Rocznica zakończenia II WŚ w Europie.

Data: 2013-05-09 18:28:18
Autor: WW
Rocznica zakończenia II WŚ w Europie.
Witam

Dziś przypada rocznica zakończenia II WŚ w Europie.
Dla przypomnienia - rozpoczęli ją Niemcy.

A tu cichutko, bo Niemce to teraz nasi przyjaciele są i nie można ich urazić?

Pozdrawiam
WW
„Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać”.

Data: 2013-05-09 11:34:15
Autor: Marek
Rocznica zakoczenia II W w Europie.
On 9 Maj, 18:28, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Witam

Dzi przypada rocznica zakoczenia II W w Europie.
Dla przypomnienia - rozpoczli j Niemcy.

A tu cichutko, bo Niemce to teraz nasi przyjaciele s i nie mona ich
urazi?

Pozdrawiam
WW
"Kiedy Niemcy uznaj si za ofiary II Wojny wiatowej, ich ssiedzi
powinni zacz si ba".

Pomylka - wojna zakonczyla sie 8 maja !!!

Data: 2013-05-10 13:20:45
Autor: WW
W dniu 2013-05-09 20:34, Marek pisze:

Pomylka - wojna zakonczyla sie 8 maja !!!

To nie jest prawda.
Kapitulacja a zakończenie wojny to jednak nie to samo.
Niektóre garnizony Niemieckie skapitulowały dopiero 9 maja a np. obsada Alderney – dopiero 16 maja.
Walki na Pacyfiku trwały w tym czasie w najlepsze a też się liczą do II WŚ.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-05-10 21:00:12
Autor: jr

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| Alderney – dopiero 16 maja.
| Walki na Pacyfiku trwały w tym czasie w najlepsze a też się liczą do II WŚ.

O czym ty piszesz?
Keitel podpisał kapitulację w nocy z 8 na 9 maja tuz przed dwunasta. W Moskwie
byl juz wtedy 9 maja wiec dlaczego mieliby obchodzic osmego? W Polsce byl
jeszcze osmy, ale kogo to obchodzi? Wymiana okupantow?

Data: 2013-05-12 09:30:05
Autor: Trybun
W dniu 2013-05-10 21:00, jr pisze:

[...]

  A 1989 kolejna wymiana. Widać że naszemu krajowi nie pisana jest nigdy wolność i niezależność.

Data: 2013-05-12 23:24:51
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

Moskwie

|  A 1989 kolejna wymiana. Widać że naszemu krajowi nie pisana jest nigdy
| wolność i niezależność.

Kto na nas napadł w 89 roku? (znów cos krecisz komuchu)

Data: 2013-05-09 18:29:43
Autor: Mark Woydak
Rocznica zakończenia II WŚ w Europie.
On Thu, 09 May 2013 18:28:18 +-0200, WW wrote:

Witam

Dzi+AVs- przypada rocznica zako+AUQ-czenia II W+AVo- w Europie.
Dla przypomnienia - rozpocz+ARk-li j+AQU- Niemcy.

A tu cichutko, bo Niemce to teraz nasi przyjaciele s+AQU- i nie mo+AXw-na ich urazi+AQc-?

Pozdrawiam
WW
+IB4-Kiedy Niemcy uznaj+AQU- si+ARk- za ofiary II Wojny +AVo-wiatowej, ich s+AQU-siedzi powinni zacz+AQUBBw- si+ARk- ba+AQcgHQ-.

Cichutko bo nie mo+AXw-na przy+AQc-mi+AQc- jutrzejszej miesi+ARk-cznicy!

MW

Data: 2013-05-10 13:06:26
Autor: WW
Rocznica zakończenia II WŚ w Europie.
W dniu 2013-05-09 18:29, Mark Woydak pisze:

Cichutko bo nie można przyćmić jutrzejszej miesięcznicy!

MW

O do diaska, zapomniałem.  :-(
Masz zupełna racje, co tam kilkadziesiąt milionów ludzi ważne, że najlepszy prezydent w historii Polski został podstępnie: zamordowany, wysadzony w powietrze, zastrzelony, uwięziony, zamglony, zahelowany, i cotm jeszcze ten dureń wymyśli.  :-P

Data: 2013-05-09 19:06:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:kmgird$1u7$1node2.news.atman.pl...
Witam

Dziś przypada rocznica zakończenia II WŚ w Europie.
Dla przypomnienia - rozpoczęli ją Niemcy.

A tu cichutko, bo Niemce to teraz nasi przyjaciele są i nie można ich urazić?

A nie ruscy 17 września?

rozbawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-10 00:53:52
Autor: jr
> [...]

| Witam
|
| Dziś przypada rocznica zakończenia II WŚ w Europie.
| Dla przypomnienia - rozpoczęli ją Niemcy.

