Rocznica

Data: 2010-08-06 23:11:30
Autor: Canucki
Rocznica
Dzisiaj minela 65. rocznica wydarzenia, ktore przyspieszylo koniec wojny na Dalekim Wschodzie, .  Wydarzenie to oraz podobne, o trzy dni pozniejsze
uratowalo m. in. zycie wielu zolnierzy radzieckich.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-07 11:09:25
Autor: jadrys
Rocznica
  W dniu 2010-08-07 01:11,  Canucki pisze:
[...]

Słyszałem opinię że tylko Hitler i USA sie nie zawahały/zawachałyby przed użyciem bomby A.  Tak się zastanawiam co jankesów powstrzymało przed atomowym zbombardowaniem Hanoi??

Data: 2010-08-07 13:53:31
Autor: Canucki
Rocznica
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> [...]

Słyszałem opinię że tylko Hitler i USA sie nie zawahały/zawachałyby przed użyciem bomby A.  Tak się zastanawiam co jankesów powstrzymało przed atomowym zbombardowaniem Hanoi??

Powstrzymali sie tez przed uzyciem bomby atomowej w Korei, gdziekolwiek w swiecie zreszta.  Majac przez cztery lata absolutny monopol w tej dziedzinie
nie zaatakowali tez nuklearnie ZSSR, co prawdopodobnie bylo ich najwiekszym
bledem i przewinieniem i czego negatywne konsekwencje trwaja i beda trwaly.

Jak juz sie Panu zebralo na zastanawianie sie to podrzucam nastepny temat:
 dobrzy czy zli sa Amerykanie, prawi czy bezwzgledni i zbrodniczy?

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-09 21:25:03
Autor: jadrys
Rocznica
  W dniu 2010-08-07 15:53,  Canucki pisze:
[...]

Jednak i bez bomb A. USA są jednymi z największych zbrodniczych krajów na przestrzeni dziejów. W imie tzw. "demokracji i obrony swoich wartości" posłali na całym świecie miliony ludzi do piachu.

Jak juz sie Panu zebralo na zastanawianie sie to podrzucam nastepny temat:
  dobrzy czy zli sa Amerykanie, prawi czy bezwzgledni i zbrodniczy?

Krzysztof Canucki

Oj trudno o jednoznaczną ocenę tego kraju i jego ludności. Są w nim takie zbrodnicze instytucje jak CIA, Pentagon czy prezydent Nixon i Reagan.. Ale USA to także ojczyzna NASA, zespołu "The Doors", Michaela Moore`a  czy Steve`a Fossetta..  jednym słowem - miłość i nienawiść.

Rocznica