Roczne doładowanie konta w Orange

Data: 2014-08-29 15:31:58
Autor: J.F.
Roczne doładowanie konta w Orange
Użytkownik "Trybun"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:5400269a$0$3051$65785112@news.neostrada.pl...
Czy ktos wie dlaczego nie mogę zaktywować nowo kupionego startera Orange SMART na kartę, na roczna ważność konta? Doładowałem za 10zł i wysłałem START na 80408, po jakieś godzinie przychodzi SMS o treści "niestety dla tego numeru nie ma opcji właczenia rocznej ważności konta". Jeszcze żeby było śmieszniej - to doładowanie za dychę przedłużyło ważność konta o 11 dni....

http://www.orange.pl/kid,4002010571,id,4002010582,title,Konto-wazne-rok-w-Orange-na-Karte-,article.html

Hm,
a) taryfa smart nie jest wykluczona, Zetafon jest,
b) Dla Klientów ze stażem w Orange na Kartę wynoszącym mniej niż 93 dni każdorazowa aktywacja Promocji kosztuje 3 złote.
c) Aby skorzystać z Promocji, Abonent powinien aktywować usługę wysyłając bezpłatnego SMS-a o treści START pod numer 8002.

J.

Roczne doładowanie konta w Orange