Rocznica katastrofy Tu-154. "Kaczy?ski jak ob??kany"

Data: 2011-02-09 23:06:50
Autor: boukun
Rocznica katastrofy Tu-154. "Kaczy?ski jak ob??kany"
Czy jest jeszcze szansa na wspólne obchody rocznicy katastrofy smoleńskiej? Raczej nie. PO prosi PiS by razem stanąć w jednym szeregu. - Przecież nikt nie każe Jarosławowi Kaczyńskiemu rzucać się w ramiona Donalda Tuska - mówi Robert Węgrzyn (PO). Natomiast PiS prosi PO by pozwoliła im uczcić katastrofę po swojemu. - Mamy do tego prawo - mówi Mariusz Kamiński (PiS). - Już mnie wkurza działanie Jarosława Kaczyńskiego, to jest zachowanie obłąkanego szaleńca poruszającego się we mgle - bojkotowanie państwowych obchodów przez PiS ocenia rzecznik SLD Tomasz Kalita.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rocznica-katastrofy-Tu-154-Kaczynski-jak-oblakany,wid,13117842,wiadomosc_video.html

boukun

Data: 2011-02-09 14:15:27
Autor: Hans Kloss
Rocznica katastrofy Tu-154 Na pohybel platfonsji i bouku?stwu
On 9 Lut, 23:06, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Czy jest jeszcze szansa na wspólne obchody rocznicy katastrofy smoleńskiej?

Każda okazja dobra żeby opluć znienawidzonego kaczora. Nawet rocznica
śmierci jego brata i najbliższych współpracowników.
J-23

Data: 2011-02-09 14:22:52
Autor: brat_olin
On 9 Feb, 23:15, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Każda okazja dobra żeby opluć znienawidzonego kaczora. Nawet rocznica
śmierci jego brata i najbliższych współpracowników.

Kiedy dojdzie do platfonsow, ze rzadzi nimi sepleniacy kaczor Donald,
razem z gajowym ze WSI?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-02-09 23:26:47
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:f6685a01-26b2-4572-97c3-2ef122ea1ec3y26g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Tam zginęło 96 osób, cała polska "elita". A dlaczego zginęła? Bo właśnie brat Jarosława tak samo się zachowywał przed 10 kwietnia, Dzielił i chciał osobne obchody Katynia...
Całkiem możliwe, że teraz się Jarosław rozpierdoli w swoim szaleństwie...

boukun

Data: 2011-02-09 17:50:31
Autor: Bruner

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:iiv4po$23f$1mx1.internetia.pl...
[...]

tutaj nalezy przypomniec jak czesto Lech bywal w Katyniu, on tam nie jezdzil uczcic pamiec a we wlasnych interesach politycznych

10 kwietnia 2006 r. - Nieobecny
17 września 2006 r. - Nieobecny
10 kwietnia 2007 r. - Nieobecny
17 września 2007 r. - Obecny. Wybory do sejmu.
10 kwietnia 2008 r. - Nieobecny
17 września 2008 r. - Nieobecny
10 kwietnia 2009 r. - Nieobecny
10 września 2009 r. - Nieobecny
2010 Tragiczna wizyta... Wybory prezydenckie.

Data: 2011-02-09 23:59:19
Autor: obserwator
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):

tutaj nalezy przypomniec jak czesto Lech bywal w Katyniu, on tam nie jezdzil uczcic pamiec a we wlasnych interesach politycznych.

przypomnij lepiej ile razy byl w Katyniu Tusk i Komorowski przed i po
katastrofie oraz dlaczego Tusk nie pojechal do Katynia z Prezydentem, tylko trzy dni wczesniej i swietowal z Putinem,a nie z polskim Prezydentem.  --

Data: 2011-02-10 00:29:30
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

[...]

A właściwie co by złego się stało jakby Jarek z Donaldem padli sobie w
objęcia z tej okazji?

Donald pewnie nie miałby nic przeciw. A Jarek? Dlaczego by nie chciał?

Data: 2011-02-09 18:45:06
Autor: Bruner

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1cxsqvmdk0vfz$.co73tie6dm3l$.dlg40tude.net...
boukun napisał:

A właściwie co by złego się stało jakby Jarek z Donaldem padli sobie w
objęcia z tej okazji?

