Rocznica lądowania na rzece Hudson

Data: 2011-01-15 16:49:39
Autor: boukun
Rocznica lądowania na rzece Hudson
15 stycznia mija druga rocznica lądowania na rzece Hudson w Nowym Jorku samolotu airbus A-320 linii US Airways lotu 1549. Pilot Chesley Sullenberger III dzięki swojemu doświadczeniu uratował wtedy wszystkich pasażerów i całą załogę.

Do lądowania na nowojorskiej rzece Hudson doszło 15 stycznia 2009 roku około godziny 15.31 czasu miejscowego. Samolot airbus A-320 linii US Airways wystartował z lotniska La Guardia. Zaledwie kilka minut po opuszczeniu lotniska doszło do wybuchu jednego z silników maszyny. Samolot znajdował się wtedy na wieżowcami Manhattanu. Pilot Chesley Sullenberger III skierował się nad rzekę, gdzie rozpoczął procedurę wodowania.

Data: 2011-01-15 16:51:10
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:igsg4j$gj7$1mx1.internetia.pl...
[...]

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8947526,Rocznica_ladowania_na_rzece_Hudson,,ga.html

boukun

Data: 2011-01-15 21:25:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-15 16:49, boukun pisze:
Pilot Chesley Sullenberger III dzięki swojemu doświadczeniu uratował wtedy wszystkich pasażerów i całą załogę.

Stawiałbym raczej na szczęście.

Data: 2011-01-15 21:37:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:igt07s$gki$2news.onet.pl...
W dniu 2011-01-15 16:49, boukun pisze:
Pilot Chesley Sullenberger III dzięki swojemu doświadczeniu uratował wtedy wszystkich pasażerów i całą załogę.

Stawiałbym raczej na szczęście.

A ja stawiałbym na profesjonalizm. I z pewnością nie miał przed sobą trzech wysokościomierzy z których, każdy wskazywał inną wysokość.

Data: 2011-01-15 21:42:57
Autor: jadrys
[...]

Jestem gotów postawić swoja roczną emeryturę że drugi raz by taki manewr mu się nie udał.

Rocznica lądowania na rzece Hudson