Rodzice posła PO

Data: 2013-03-25 09:39:24
Autor: Przemysław W
Rodzice posła PO
Bieda! Rodzice posła PO za chlebem wyjechali z kraju!

Już nie tylko młodzi ludzie wyjeżdżają do Wielkiej Brytanii za pracą. Jak zdradził poseł PO Jacek Żalek, jego rodzice także niedawno zdecydowali się na wyjazd i... zarabiają więcej niż w Polsce

Według różnych szacunków, w wielkiej Brytanii pracuje nawet kilkaset tysięcy rodaków. Zapowiedzi premiera Donalda Tuska się nie spełniły, a do pracy na wyspy wyjechali już nawet rodzice... posła PO.

Jak czytamy w tygodniku "Do Rzeczy", wyemigrowali do Londynu kilka lat temu. Ojciec jest stomatologiem, a mama pediatrą. Poseł Jacek Żalek przyznaje, że rodzice mają tam wyższe pensje oraz lepszy standard i komfort pracy niż w Polsce. – Jeśli ktoś gotów jest zapłacić cenę rozłąki, to wybór wydaje się prosty – przyznaje polityk partii Donalda Tuska.

Data: 2013-03-25 16:25:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Rodzice posła PO

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kipnf0$st9$2dont-email.me...
[...]

A wśród bezdomnych w Wielkiej Brytani 40% to Polacy!

po czubek rozbawiony

Data: 2013-03-25 17:21:24
Autor: u2
Rodzice posła PO
A wśród bezdomnych w Wielkiej Brytani 40% to Polacy!

Każdy tam żyje jak chce :

http://www.pardon.pl/artykul/5628/polski_bezdomny_w_anglii_zostawiz_p_z_miliona_spadku

Polski bezdomny w Anglii zostawił pół miliona spadku!

Choć raz brytyjskie media napisały o Polakach-imigrantach z sympatią. A to za sprawą Józefa Stawinogi (87) - zagadkowego bezdomnego z Wolverhampton. Lokalnego świętego męża z własną stroną w internecie.

Jak korzystając z sezonu ogórkowego podaje dziś "Dziennik", w Polsce zakończyły się półroczne poszukiwania spadkobierców zmarłego w październiku ubiegłego roku legendarnego kloszarda. W angielskim mieście, w którym przez 30 lat mieszkał w namiocie przy obwodnicy, był znakomitością i otaczał go... powszechny szacunek. Właśnie tak. Bezdomnego. Historia jest tak ciekawa, że warta przypomnienia.

Stawinoga, o czym brytyjski dziennik "Daily Mail" donosił ze zdumieniem prawie rok temu, był znakomitością również... w internecie i miał własną stronę na facebook.com, założoną przez fanów. Było ich ponad 6 tysięcy. Co takiego było w człowieku, znanym w Wolverhampton jako Fred, Joe, Supertramp, Trampee (Włóczęguś), a nawet - Szekspir?

W Wolverhampton, mieście wielkości Gdyni, opowiadano że kruchy, zgarbiony staruszek ze skołtunioną brodą do ziemi jest byłym polskim żołnierzem - starszym szeregowym - który po wojnie zamieszkał w Anglii. Po rozstaniu z żoną porzucił wszystko i zaczął żyć jako pustelnik. Słyszało się różne romantyczne warianty. O sowieckim obozie jenieckim - stąd lęk przez życiem w zamknięciu i namiot - a nawet o karierze nawet nie w Wehrmachcie, ale... w SS.

Ludzi fascynowało, że Stawinoga niczego nie potrzebuje. Miasto wielokrotnie oferowało mu mieszkanie socjalne - odmówił. Troskliwie się nim opiekowano - miasto codziennie dostarczało mu do namiotu posiłki. Hindusi i sikhowie widzieli w nim ideał ascezy, niemal świętego męża, wolnego od pokus doczesnych.

Dla innych był po prostu barwną postacią - brodaczem w wystrzępionej odzieży, który wielokrotnie pozował studentom szkół artystycznych. Mówił wyłącznie po polsku, zresztą niechętnie. Ludzie dawali mu różne rzeczy. Brał to, czego potrzebował. Nigdy nie chciał pieniędzy. Dlatego przynoszono mu mnóstwo jedzenia. Angielscy kibole pozdrawiali go w drodze na mecze.