Donald pewnie nie miałby nic przeciw. A Jarek? Dlaczego by nie chciał?

gdyby Jarkowi jeszcze troche prochy pokrecic to by jeszcze wiele innych rzeczy zrobil

Data: 2011-02-10 00:05:27
Autor: obserwator
Rocznica katastrofy Tu-154.
> [...]

gdyby Jarkowi jeszcze troche prochy pokrecic to by jeszcze wiele innych rzeczy zrobil

a na jakich prochach byl Tusk kiedy z ogromna szybkoscia wyprzedzilsamochod
Jaroslawa Kaczynskiego ktory jechalna miejsce katastrofy oraz co pil lub
wdychal, kiedy  siedzialz Putinem w namiocie i nawet nie podeszli do Jaroslawa
Kaczynskiego, aby mu zlozyc kondolencje?

Czym sie Tusk obzarl razem z Putinem, kiedy zaczeli sie przed kamerami
obsciskiwac, udajac przed swiatem wielkie wspolczucie?

Co zazywal Komorowski,kiedy sie smial jak glupi w momencie oczekiwania na przylot samolotu z trumnami?

Data: 2011-02-09 19:42:15
Autor: HaMMeR
Rocznica katastrofy Tu-154. "Kaczy?ski jak ob??kany"
On 10 Lut, 00:29, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
boukun napisa :

> Czy jest jeszcze szansa na wsp lne obchody rocznicy katastrofy smole skiej?
> Raczej nie. PO prosi PiS by razem stan w jednym szeregu. - Przecie nikt nie
> ka e Jaros awowi Kaczy skiemu rzuca si w ramiona Donalda Tuska - m wi Robert
> W grzyn (PO). Natomiast PiS prosi PO by pozwoli a im uczci katastrof po
> swojemu. - Mamy do tego prawo - m wi Mariusz Kami ski (PiS). - Ju mnie wkurza
> dzia anie Jaros awa Kaczy skiego, to jest zachowanie ob kanego szale ca
> poruszaj cego si we mgle - bojkotowanie pa stwowych obchod w przez PiS ocenia
> [...]

A w a ciwie co by z ego si sta o jakby Jarek z Donaldem padli sobie w
obj cia z tej okazji?

Donald pewnie nie mia by nic przeciw. A Jarek? Dlaczego by nie chcia ?

Widzisz, ty tego nie zrozumiesz.., bo brak ci pewnych cech, ktore
roznia
czlowieka uczciwego od lajdaka.
Dlatego pedzio jest twoim bratem, a polski patriota, nienawistnym ci
przeciwnikiem.
Probujesz zrozumiec umyslowy miekiszu?

Data: 2011-02-10 11:51:44
Autor: boukun
Rocznica katastrofy Tu-154. "Kaczynski jak oblakany"

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:aa435a76-1d49-468c-be71-89b8e1d2fc35e21g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

roznia
czlowieka uczciwego od lajdaka.
Dlatego pedzio jest twoim bratem, a polski patriota, nienawistnym ci

A który to ma byc ten niby polski patriota?

boukun

Data: 2011-02-10 12:27:28
Autor: Przemysław Warzywny
Rocznica katastrofy Tu-154. "Kaczy?ski jak ob??kany"
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

[...]

Patriota pomylił ci się z idiotą, przychlaście.

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-10 11:01:35
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-09 23:06, boukun pisze:
[...]

Tak p. Kamiński - macie do tego prawo.. ale tylko wtedy gdy będziecie obchodzić tą rocznicę za pieniądze ze swojej kieszeni.

Data: 2011-02-12 14:51:26
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iiv3kb$saa$1mx1.internetia.pl...
[...]

jeszcze czego...
ofiary maja razem z mordercami obchodzic rocznice...
Paszli won!
Na szczaw!
Bydlo neokomusze!

Data: 2011-02-12 19:07:24
Autor: boukun

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ij638m$jmp$1news.ett.com.ua...

[...]

A może by tak Jarek zachciał z kolegami polecieć 10 kwietnia do Smoleńska drugą tutką?

boukun

Rocznica katastrofy Tu-154. "Kaczy?ski jak ob??kany"