Rocznica

Data: 2013-04-03 10:04:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Rocznica
A teraz proszę wszystkich, a zwłaszcza tutejszych bywalców, o chwilę szczerości. Przyznajcie sie, tak z ręką na sercu, coście wczoraj zrobili, by radośnie uczcić 8 rocznicę zasilenia listy lokatorów domu pańskiego przez Jana Pawła?

Może napisaliście jakiś piękny wiersz, a może z kolegami (i koleżankami) wystawiliście w miejscowej remizie jakąś sławną sztukę szanownego nieboszczyka? Nic z tych rzeczy? No, dobrze to może chociaż jakaś kwiatowa wiązanka złożona w skupieniu pod jednym z niezliczonych w waszym mieście pomników Wielkiego Ojca? Pewnie też nie byliście na mszy i nawet złotówki nie wrzuciliście na tacę. Niby na nowy dach, ale wiadomo że o Audi dla proboszcza chodzi. Ostatnie takie Audi przed nadchodzącą erą ubustwa.

Słabo to widzę jednym słowem. Absolutny brak zaangażowania, znieczulica, olewactwo, zanik elementarnej wiary… To ma być to słynne Pokolenie Jana Pawła? I tylko nie mówcie, że mnie też jakoś nie dało się zauważyć modlącego przy telebimie na Placu Piłsudskiego. No, nie było mnie tam, ale zapewniam, że pamiętałem. Z kolegą czciliśmy tę wielką rocznicę, pijac za zdrowie Karola w niebieskim królestwie. Niech mu niebo lekkim będzie. Czyli skromnie, prywatnie, z należnym skupieniem i atencją dla jubilata.

http://tiny.pl/h89dc

Data: 2013-04-06 16:15:17
Autor: mkarwan
Rocznica
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:515be2a5$0$1217$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w zwiÄ…zku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Rocznica