Mieszkał pod wierzbą, na kawałku zieleni między centrami handlowymi. Miał polskiego przyjaciela - Juliana Leonowicza. Leonowicz znał go pół wieku i czasem odwiedzał. Nie za często - Stawinoga nie był ani zbyt rozmowny, ani szczególnie miły. To Leonowicz opowiedział dziennikarzom jego historię.

W latach 50. pracowali razem w hucie. Stawinoga ożenił się z pewną Austriaczką, ale traktował ją źle. Wychodząc do pracy, zamykał ją w wynajmowanym pokoju na klucz. W ogóle nie był zbyt miły i prawie nikt go nie lubił.

Pewnego razu Austriaczka od niego uciekła. Stawinoga stal się zgorzkniały. W roku 1967, w wieku 46 lat, przestał chodzić do pracy. Wyrzucano go z kolejnych mieszkań za niepłacenie czynszu. W końcu został bezdomnym. Leonowicz był zdania, że ta bezdomność to jakaś forma pokuty - za coś, co Stawinoga kiedyś zrobił. Może za SS.

Zaś w swoim namiocie kloszard robił dwie rzeczy - bez przerwy zamiatał i palił papierosy. Nie miał ogniska, odkąd przed kilkoma laty zajęła mu się broda. Czasem, gdy był nie w humorze, atakował gości miotłą. W zwolnionym tempie, jak to człowiek prawie 90-letni. Gdy już mówił, głównie narzekał. Jak to Wolverhampton zmieniło się na gorsze przez te 30 lat. Choć on sam przez ten czas praktycznie nie ruszył się ze swego namiotu.

W końcu znaleziono go martwego. Umarł na zapalenie płuc. Wtedy okazało się, że Stawinoga naprawdę niczego nie potrzebował. Państwo przez wszystkie te lata wypłacało mu emeryturę - której nie odbierał. Uzbierało się ponad 90 tys. funtów - 400 tysięcy złotych.

Gdy nie znaleziono w Wielkiej Brytanii żadnych krewnych, miasto wpadło na pomysł, by za te pieniądze ufundować "Fredowi Włóczędze" pomnik. Jednak wpierw postanowiono poszukać spadkobierców w Polsce. W świetle brytyjskiego prawa mogła bowiem dziedziczyć nawet jego rodzinna miejscowość.

Czyli wielkopolska wieś Krążkowy - ostatnie miejscu zamieszkania Stawinogi w Polsce. Której włodarze jęli ochoczo dzielić skórę na niedźwiedziu. Będzie hala gimnastyczna. I dwa boiska.

A raczej - nie będzie. Bo spadkobierców w końcu znaleziono. Po przesłuchaniu blisko 900 Stawinogów natrafiono na ślad dzieci siostry bezdomnego - mieszkających obecnie w Chorwacji i Niemczech. Prawdopodobnie to one będą dziedziczyć.

Mamy w związku z tym takie brzydkie uczucie, że już lepszy byłby pomnik. Jeden z nielicznych pomników Polaków poza granicami Polski. A zwłaszcza polskich bezdomnych. Nie wiadomo, czy Józef Stawinoga na pomnik zasłużył. Swą zagadkę, jeśli jakąś w ogóle posiadał, zabrał ze sobą do grobu.

Ale i tak szkoda tego pomnika.

Data: 2013-03-25 17:15:40
Autor: xan
Rodzice posa PO
W dniu 25.03.2013 15:39, Przemysaw W pisze:
Bieda! Rodzice posa PO za chlebem wyjechali z kraju!

Ju nie tylko modzi ludzie wyjedaj do Wielkiej Brytanii za prac.
Jak zdradzi pose PO Jacek alek, jego rodzice take niedawno
zdecydowali si na wyjazd i... zarabiaj wicej ni w Polsce

A moe s fachowcami, tylko przez karier syna ciko byo by im znale prac wart ich wiedzy z obawy przed oskareniami pacanw z jedynej "uczciwej inaczej" opcji.

Data: 2013-03-25 11:59:50
Autor: Przemysław W
Rodzice posła PO
Użytkownik xan napisał:
W dniu 25.03.2013 15:39, Przemysław W pisze:
[...]

