Rocznica Sierpnia'80. ;-) [parodia]

Data: 2016-08-31 11:00:33
Autor: A. Filip
Rocznica Sierpnia'80. ;-) [parodia]
https://pl.wikipedia.org/wiki/21_postulat%C3%B3w_MKS
14. Obniżyć wiek emerytalny dla kobiet do 50 lat, a dla mężczyzn do
lat 55 lub [zaliczyć] przepracowanie w PRL 30 lat dla kobiet i 35 lat
dla mężczyzn bez względu na wiek.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-08-31 03:49:30
Autor: bronek.tallar
Rocznica Sierpnia'80. Wałęsa OSTRO o PO: Nie o takie emerytury walczyłem! ;-) [parodia]
Putin/Orban/Kaczor/Havel mogli zerwać się ze smyczy, a Bolek?
A Bolek pozostanie Bolkiem.

Nu, ale jak reformy, to reformy.
29 stycznia 2015 Polskie Nagrania zostały kupione przez Warner Music Poland. Nowy właściciel kupił przedsiębiorstwo za 8,1 mln zł. (Cena 20mln)
Czy Peło wyprowadziła cokolwiek na prostą?

8mln, aj waj, aj waj.

Data: 2016-08-31 05:48:17
Autor: Zenek Kapelinder
Rocznica Sierpnia'80. Wałęsa OSTRO o PO: Nie o takie emerytury walczyłem! ;-) [parodia]
Jest jeszcze mozliwosc ze zaczna odbierac. Czesci kasy juz nie ma a oddac trzeba bedzie calosc z odsetkami. Wtedy z atrakcji jak w wyliczance zostanie okno, krata, dupa kamrata.

Rocznica Sierpnia'80. ;-) [parodia]