Rodacy, jak myślicie...

Data: 2009-06-22 08:07:43
Autor: Tzva Adonai
Rodacy, jak myślicie...
.... kto obecnie stanowi największe zagrożenie dla naszego kraju?...
Tylko szczerze i konkretnie - 3 x fakty...

Data: 2009-06-22 08:17:49
Autor: boukun
Rodacy, jak myślicie...
On 22 Cze, 17:07, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
... kto obecnie stanowi największe zagrożenie dla naszego kraju?...
Tylko szczerze i konkretnie - 3 x fakty...

Kwaśniewski, Cimoszewicz, Borowski.

Możnaby śmiało dodać Kaczyńskich, Rosatiego, Tuska.

boukun

Data: 2009-06-22 17:18:23
Autor: Tzva Adonai
Rodacy, jak myślicie...
Kwaśniewski, Cimoszewicz, Borowski.

Prosiłem o konkrety...

Data: 2009-06-22 08:34:02
Autor: boukun
Rodacy, jak myślicie...
On 22 Cze, 17:18, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
> Kwaśniewski, Cimoszewicz, Borowski.

Prosiłem o konkrety...

Gdyby nie rodzice i ich powiązania z syjonistami, nie mieliby tej
namiestnikowskiej pozycji.
Stolzman, Goldschmidt, Berman.

boukun

Data: 2009-06-22 17:35:21
Autor: Tzva Adonai
Rodacy, jak myślicie...
Gdyby nie rodzice i ich powiązania z syjonistami, nie mieliby tej
namiestnikowskiej pozycji.

Bekon, prosiłem o fakty i konkrety...

Data: 2009-06-22 14:21:20
Autor: Marek
Rodacy, jak myślicie...
On 22 Cze, 17:07, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
... kto obecnie stanowi największe zagrożenie dla naszego kraju?...
Tylko szczerze i konkretnie - 3 x fakty...

Zydzi, Zydzi, Zydzi...

Data: 2009-06-22 20:01:15
Autor: matusm
Rodacy, jak myślicie...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:c7e9f3ba-6f61-4dff-84f6-830a4148f83ff19g2000yqh.googlegroups.com...
.... kto obecnie stanowi największe zagrożenie dla naszego kraju?...
Tylko szczerze i konkretnie - 3 x fakty...
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-22 20:32:40
Autor: raff
Rodacy, jak myślicie...
... kto obecnie stanowi największe zagrożenie dla naszego kraju?...
Tylko szczerze i konkretnie - 3 x fakty...

Dla waszego ? Mysle ze Hamas i Iran.

R.

Data: 2009-06-22 23:07:51
Autor: konserwator
Rodacy, jak myślicie...

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h1oiob$19v$1news.onet.pl...
... kto obecnie stanowi największe zagrożenie dla naszego kraju?...
Tylko szczerze i konkretnie - 3 x fakty...

Dla waszego ? Mysle ze Hamas i Iran.

cholera  przed chwila to samo napisalem....

Data: 2009-06-22 20:12:22
Autor: MH
Rodacy, jak myślicie...
... kto obecnie stanowi największe zagrożenie dla naszego kraju?...
Tylko szczerze i konkretnie - 3 x fakty...

Przeca są wakacje. Masz poprawkę z WOS'u ??

MH

Data: 2009-06-22 22:13:26
Autor: Polok_prawdziwy
Rodacy, jak myślicie...
MH wrote:

... kto obecnie stanowi największe zagrożenie dla naszego kraju?...
Tylko szczerze i konkretnie - 3 x fakty...

Przeca są wakacje. Masz poprawkę z WOS'u ??

Witoj Kumie...!!!

- a kaj siem z Marynom udajes...?

Bo wyłobraź sem, mojej Marynie jakoweś moze i plaze siem umyśliły...

- śtery pensjunaty momy, a łona z gołom dupom popiosku lotać chce...!!!!

Musiołem siem zgodzić, ale pod jednym warunkiem - wypocynek robimy na plazy
mudystuw...!!!

Polotom sem troseckem z kukaracom nawirchu - pikno zec, tak pokazywać...

Bojem siem ino, zejak inkse Maryny łobacem, to moze misiem łodbiur mojom
amtenkom poprawić...

A tego siem łokrutnie bojem, bojak juzem ci kiedysik prawił, jakmy z
Jontkiem kukarace miezyły, to jo nojwinksego mom...!

Mogom siem zaroski inkse Maryny zlecieć, a wis jakto jest - w słońcu nimo
siem tela siły...

Data: 2009-06-23 11:12:54
Autor: MH
Rodacy, jak myślicie...
MH wrote:

> [...]

Jontkiem kukarace miezyły, to jo nojwinksego mom...!

Mogom siem zaroski inkse Maryny zlecieć, a wis jakto jest - w słońcu nimo

Wito Baco !!!

Na plazem mudystuw siem wybiracie ?!  Pedzieć Ci musem , ze łokrutnych strysów
tam doznas. Bedzie tam gzesnych i pomentnych Maryn ze hoho !!!

Wim to dokładnie bośmy s mojom Marynom tyz siem natakie wypocynki udawali.
Jeze ze dwa tydnie kieśmy siem s wypocynku takigo wrócili , niemogłem dojść ku
siebie ...

Jedno co Ci kcem pedzieć i radem dać ... , wypocywej cynnie.

MH --

Data: 2009-06-22 21:05:29
Autor: ali
Rodacy, jak myślicie...
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> napisał(a):
.... kto obecnie stanowi najwi=EAksze zagro=BFenie dla naszego kraju?...
Tylko szczerze i konkretnie - 3 x fakty...

toć ci napisano wyraźnie
pomiot ubeko żydo komuszy

Data: 2009-06-22 23:07:03
Autor: konserwator

[...]