Rodzina

Data: 2012-03-04 11:34:47
Autor: Mruk
Rodzina
W dniu 2012-03-01 14:08, Tadeusz Franciszek Zielinski pisze:
Witam

O ile się orientuję, w sprawie karnej można odmówić zeznawania przeciwko
osobie z najbliższej rodziny.

Czy w sprawie wykroczenia też jest taka możliwość tzn. można odmówić
wskazania sprawcy twierdząc, że to osoba z najbliższej rodziny?

1. policja nie umie przesłuchiwać. Potrafi najpierw przedstawić zarzut a później słuchać jako świadka.

2. nie dać się zastraszyć jak mówi "musisz powiedzieć bo cie ukaramy".

Mów "tego dnia samochodem jechałem ja i żona, nie pamiętam które z nas prowadziło w danej chwili gdy robione było zdjęcie". Żona zostanie wezwana. Musi powiedzieć to samo. Jak na zdjęciach nie widać to już nie Twój kłopot.

Data: 2012-03-04 12:06:56
Autor: Bydlê
Rodzina
On 2012-03-04 10:34:47 +0000, Mruk <tratatata@gazeta.pl> said:

nie daæ siê zastraszyæ jak mówi "musisz powiedzieæ bo cie ukaramy".

Nie ma mo¿liwo¶ci, by co¶ takiego mogli zrobiæ, wiêc trzeba prosiæ o funkcjonariusza z matur±.
;>

--
Bydlê

Rodzina