe, to jednak liczą się fakty,
a nie opowieści.

a nie z powodu
jakichś tam czasowych promocji.

Dobre promocje nie są złe i Orange na tym zyskuje (może mniej traci?).

W mojej miejscowości tylko za pomocą
Orange można leżeć w łóżku i rozmawiać przez telefon.

Aha, na podstawie jednej miejscowości i jednego łóżka wysnułeś teorię
o największym zasięgu?

Trzeba zrobić połączenie, doładowanie to inna para kaloszy i dodatkowo
np. co miesiąc trzeba za to zapłacić 'parę zyli'.

Tak, podobno w Erze coś takiego jest praktykowane.

Nie podobno, a jest, i nie w Erze, a w T-Mobile.

[...]

Zbytnie komplikowanie takich zasad nie wpływa na klientów dobrze.
Orange zrobił to jasno i czytelnie.

Data: 2013-11-04 16:29:44
Autor: Trybun
Roczna ważność konta
W dniu 2013-11-03 14:26, Artur Maśląg pisze:

[...]

Opinia na podstawie osobistych doświadczeń.

a nie z powodu
jakichś tam czasowych promocji.

Dobre promocje nie są złe i Orange na tym zyskuje (może mniej traci?).

To że jeszcze u nich jestem zawdzięczają tylko temu że mają najlepszy zasięg. Z tzw promocji  nigdy nie korzystam.

W mojej miejscowości tylko za pomocą
Orange można leżeć w łóżku i rozmawiać przez telefon.

Aha, na podstawie jednej miejscowości i jednego łóżka wysnułeś teorię
o największym zasięgu?

I na podstawie wycieczek po Polsce. Np. na Mazurach kolejka klientów Plusa i Ery się do mnie ustawiała po to aby skorzystać z mojego telefonu i operatora (Orange), bo u nich zasięgu brak.

[...]

Przecież każdy wie o jaka firmę chodzi...

No tak...

Data: 2013-11-04 17:16:26
Autor: Artur Maśląg
Roczna ważność konta
W dniu 2013-11-04 16:29, Trybun pisze:
[...]

To trochę mało, by twierdzić, że Orange jest siecią o największym
zasięgu, a nawet jeśli, to z powodów wadliwej pracy/braku części
usług (np. internetu) można sobie zasięg darować, skoro nie działa.

Dobre promocje nie są złe i Orange na tym zyskuje (może mniej traci?).

To że jeszcze u nich jestem zawdzięczają tylko temu że mają najlepszy
zasięg. Z tzw promocji  nigdy nie korzystam.

Ty może tak, a jak z tzw. promocji nigdy nie korzystałeś to śmiem twierdzić że piszesz nieprawdę, ponieważ te tzw. promocje to często
zwykłe usługi. Z zasięgiem jak wyżej.

[...]

To pewnie byłeś/bywasz na zupełnie innych Mazurach niż np. ja :)
Pomijam już jakieś wypiździajewa w postaci Mamerek czy Stańczyków, ale
w takim Ełku i okolicach to chyba by wypadało, by zasięg był i usługi
wszystkie działały (takich parę przykładów). Oczywiście da się
znaleźć miejsce, gdzie będzie zasięg tylko jednego operatora:>

Tak, podobno w Erze coś takiego jest praktykowane.

Nie podobno, a jest, i nie w Erze, a w T-Mobile.

Przecież każdy wie o jaka firmę chodzi...

No pewnie - kawał o tym, jak to podobno na Placu Czerwonym
samochody rozdawali znasz?

Zbytnie komplikowanie takich zasad nie wpływa na klientów dobrze.
Orange zrobił to jasno i czytelnie.

No tak...

Tak.

Data: 2013-11-04 20:17:47
Autor: Chris94
Roczna ważność konta
Dnia Sun, 03 Nov 2013 10:30:12 +0100, Trybun napisał(a):

Sam nie praktykowałem, ale być może żeby przedłużyć ważność konta wystarczy odebrać połączenie przychodzące...?

Ja praktykowałem i wystarczy. Ale za to sprawdzenie stanu konta
kosztuje, co u mnie skreśla tego operatora.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2013-11-04 21:02:06
Autor: J.F.
Roczna ważność konta
Dnia Mon, 4 Nov 2013 20:17:47 +0100, Chris94 napisał(a):
[...]

