Rodzina mi się zwaliła do chaty p rzejazdem...

Data: 2009-07-08 19:20:08
Autor: Jerzy Tabortowski
Rodzina mi się zwaliła do chaty p rzejazdem...
Tzva Adonai pisze:
... w postaci mojej starszej siostry ciotecznej i jej kilkuletnich
pociech.. Dobrze, że nie mówią po polsku, trochę odpocznę od tego
szeleszczącego języka...

hłe hłe hłe mówią maluchy czy szwargot ??

Data: 2009-07-08 19:25:14
Autor: Tzva Adonai
Rodzina mi sięzwaliła do chaty przejazdem...
hłe hłe hłe mówią maluchy czy szwargot ??

Sorry, Taboretowski, idę se pogadać z siostrzyczką, ona jest ciekawszym
dyskutantem.. Już jej was pokazałem i wytłumaczyłem kim jesteście, jest wielce
zniesmaczona.... ;}

Data: 2009-07-08 19:28:34
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Opowiadałeś siostrze o swoich wynurzeniach o palcu w dupie ?? Może ją to zainteresuje ??

Data: 2009-07-08 21:55:11
Autor: Panslavista
Rodzina mi sięzwaliła do chaty przejazdem...

Użytkownik "Jerzy Tabortowski"
<Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wielce
> zniesmaczona.... ;}

Opowiadałeś siostrze o swoich wynurzeniach o palcu w dupie ?? Może ją to

Witaj!

Pewnie nie przyznał się do tego nicka. Może ma inny na taki użytek.

Rodzina mi się zwaliła do chaty p rzejazdem...