Rodzice budują muzeum Gosiewskiego

Data: 2010-08-12 17:39:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Rodzice budują muzeum Gosiewskiego
Rodzice posła PiS Przemysława Gosiewskiego, który zginął w katastrofie lotniczej pod Smoleńskiem, nie czekają na decyzje w sprawie pomnika ofiar. Właśnie wzięli sprawy w swoje ręce. Jak donosi "Super Express" urządzają muzeum poświęcone tragicznie zmarłemu synowi.

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/298699,rodzice-buduja-muzeum-gosiewskiego.html#komentarze

"Mąż zamówił portret Przemka naturalnych wymiarów. A ja zaczynam pisać książkę o synu. Chcę, żeby ukazała się w rocznicę jego śmierci, 10 kwietnia" - mówi "Super Expressowi" Jadwiga Gosiewska, mama byłego wicepremiera.

Muzeum Przemysława Gosiewskiego ma powstać w Kołakach Kościelnych koło Zambrowa. Tam rodzice zmarłego polityka PiS mają dom. "On był dla nas wszystkim. To był wspaniały syn, nigdy nie przysporzył nam żadnych problemów. Zdolny, dobrze się uczył, pięknie grał na pianinie" - mówią "Super Expressowi" rodzice.

Jadwiga Gosiewska opowiada też, jak dowiedziała się o śmierci syna. "O godz. 8 zaczęłam dyżur w szpitalu w Sławnie. Mąż w domu oglądał telewizję. Zadzwonił i powiedział, co się stało, a ja pomyślałam: <Dobrze, że jestem samochodem. Mam takie piękne drzewo po drodze>. Doszłam do wniosku, że nie ma po co żyć i że najprawdopodobniej mój mąż tak samo będzie myślał. Chciałam się rozbić na tym drzewie. Ja bym to zrobiła, naprawdę, ale pielęgniarki zabrały mi kluczyki. Do domu przywiozła mnie koleżanka" - mówi Gosiewska.

"Mąż odejście Przemka przeżywa gorzej niż ja" - dodaje mama byłego wicepremiera. "Krzyczy, że zabili mu syna, jest tak zły, że chciałby pójść walczyć na barykady. Żeby się ratować, urządza synowi muzeum w naszym domu w Kołakach Kościelnych koło Zambrowa" - mówi Jadwiga Gosiewska.

Muzeum ma być otwarte 10 października, minie wtedy pół roku od katastrofy pod Smoleńskiem. W muzeum znajdą się zdjęcia i wspomnienia po Przemysławie Gosiewskim. W centralnym miejscu ma znaleźć się portret byłego posła PiS oprawiony w złote ramy.

Przejaw megalomani. I ogłosili to w prasie, by pokazać wszystkim jak bardzo kochają swojego syna.

"Strzeżcie  się,  żebyście  uczynków pobożnych nie wykonywali przed ludźmi po to, aby was widzieli; inaczej nie będziecie mieli nagrody u Ojca waszego, który jest w niebie." - czystość uczynków - "Kazanie na górze"

Powinni umieścić replikę peronu - największe osiągnięcie ich syna.

Data: 2010-08-12 17:49:25
Autor: Grzegorz Z.
Rodzice budują muzeum Gosiewskiego
Powinni umieścić replikę peronu - największe osiągnięcie ich syna.

Pozostaje tylko zdecydować czy model peronu będzie w skali H0 czy TT ? --
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-12 20:03:43
Autor: jadrys
[...]

Ale to chyba nic złego?

Data: 2010-08-12 20:25:23
Autor: u2
W dniu 2010-08-12 20:03, jadrys pisze:
Przejaw megalomani. I ogłosili to w prasie, by pokazać wszystkim jak
bardzo kochają swojego syna.

Ale to chyba nic złego?

Pisze, że to przejaw megalomanii, widoczna jest jego zła, złośliwa wola.

Data: 2010-08-12 20:31:15
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-12 20:25, u2 pisze:
[...]

No przecież to jest piękny gest. Ze wszech miar godny naśladowania dla wszystkich. - Rodzice dbają o pamięć po zmarłym synu...

Data: 2010-08-12 20:59:03
Autor: the_foe
W dniu 2010-08-12 20:31, jadrys pisze:
[...]

niech dbaja, to zwykla ludzka potzreba emocjonalna. Tyle ze postronne osoby nic nie obchodzi kim byl Gosiewski. Nieczego nie wynalazl, nic wielekiego nie osiagnal. Byl nikim jak 99,99999% ludzkosci.

--
the_foe

Data: 2010-08-12 21:08:36
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-12 20:59, the_foe pisze:
[...]

Przecież wiem. Chodzi mi tylko o postawę jego rodziców. A ta zasługuje (moim zdaniem) na pochwałę.

Data: 2010-08-12 21:33:55
Autor: the_foe
W dniu 2010-08-12 21:08, jadrys pisze:
[...]

raczej potrzebuja psychologa. Mamy tu doczynienia z ksiazkowa proba wyparcia zlych emocji kosztem ucieczki w swiat alternatywny. Wszytko sie to na nich zawali jak za kilka lat w dniu 10 kwietnia w TV beda o Smolensku wspominac tragedie w 10 sek. spocie.

--
the_foe

Data: 2010-08-12 21:04:28
Autor: Krzysztof
Rodzice budują muzeum Gosiewskiego
Muzeum Przemysława Gosiewskiego ma powstać w Kołakach Kościelnych koło Zambrowa.
Nie we Włoszczowej ?Akurat sti nieużywany ,moze na peronie?
K.

Data: 2010-08-13 09:17:57
Autor: Tomek
Rodzice budują muzeum Gosiewskiego

Powinni umieścić replikę peronu - największe osiągnięcie ich syna.

Po Tusku to nawet peronu nie zostanie. No chyba że jego ruiny...
Tomek

Rodzice budują muzeum Gosiewskiego