A może są fachowcami, tylko przez karierę syna ciężko było by im znaleźć
pracę wartą ich wiedzy z obawy przed oskarżeniami pacanów z jedynej
"uczciwej inaczej" opcji.

Boziu co za umyslowa miernote plodzi ten Tusk :)
Moze GWno ci to lepiej wytlumaczy, bo ja nie mam ochoty:

"Tego jeszcze nie było w historii szkolnictwa wyższego. Uniwersytet Medyczny w Łodzi zwalnia kilkudziesięciu profesorów i doktorów habilitowanych!"

Cały tekst: http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,13613289,Zwalniaja_kilkudziesieciu_profesorow_i_doktorow_medycyny.html#ixzz2OZVFrLd5

Data: 2013-03-25 18:03:31
Autor: xan
Rodzice posa PO
W dniu 25.03.2013 17:59, Przemysaw W pisze:
Uytkownik xan napisa:
[...]

Szkoda ze nie rozumiesz co czytasz, spytaj w Toruniu aby ci wytumaczyli.

Data: 2013-03-25 12:06:56
Autor: Przemysław W
Rodzice posła PO
Użytkownik xan napisał:
W dniu 25.03.2013 17:59, Przemysław W pisze:
Użytkownik xan napisał:
[...]

Szkoda ze nie rozumiesz co czytasz, spytaj w Toruniu aby ci wytłumaczyli.

Tym mi z pewnoscia tego nie wytlumaczysz, wracaj pobawic sie
pilka, ja mam ciekawsze zajecia niz przepychanki z malolatami.

Data: 2013-03-25 18:13:06
Autor: xan
Rodzice posa PO
W dniu 25.03.2013 18:06, Przemysaw W pisze:
Uytkownik xan napisa:
[...]

To nie odpisuj, proste jak drut, ale moze dla ciebie zbyt skomplikowane.

Data: 2013-03-25 19:23:19
Autor: Grzegorz Z.
Rodzice posła PO
"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Cos ci sie popierdolilo?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

"Nie dość że jesteś sk******em, to jeszcze w dodatku głupim sk******em"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c42fa4e39e6b6511?hl=pl
"Ale ty naprawdę pierdolisz od rzeczy "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2a4d162e47264aba?hl=pl

Data: 2013-03-25 18:26:01
Autor: Prinzlaff Herrlich
Rodzice posła PO
Dnia Mon, 25 Mar 2013 11:59:50 -0500, Przemysaw W napisa(a):

Uytkownik xan napisa:
[...]

"Tego jeszcze nie byo w historii szkolnictwa wyszego. Uniwersytet Medyczny w odzi zwalnia kilkudziesiciu profesorw i doktorw habilitowanych!"

Cay tekst: http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,13613289,Zwalniaja_kilkudziesieciu_profesorow_i_doktorow_medycyny.html#ixzz2OZVFrLd5

A co to, profesorki i inne doktorki s nietykalni? Studiujc w Polsce
miaem do czynienia z tymi pidiotami rzucajcymi indeksami po przektnej
sali. Kupa pasoytw, plagaciarzy i nierobw.

Data: 2013-03-25 17:31:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Rodzice posa PO

Uytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisa w wiadomoci news:kipt7c$r3g$3news.icm.edu.pl...
[...]

A moe, k..... dowiesz si, od kiedy ich syn jest posem?

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-03-25 18:00:01
Autor: xan
Rodzice posa PO
W dniu 25.03.2013 17:31, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

A co mnie to, od kiedy. Na pewno w PO jest duej ni jest posem - co dla innych jest ju samo w sobie zbrodni, bardziej mnie wkurwia dopierdalanie si do rodzin osb publicznych i grzebanie w yciorysach.

Data: 2013-03-25 19:46:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Rodzice posa PO

Uytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisa w wiadomoci news:kipvqh$1il$1news.icm.edu.pl...
[...]

Ale tylko do rodzin przeciwnikw politycznych. Wszystkich nie rozpierdalaj!!!

po czubek ubwiony

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-03-25 18:34:19
Autor: Prinzlaff Herrlich
Rodzice posła PO
Dnia Mon, 25 Mar 2013 09:39:24 -0500, Przemysław W napisał(a):

[...]

Nie rozumiem twego zdziwienia. Ludzie wykształceni to i znaleźli dobrą
pracę. Miernota pozostała w państwowej służbie zdrowia.