Roczne doładowanie konta w Orange

Data: 2014-08-29 09:07:08
Autor: Trybun
Roczne doładowanie konta w Orange
Czy ktos wie dlaczego nie mogę zaktywować nowo kupionego startera Orange SMART na kartę, na roczna ważność konta? Doładowałem za 10zł i wysłałem START na 80408, po jakieś godzinie przychodzi SMS o treści "niestety dla tego numeru nie ma opcji właczenia rocznej ważności konta". Jeszcze żeby było śmieszniej - to doładowanie za dychę przedłużyło ważność konta o 11 dni....

Data: 2014-08-29 07:13:20
Autor: Jakub Danecki
Roczne doładowanie konta w Orange
Trybun wrote:
Czy ktos ...

A co na to infolinia?

Jakub

Data: 2014-08-29 09:24:41
Autor: A.L.
Roczne do?adowanie konta w Orange
On 29 Aug 2014 07:13:20 GMT, "Jakub Danecki" <jak@danecki.net> wrote:

Trybun wrote:
Czy ktos ...

A co na to infolinia?

Jakub

Infolinia na to: "Za kozrystanie z infrolinii nalezy sie 5 zlotych"

A.L.

Data: 2014-08-29 09:27:42
Autor: Trybun
Roczne doładowanie konta w Orange
W dniu 2014-08-29 09:13, Jakub Danecki pisze:
Trybun wrote:
Czy ktos ...
A co na to infolinia?

Jakub

Nie dzwoniłem. Przecież gdybym to zrobił to nie pytałbym tutaj.

Data: 2014-08-29 10:41:01
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Roczne doładowanie konta w Orange

START na 80408

8002

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-08-29 11:22:48
Autor: Trybun
Roczne doładowanie konta w Orange
W dniu 2014-08-29 10:41, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

START na 80408

8002

Ja pi*ę, taki błąd!. Miałem ustawić tą kartę dwoma SMSami, no i zamiast wpisać 8002 to wpisałem nr. kodu doładowującego z batonika Lion... Oczywiście po wpisaniu poprawnego numeru - 8002 wszystko poszło gładko, nawet mi nie policzyli tych 3zł za przedłużenie ważności.
Dzięki za info korekcyjne.

Data: 2014-08-29 15:31:58
Autor: J.F.
Roczne doładowanie konta w Orange
Użytkownik "Trybun"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:5400269a$0$3051$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

http://www.orange.pl/kid,4002010571,id,4002010582,title,Konto-wazne-rok-w-Orange-na-Karte-,article.html

Hm,
a) taryfa smart nie jest wykluczona, Zetafon jest,
b) Dla Klientów ze stażem w Orange na Kartę wynoszącym mniej niż 93 dni każdorazowa aktywacja Promocji kosztuje 3 złote.
c) Aby skorzystać z Promocji, Abonent powinien aktywować usługę wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści START pod numer 8002.

J.

Roczne doładowanie konta w Orange