"Rodzenie dzieci powinno stać się modne" - powiedział Jarosław Kaczyński

Data: 2010-06-30 20:32:24
Autor: Eulalia Browarek
"Rodzenie dzieci powinno stać się modne" - powiedział Jarosław Kaczyński
Jarek! Daj nam przykład! Pójdziemy za Tobą !!! ;))))))

Buchacha....

Zennon

Data: 2010-06-30 22:34:21
Autor: raff
W dniu 2010-06-30 22:32, Eulalia Browarek pisze:
Jarek! Daj nam przykład! Pójdziemy za Tobą !!! ;))))))

Buchacha....

Zennon

TO Jarek ma urodzic ? Czys ty zdurnial ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-06-30 14:00:40
Autor: Antenka
On 30 Cze, 22:34, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

> Buchacha....

> Zennon

TO Jarek ma urodzic ? Czys ty zdurnial ?

On jest głupi i nie wie, że król Władysław Jagiełło spłodził syna w
wieku 76 lat. Jarek ma dopiero 61 l., więc wszystko przed nim :-)

Antenka

Data: 2010-06-30 23:10:51
Autor: RedLite
"Rodzenie dzieci powinno stać się modne" - powiedział Jarosław Kaczyński
W dniu 2010-06-30 23:00, oskarżony *Antenka* zeznał co następuje:

król Władysław Jagiełło spłodził syna w
wieku 76 lat. Jarek ma dopiero 61 l., więc wszystko przed nim :-)

Pff, Król Władysław wcześniej udowodnił, że miecz ma sprawny.
Jarek najpierw niech myśli o ożenku, później ewentualnie adopcja lub in vitro.

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-06-30 23:35:00
Autor: awe

Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:i0gbsi$d5s$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
a nie moze na kocia lape?
awe

Data: 2010-06-30 21:38:27
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0gd56$gj6$1news.onet.pl...

[...]

Nie. To by była zoofilia i molestowanie zwierzątek. Takie posklejane futerko może zaszkodzić kotkowi.

Zennon

Data: 2010-07-01 00:04:12
Autor: awe

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i0gdgj$tn3$1tioat.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
nie wiem, nie mam kota i nie przepadam, psy toleruje bez afektu ale za to konie wierzchowe - to jeszcze jeszcze
awe

Data: 2010-07-01 02:32:43
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 30 Jun 2010 14:00:40 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

On jest głupi i nie wie, że król Władysław Jagiełło spłodził syna w
wieku 76 lat.

A to znasz?

98-letni staruszek przychodzi do lekarza na badania kontrolne.
Lekarz pyta go o samopoczucie, na co staruszek odpowiada:
- Nigdy nie czulem sie lepiej. Mam 18-letnia narzeczona. Jest w
ciazy i wkrótce bedziemy miec syna...
Doktor mysli chwile i mówi:
- Niech pan pozwoli, ze opowiem panu pewna historie:
Pewien mysliwy, który nigdy nie zapominal o sezonie mysliwskim,
wyszedl raz z domu w takim pospiechu, ze zamiast strzelby wzial ze
soba parasol. Kiedy znalazl sie w lesie, z krzaków wyszedl ogromny
niedzwiedz. Mysliwy wyciagnal parasol, wycelowal w niedzwiedzia i
wypalil. I wie pan co stalo sie potem?
- Nie - odpowiada staruszek.
- Niedzwiedz padl martwy jak kloda.
- Niemozliwe! - wykrzyknal staruszek. - Ktos inny musial wystrzelic!
- I do tego punktu wlasnie zmierzalem...

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-01 01:34:31
Autor: Antenka
"Rodzenie dzieci powinno stać się modne" - powiedział Jarosław Kaczyński
On 1 Lip, 02:32, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Wed, 30 Jun 2010 14:00:40 -0700 (PDT), Antenka napisa (a):

> [...]

Lekarz pyta go o samopoczucie, na co staruszek odpowiada:
- Nigdy nie czulem sie lepiej. Mam 18-letnia narzeczona. Jest w
ciazy i wkr tce bedziemy miec syna...
Doktor mysli chwile i m wi:
- Niech pan pozwoli, ze opowiem panu pewna historie:
Pewien mysliwy, kt ry nigdy nie zapominal o sezonie mysliwskim,
wyszedl raz z domu w takim pospiechu, ze zamiast strzelby wzial ze
soba parasol. Kiedy znalazl sie w lesie, z krzak w wyszedl ogromny

Głupi Grześ hihi.

Antenka

Data: 2010-07-01 10:47:26
Autor: Panslavista

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:12782be1-8dab-4795-aded-43749e1b4c7da30g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

- Niedzwiedz padl martwy jak kloda.
- Niemozliwe! - wykrzyknal staruszek. - Ktos inny musial wystrzelic!
- I do tego punktu wlasnie zmierzalem...

To pedał i do tego ciota - dlatego jest za małżeństwami pedałów. Sądzi, że po zawarciu małżeństwa nareszcie zajdzie, bo do tej pory tyle spermy przyjął w anal nadaremnie...

Data: 2010-07-01 11:34:55
Autor: Grzegorz Z.
"Rodzenie dzieci powinno stać się modne" - powiedział Jarosław Kaczyński
To pedał i do tego ciota - dlatego jest za małżeństwami pedałów.

Jestem też za tym żeby starych zrzędliwych dziadów po 60 przerabiać na
soylent green - by nie marnowali powietrza.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-30 22:35:32
Autor: Krzysztof

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i0g9op$6fn$2news.onet.pl...
W dniu 2010-06-30 22:32, Eulalia Browarek pisze:
Jarek! Daj nam przykład! Pójdziemy za Tobą !!! ;))))))

Buchacha....

Zennon

TO Jarek ma urodzic ? Czys ty zdurnial ?
Jak nie potrafi "zapylic" to niech sprobuje urodzic:D

K.

Data: 2010-06-30 22:48:33
Autor: awe

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0g9qj$8o$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- --
pewnie znal twoich rodzicow i to go zniechecilo
awe

Data: 2010-07-01 02:30:32
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 30 Jun 2010 22:34:21 +0200, raff napisał(a):

W dniu 2010-06-30 22:32, Eulalia Browarek pisze:
Jarek! Daj nam przykład! Pójdziemy za Tobą !!! ;))))))

Buchacha....

Zennon

TO Jarek ma urodzic ? Czys ty zdurnial ?

To niech się Jarek nie wypowiada w kategoriach że ktoś coś "musi" skoro on
sam nie może.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

"Rodzenie dzieci powinno stać się modne" - powiedział Jarosław Kaczyński