Rodacy, zagłosujcie, kto jest największym antysemi tą III RP...

Data: 2009-06-11 11:15:42
Autor: Tzva Adonai
Rodacy, zagłosujcie, kto jest największym antysemi tą III RP...
Data: 2009-06-11 11:50:58
Autor: Mariusz Merta
nie boisz sie polskiej falszywosci ?
moze sie okazac ze kwasniewski olek
razem z jolka
Mariusz Merta

Data: 2009-06-11 22:02:05
Autor: awe
nie boisz sie polskiej falszywosci ?

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:e4ced573-4919-4fc1-b77a-3afb954b23fbx5g2000yqk.googlegroups.com...
moze sie okazac ze kwasniewski olek
razem z jolka
Mariusz Merta
-- -- -- -- -- -- -
nie mam czasu ogladac tego wideo. No ale jak olek i jola to zawsze mi sie przypomina jak chcial 1 mln zl przeciw temu kto mowil ze Olek spotkal sie z Auganowem. Wychodzi na to ze sie spotkal. Coz stare dlugi trzeba splacac, ale zeby tak lgac na bezczela? Chuj mu w dupe?
awe

Data: 2009-06-11 22:21:11
Autor: MH
nie boisz sie polskiej falszywosci ?

nie mam czasu ogladac tego wideo.

Buahaha !!! A masz czas na pracę zarobkową ?! Od rana do nocy siedzisz
przy kompie i robisz "dobrą robotę" .. Wyluzuj , bo się wykończysz !!
I nie licz na cuda ... Weź się za jakąś robotę , bo projektantka mody pewnego
dnia powie : DZIĘKUJĘ !!

MH

--

Rodacy, zagłosujcie, kto jest największym antysemi tą III RP...