Rocznica "nocnej zmiany"

Data: 2014-06-05 12:14:51
Autor: max
Rocznica "nocnej zmiany"
Ja tam nic nie mowie ale wiem to , ze Oszewski zostal  adwokatem w czasie tzw. komuny !.
Kidys zarzucalem znajomemu adwokatowi (dawno,temu jeszcze w latach 80-tych ) , ze sie zeszmacil nalezac do ORMO . Odpowiedzial . Malem nastepujace wybory : albo zostac agentem SB , albo zapisac sie do ORMO albo nie zostac dopuszczonym do adwokackiej aplikacji !. Ile w tym prawdy niewiem ale wtedy go zrozuialem bo w sumie porzadnym byl czlowiekiem ."Zycie to nie je bajka".......chyba ze sie jest Kaczynskim !. Z tym nazwiskiem to nawet wspolpraca z wladza stalinowskich czasow jest zaszczytem .......nawet wille w nagrode sie dostaje i to w czasach ,kiedy ludziom z 3 dzieci ieszkajacym w 2 pokojach dokwaterowywano cae rodziny bo nie bylo mieszkan , jak to po wojnie .

max -- -

Data: 2014-06-05 04:02:59
Autor: leming.show
Rocznica "nocnej zmiany"
[...]