Rodem z PRLu i PGRu

Data: 2009-06-20 12:44:23
Autor: boukun
Rodem z PRLu i PGRu
Królik duszony w marchewce.

Karol Okrasa jest zajefajny, gotuje właśnie potrawę, którą mu mama przyrządzała w najlepszych czasach. Ach, gdzie ta zdrowa polska żywność z czasów PRLu?

boukun

Data: 2009-06-20 13:08:34
Autor: boukun
Rodem z PRLu i PGRu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h1if67$m4r$1nemesis.news.neostrada.pl...
Królik duszony w marchewce.

Karol Okrasa jest zajefajny, gotuje właśnie potrawę, którą mu mama przyrządzała w najlepszych czasach. Ach, gdzie ta zdrowa polska żywność z czasów PRLu?

"Rodem z PRLu i PGRu" - to są wypowiedziane na antenie słowa Karola Okrasy. Cała polska zachwyca się i z nostalgią wraca do tych wspaniałych czasów. To już jest jakiś narodowy dramat...

boukun

Data: 2009-06-20 15:52:07
Autor: Panslavista
Rodem z PRLu i PGRu

[...]

Posiej sobie trawę i napuść na nią króliki, Od czasu do czasu walniesz
takiego w kark, natniesz nos do skrwawienia i włożysz do żeliwnej brytfanny.

Data: 2009-06-20 16:00:14
Autor: boukun
Rodem z PRLu i PGRu

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h1ipm6$a9u$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Nawet gdybym jakimś cudem posiał organiczną trawę, to genetycznie zmodyfikowana trawa za płotem u sąsiada zaatakuje natychmiast moją i ją zdominuje i chuk z takiego sztucznie wyhodowanego królika bez smaku...

boukun

Data: 2009-06-20 16:37:34
Autor: Panslavista
Rodem z PRLu i PGRu

> [...]

trawa za płotem u sąsiada zaatakuje natychmiast moją i ją zdominuje i chuk
takiego sztucznie wyhodowanego królika bez smaku...

Znajdź taką, która u sąsiada nie występuje - nie skrzyżują się.

Rodem z PRLu i PGRu