Jak sie ma duza gorke, to nie stanowi to problemu :-)

J.

Data: 2013-11-04 23:03:12
Autor: Chris94
Roczna ważność konta
Dnia Mon, 4 Nov 2013 21:02:06 +0100, J.F. napisał(a):

Ja praktykowałem i wystarczy. Ale za to sprawdzenie stanu konta
kosztuje, co u mnie skreśla tego operatora.

Jak sie ma duza gorke, to nie stanowi to problemu :-)

Staram się racjonalnie gospodarować swoją "górką", więc dla mnie ta
oferta jest nie do zaakceptowania.

Data: 2013-11-02 19:50:09
Autor: Krystek
Roczna ważność konta
On Sat, 02 Nov 2013 13:49:00 +0100, Trybun wrote:

[...]

Mnie się kończył okres ważności połączeń, a trochę na koncie zgromadzonych środków na dzwonienie mam. Doładowałem więc za 5-taka dla świętego spokoju i wtedy SMS-em przedłużyłem na kolejny rok.

W Play Fresh trzeba było doładować, by wydłużyć sobie ważność konta, więc z automatu w Orange zrobiłem to samo...

Czasem trzeba uważać z niektórymi promocjami bo Orange wprowadza też
takie które bezpowrotnie kasują roczną ważność konta jak na przykład
darmowy nr do innej sieci.

A to prawda. Staram się czytać regulaminy tych wszelkich promocji. Coś włączysz a coś innego zostanie w tym samym momencie wyłączone.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-11-03 10:30:40
Autor: Trybun
Roczna ważność konta
W dniu 2013-11-02 19:50, Krystek pisze:

[...]

Błąd!! Jeżeli już, to trzeba było się doładować wyższą kwotą - teraz za rozmowy i wiadomości będziesz płacił sporo więcej niż gdybyś się doładował np. za 50zł.

Data: 2013-11-03 11:21:07
Autor: JoteR
Roczna ważność konta
"Trybun" napisał:

[...]

Jasne! Co tam za 50 - od razu za 500!
Niech świnka-skarbonka puchnie dalej ;->

JoteR

Data: 2013-11-04 16:29:57
Autor: Trybun
Roczna ważność konta
W dniu 2013-11-03 11:21, JoteR pisze:
"Trybun" napisał:

[...]

50 zł to optimum pod prawie każdym względem.

Data: 2013-11-03 12:38:11
Autor: Titus Atomicus
Roczna ważność konta
In article <l5553f$hol$4@usenet.news.interia.pl>,
> [...]

Błąd!! Jeżeli już, to trzeba było się doładować wyższą kwotą - teraz za rozmowy i wiadomości będziesz płacił sporo więcej niż gdybyś się doładował np. za 50zł.

O, dlaczego?
--
TA

Data: 2013-11-04 02:10:13
Autor: Krystek
Roczna ważność konta
W dniu 2013-11-03 12:38, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

Błąd!! Jeżeli już, to trzeba było się doładować wyższą kwotą - teraz
za rozmowy i wiadomości będziesz płacił sporo więcej niż gdybyś się

Też chciałbym wiedzieć. Mam Orange Free na Kartę.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-11-04 16:30:23
Autor: Trybun
Roczna ważność konta
W dniu 2013-11-04 02:10, Krystek pisze:
> [...]

doładował np. za 50zł.

O, dlaczego?

Też chciałbym wiedzieć. Mam Orange Free na Kartę.

OFnK to _chyba_ nie dotyczy,.

Data: 2013-11-04 16:30:13
Autor: Trybun
Roczna ważność konta
> [...]

Błąd!! Jeżeli już, to trzeba było się doładować wyższą kwotą - teraz za rozmowy i wiadomości będziesz płacił sporo więcej niż gdybyś się doładował np. za 50zł.

Taka polityka firmy - doładowujesz wyższymi środkami - taniej rozmawiasz i SMS/MMSujesz.

Data: 2013-11-04 20:22:16
Autor: Chris94
Roczna ważność konta
Dnia Sun, 03 Nov 2013 10:30:40 +0100, Trybun napisał(a):

Błąd!! Jeżeli już, to trzeba było się doładować wyższą kwotą - teraz za rozmowy i wiadomości będziesz płacił sporo więcej niż gdybyś się doładował np. za 50zł.

To dotyczy chyba tylko Nowe Orange Go.