Rodzina mi się zwaliła do chaty p rzejazdem...

Data: 2009-07-09 17:57:46
Autor: HaMMeR
Rodzina mi się zwaliła do chaty p rzejazdem...
Dobrze ze do chaty, a nie przed nia, bo bys sobie wstydu w sasiedztwie narobil!
I to jeszcze przejazdem, a wiec nawet po sobie nie posprzatali, ale co to dla ciebie raz dwa i po smrodzie, bo z kupa masz przeciez do czynienia na codzien...

Data: 2009-07-09 18:36:49
Autor: mkarwan
Rodzina mi się zwaliła do chaty przejazdem...

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:h35421$6lg$1newsread.aster.pl...

Czemu wspierasz tego antypolskiego śmiecia i spamera reagując na jego listy?

Rodzina mi się zwaliła do chaty p rzejazdem...