To gdzie podpisano pakt R-M? W Berlinie czy w Moskwie?

Data: 2013-05-10 09:51:35
Autor: Trybun
W dniu 2013-05-10 00:53, jr pisze:

To gdzie podpisano pakt R-M? W Berlinie czy w Moskwie?

To nieistotne, ponieważ to nie nasza sprawa. Nas bardziej powinno interesować gddzie podpisano pakt Polska-Francja-GB..

Data: 2013-05-10 21:00:31
Autor: jr

| To nieistotne, ponieważ to nie nasza sprawa.

Znowu znalazles teorie komuchu...
Pakt rozbiorowy to nie nasza sprawa? Jaki rozbiorowy? Pakt unicestwienia
narodu,ktory wstydzilby sie zawiazac jakikolwiek cywilizowany zaborca

 Nas bardziej powinno
| interesować gddzie podpisano pakt Polska-Francja-GB..

A kogo to interesuje, oprocz twojej chorej glowy?
Rzuconym tu tematem sa inspiratorzy tej wojny. Chcesz usprawiedliwiac Stalina
jakimis francuzikami i GB? Hitler zwalal wszystko na Zydow, a wy chyba za pozno
zescie sie urodzili towarzyszu Trybun.

Data: 2013-05-12 09:41:50
Autor: Trybun
> [...]

Pakt rozbiorowy to nie nasza sprawa? Jaki rozbiorowy? Pakt unicestwienia
narodu,ktory wstydzilby sie zawiazac jakikolwiek cywilizowany zaborca

Najwyraźniej juz wszystkie klepki ci się poprzestawiały w tej kapitalistycznej makówce. Jaki pakt na wyniszczenie narodu? Nigdy w historii Rosja nie starała się zniszczyć naszej tożsamości.

> [...]

jakimis francuzikami i GB? Hitler zwalal wszystko na Zydow, a wy chyba za pozno

Tak, ty Jacek i tobie podobni miejcie za złe złodziejowi to że kradnie, a w ogóle nie obciążajcie tych którzy złodziejowi otwierają drzwi do waszego domu.

Żadnego usprawiedliwiania dla Stalina - tylko gołe fakty - Stalin wobec agresywnej polityki imperializmu zachodniego rozpaczliwie szukał sojuszników. Proponował to m.in. Czechosłowacji, proponując jej układ i obronę przed Hitlerem, na skutek nacisków Paryża i Londynu - Praga nie przystała na to, a wiec Stalinowi pozostał tylko sojusz z Hitlerem.

Data: 2013-05-12 22:52:46
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kmnh4g$joo$2node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Najwyraźniej juz wszystkie klepki ci się poprzestawiały w tej
| kapitalistycznej makówce. Jaki pakt na wyniszczenie narodu? Nigdy w
| historii Rosja nie starała się zniszczyć naszej

Udajesz glupiego, czy taki juz jestes?
Czy ja pisze o starej poczciwej Rosji? Pisze o panstwie bolszewikow, ktore po zamordowaniu Rosji wyruszyło na podboj swiata. W marcu 40 rogu gestapo spotkalo sie z NKGB w Zakopanem, tam uzgadniano koordynacje dzialan w sprawie masowej zaglady polskiej inteligencji. Inicjatorem był Jozef Stalin. Ribbentrop spotkał sie z Molotowem w Moskwie, a nie w Berlinie, Auschwitz zaczeto grodzic, gdy w Kozogorach sadzono juz drzewka.
We wszystkim Stalin był pierwszy (Hitler dopiero sie uczyl).

Data: 2013-05-12 23:07:22
Autor: jr
Rocznica zakończenia II WŚ w Europie.

| Tak, ty Jacek i tobie podobni miejcie za złe złodziejowi to że kradnie,
| a w ogóle nie obciążajcie tych którzy złodziejowi otwierają drzwi do

ble ble.........

| waszego domu.
|
| Żadnego usprawiedliwiania dla Stalina - tylko gołe fakty - Stalin wobec
| agresywnej polityki imperializmu zachodniego

Kto cie tego uczyl? Jaki 'zachodni imperialista' napadl na Stalina? Ten z wasikiem, ktorego nauczyl drutow pod pradem?

  rozpaczliwie szukał

i pewnie widziales ta 'rozpacz"?

| sojuszników. Proponował to m.in. Czechosłowacji, proponując jej układ i
| obronę przed Hitlerem

Wytlumacz mi komuchu, po co Czechoslowakom sowiecka 'obrona' przed Hitlerem? Chciałbyś, żeby poł Czechoslowacji Stalin wywiozl na Kamczatke, czy w Gory Wierchojanskie?

Rocznica zakończenia II WŚ w Europie.